Mijs heel veel sterkte. Follikel was vanmorgen 18mm, mag dus als er plek is voor a.s. zaterdag vandaag de pregnyl zetten. Ik hoor tussen half 2 en 16 uur of er plek is, ben ontzettend zenuwachtig. Anders moeten we nog een maand wachten.
@ Loontje: Spannend! Ik hoop voor je dat er plek is... en anders moeten ze maar plek maken @ All: Tweede fm gehad! En wat voor één... Er zijn 8 follikels bijgekomen wat het totaal op 24 (!) zet. Ga nu minder spuiten: vanavond 112,5 en daarna 75. Woensdag 3e fm en hopelijk vrijdag punctie. Alle 24 eitjes zijn rond de 14 mm, dat ziet er dus wel mooi uit. Heb alleen al wel een beetje last van mijn buik, dat zal nog wel wat erger worden denk ik. Ik viel wel even stil toen ik de echo's zag...
@Boetrvliegje, kan me je reactie voorstellen, maar wel een goede kans dan toch?? Hoop dat je woensdag inderdaad groen licht krijgt voor de punctie Chantal
Mijs: wat een teleurstelling meis, heel veel sterkte! Wauw botervliegje wat een goede groei van de follikels in een keer. Fijn ook dat ze allemaal bijna even groot zijn! dit wordt een goede score! Loontje: wat fijn meis, een tp zondag! Heerlijk voor je! Chantal: fijn dat het weer wat beter gaat, hou goed je rust he! Snippie: die diaree zegt idd nog niets; kan natuurlijk van alles zijn he! Geef de hoop niet op hoor! Loesie: Waarom sta jij niet op ons lijstje???? Nu zien we alleen maar mislukte pogingen staan.... We willen ook graag de successen terug kunnen zien; toch dames??? Hier megabuikpijnaanval gehad (heb ik 1x per jaar voordat ik ongi moet worden). Nog geen ongi te bekennen, maar die zal nu wel gaan komen. Heb echt een uur voor pampus in bed gelegen met een kruik. Gelukkig had ik nog een zware zetpilpijnstiller, dat heeft gelukkig geholpen. Wel balen hoor; zo veel buikpijn en dan nog geen ongi die doorzet. Woensdag heb ik een echo en dan moet ik eigenlijk ongi geweest zijn. Dat gaat dus niet meer lukken waarschijnlijk. Moet ik een week langer met die irritante deca spuiten; bah! So, dat moest er ff uit! xxx hypo
Dat had ik dus ook vorige week, zoveel buikpijn en dan geen ongesteldheid te bekennen! Zet nou dooooor! Succes met bloeden, Hypo!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 3-3 3e echo Loontje: 1-3 2e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie 08-3: Minime 11-3: Chantal 15-3:Alexandra ZWANGERE MEIDEN : Loesie MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes Ja, staat inderdaad mooier zo! Loesie staat erbij
hoi meiden...... ego bericht............ vanmorgen bloed geprikt en vanavond gebeld dat ik woensdag terug moet komen om nog een keer te prikken ?? HCG heeeeeeeel licht verhoogd (6) moet ervan uitgaan dat het op niets uitloopt, maar aan de andere kant... het is geen definitieve nee, maar zeker ook geen ja ! to be continued......... X Robing
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: 1-3 Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 3-3 3e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Loontje: 7-3 bellen voor eventuele TP Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie 08-3: Minime 11-3: Chantal 15-3:Alexandra ZWANGERE MEIDEN : Loesie MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes
Hoi dames was ik weer!!! Loontje wat fijn botervliegje wow wat een hoop meissie hopelijk krijg je groen licht!! Robing meid toch weer spannend @hier heel erg geschrokken van middag! Ik ging even geld op halen voor me werk want zou vandaag klaar liggen.(want had geld gereserveerd ) Toen ik daar eenmaal stond te wachten op het geld werd ik me een party duizelig! ik kon niet meer normaal lopen!en ben flauw gevallen!!was helemaal doorweekt van de zweet(gelukkig neem ik altijd extra kleding mee naar het werk!) Iedereen waaronder ik zelf schrok heel erg!! gelukkig kwam ik op me knieen te recht! ik ben daarna gewoon gaan werken kopje thee met suiker(neem normala geen suiker in me thee) en toen ging het langzaam aan beter!maar heb de hele dag met hoofdpijn gelopen:S! En had bij lunch goed gegeten.
Snippie!!! Gekke meid, wat doe je nou!!!???!!! Misschien toch wel een goed teken, dom gezegd misschien! Doe je rustig aan!!! Let goed op jezelf en op je beebje!!! Lief van jullie dat ik op de lijst ben gezet. De bedoeling is nu dat jullie me gaan volgen! Die lijst is nog te lang! Ik hou jullie in de gaten! Liefs Loesie
Snippie een goed teken manlief nog steeds een goed gevoel Robin mmmm ben benieuwd Loesie hoe voel je je lieverd? Alexandra goed broeden heh Én Loontje wauw op naar de tp!!!!!!!
nee dat je dat niet wilt kan ik helemaal begrijpen, maar bedoel meer het kan een teken zijn Hier erger ik me trouwens rot: Ik open daarnet mijn mail en ging kijken welke mailtjes er waren. Staat er ineens een mailtje: Vertel mij eens wat de islam voor iets goeds heeft gebracht in deze wereld? Had zoiets och jee. Het ging er dus over dat een jongetje van 8 brood had gestolen in Iran en hiervoor werd er met een auto over zijn arm gereden (Afschuwelijk!!!) als straf. En als laatste dus: zo zijn de moslims en dat is het geloof met vrede zogenaamd! Vond het echt afschuwelijk net of ik als moslim dit zou willen!!!! Trouwens een kind is op die leeftijd nog een engeltje! Stomme achterlijke mensen die dit doen. Er stond dus nog een hele tekst over hoe slecht moslims zijn. en nu denken jullie misschien wie heeft je dat gestuurd?? Mijn eigen moeder!!!!!!!!!!! Mijn eigen moeder vind dat ik / wij zo zijn. Ik ben zo woest. Ik vind het afschuwelijk als mensen zo dom zijn om zoiets te doen!!!! Pffff
Wow Snippie... die duizelingen moeten ergens vandaan komen... Spannend!! Zijn vast niet veel mensen die blij zijn met eerste keer flauwvallen hehe. Nou ja, de reden waarom dan! En Robing... jij ook spannend zeg! Kom snel op het lijstje Loesie vergezellen zou ik zeggen! En Zora, Chantal, Minime en Alexandra en andere meiden natuurlijk ook!
Elif wat belachelijk!! Nou ja, zeg. Heel stom in elk geval. Je hebt nu steun nodig van je moeder en geen discussies die echt nergens op slaan. Pff!!