voor 11:00 bloed laten prikken, maar heb niet echt meer hoop voor deze keer zeg maar.................
meissie wonderen zijn de wereld nog niet uit! wacht morgen maar eerst af. ik duim heel hard voor je! KNUF
Zo zie je maar... kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit! Maar wel een opluchting, hoor!! Heel fijn voor je!
Alexandra, geweldig die topembryo van je! Na heel veel onduidelijk gedrup en allerlei tegenstrijdige signalen denk ik nu te weten dat ik niet zwanger ben. Bij twee testjes na tien minuten een heeeeeeel lichtroze onduidelijk streepje. Ik denk van de HCG uit de Pregnyl die ik moest prikken een paar keer. Daarna de digitale clearblue een duidelijk 'niet zwanger'. Bah, wat een rotweek. Heb liever duidelijkheid en negatief resultaat, huilen en weer verder kunnen dan die onzekerheid van het niet weten.
bah bah bah hé moet jij ook voor een bloedtest ? dat is tenminste duidelijk...................................................... en tja zoals snippie al zegt de wonderen zijn de wereld mog niet uit xx Robing
ik heb dinsdag de laatste Pregnyl gezet: 1500 eenheden. Tja, voelt in ieder geval niet alsof er nog een wonder gaat gebeuren... Niet deze maand in elk geval, hihi. Ik bel morgen even met het ziekenhuis. Kan wel een bloedtest krijgen als ik wil, geloof ik. Ik ga het even overleggen. Wil ze toch even spreken over die ellendige Pregnyl. Misschien volgende ronde maar bollen schieten..
Hier net HET telefoontje gehad. De bloedwaardes waren goed/ prima en volgende week zondag de 7e voor echo en wederom bloedafname. Als alles goed verloopt en de cryo goed ontdooit tp op 13/ 14 maart. Ooooooh het is weer zo spannend brrrrrr. Heb trouwens raar wel telkens iets met de 13e??? Met testdatum in nov zou 13e zijn, jan mijn pos test 13e en nu misschien tp de 13e jeetje hahaha
Ja ben weer helemaal hyper hahahaha. Ja en mijn mannetje kan dan weer mee, had al zoiets mmm hij kan geen vrij meer krijgen ivm de vakantie. Kan die dadelijk toch mee!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 1-3 2e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie 08-3: Minime ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes even lijst weer opgezocht
meiden bedankt voor jullie lieve reacties. ben zo blij met deze onverwachte niet gedachte wending. sinds vanmiddag toppertje aan boord. 15 mrt testdatum. @robin knuf en duim @mijs pff wat onzeker hoop morgen meer duidelijkheid @hanied welkom hier @zora knuf voor jou meis. @chantal fijn dat beter gaat. @snippie hoe is het met jou? @elif yes goed nieuws. eindelijk nieuwe start, dit gaat hem worden! @wennes hoe gaat het nu met jou? @botervliegje gaat het goed met spuiten? @hypo bij jou ook? @ wil iemand testdatum 15 maart van mij op de lijst zetten?thanks!