Miepje, wat kut dat de bloedtest negatief was.. stom ook dat de Progesteron bolletjes je menstruatie tegen houden. Krijg je alleen maar valse hoop van. Sterkte! Alexandra, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten na de punctie en vooral niet als er van de 15 blaasjes maar 2 eicellen zijn. Ik hoop van harte dat je toch een dezer dagen een tp mag krijgen! Chantal, oeh spannend zeg, vanmiddag je tp gehad! Dat gevoel had ik de eerste keer ook, dat beetje zwanger zijn. Want technisch gezien ben je ook zwanger, er leeft een klein embryootje in je (bij mij was het maar 1 week ofzo.. maar toch) . En 5 cryo's! Wat goed! Duimen dat je over 2 weken ook een positieve test hebt! Degene die mij in het lijstje heeft geplaatst (Snippie?).. dank je!
Zo herkenbaar Chantal! Ik pinkte echt een traantje weg op het moment van de terugplaatsing. Je voelt je even zo "rijk" als je weg gaat. Heerlijk gevoel vond ik dat ook. En ook de overstimulatieklachten herken ik hoor. Bij mij ging het toen 2 dagen na de tp stukken beter en weer 2 dagen later kon ik eigenlijk alles weer. Goed naar je lijf blijven luisteren, goed dat je ma di nog even niet werkt. (zo grappig om zoveel overeenkomsten te lezen, lijkt wel of ik mijn eigen verhaal terug lees, hopelijk is jouw uitkomst beter!) xxx hypo
Miepje; ook hier nog ff een dikke knufff......Gooi alles er maar even uit; dat lucht een beetje op......
@hypo, goed om te lezen dat het bij jou een aantal dagen na de terugplaatsing snel beter ging. Hoop bij mij ook. Was vanochtend ruim een kilo zwaarder als gisteren, maar maar 3 ons ivm maandag. Wat betekent dat dan?? groeten Chantal
meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. moet hoop houden maar is moeilijk. chantal gefelici met je emmy miepje wat ontzettend klote. dikke knuff voor jou hoe is met de meiden op de wachtbank?
Hier nog grote onduidelijkheid. Elke dag een bruine drup, heel veel ongesteldheidskramp, maar geen rood bloed te zien. Hoop tot dieptepunt gedaald, ben erg gefrustreerd. Denk dat de hormonen, ik moest een paar keer Pregnyl prikken, doorbreken van menstruatie uitstelt. Morgenochtend hopelijk testuitsluitsel. Als die ongesteldheid nou maar doorbrak! Dit is niks zo! Kom op Alexandra, ook 1 ei kan een emmy worden (let op mij!) en ook van 1 emmy kun je zwanger worden (let maar even niet op mij! )
Lieve Miepje: Ook hier sterkte. Vind het echt vreselijk voor je meis! Chantal: je mag blij zijn met zulke goede scores, echt super en dan ook nog een toppertje teruggeplaatst. Nu de spannende wachtweken in. Mijs: Bij jou spannend lees ik. Ik blijf duimen! Alexandra: Ik snap dat je telurgesteld bent meis. Hopelijk toch een orachtige emmy voor jou die terug geplaatst kan worden. Ik ben er niet zoveel maar leef met jullie mee meiden. vandaag lekker gewinkeld, even gedachten verzetten. Liefs Zora
hallo, ik wil me ook graag aanmelden! Ben nieuw op dit forum... Even in het kort mijn MMM: 7 jaar bezig om zwanger te raken. 1x iui; mislukt 2x ivf icsi; 2x zwanger(2008 en 2009) maar beide keren miskraam (8weken, 13 weken van een 2ling) Nu bezig met Gonal f voor een cryo TP. Hopelijk begin maart TP! Ik leef met iedereen mee en wens ons alle een zwangerig 2010! groetjes Hanied
Goede morgen dames!!! hoe gaat het hier? Alexandra meissie ik duim voor emmy's!!! Mijs spannend vandaag ga je je toch testen? Robing hoe is het met jouw? Zora en met jouw meissie
Hanies, welkom, 7 jaar wat een lange tijd. Hopelijk deze x een blijvend succes vooor jullie. Vandaag gaat het iets beter met mij. Het gaat in het algemeen wel goed hoor. Maar als ik iets doe is het net of er twee opgeblazen ballonnen in mijn buik zitten die langzaam voler wordwen. Ben gelukkig niet misselijk of zo. Ook maar 3 ons aangekomen weer ivm gisteren. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Morgen voor controle naar het ziekenhuis, bloedprikken en echo. Fijne zondag Chantal
hoi hanied welkom ! hoop op een mooi 2010 voor ons allemaal,.... hier is het niet best nog steeds veel menstruatiekrampen en een negatieve test, ik weet het veeeeeeeeeel te vroeg maar goed ik ben al een aantal dagen misselijk en duizelig en dacht ach ja waarom niet, dag 10 na tp is ook wel beetje vroeg .................. hoop voor mijs betere uitslag ! komt goed I don't give up hope ... x Robing
even snel,reageer straks. er is 1 topembryo! ben zo onbeschrijflijk blij en opgelucht. half twee terugplaatsing.
hanied welkom! Robing je test dag is toch morgen? hoop dat hij later nog positief word.anders even je test dag aan passen meid! KNUF