ja je kunt je voorstellen dat we al een tijdje geen contact hebben, want dit is al het zoveelste euvel pffffff
Wow Elif wat erg!!! Botervliegje ik wete het echt niet.hoop ook op loesie lijst er bij te staan! KNUF
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn moeder zoiets over christenen zou rondsturen en mij in de maillijst zou zetten. Tjongejonge, kan het me niet voorstellen zeg. Richt je maar lekker op het mooie kindje/kindjes die snel komen gaan, hoor! Dit kost alleen negatieve energie en als het niveau zo laag is ben je volgens mij behoorlijk wat tijd kwijt om daar wat verstand in te brengen. Maar wel echt erg dat het je eigen moeder is... Laat haar iets positiefs doen! Kan me er ook echt boos om maken lieve Elif! Kan me voorstellen dat het frustrerend is.
Dank jullie wel lieve meiden!!! Zij zijn "roomskatholiek" en ook heel gelovig zeggen ze! Nou dat is dus echt niet zo. Maar vind het zo erg Ze heeft het ook naar de hele familie gestuurd. pffff
Trouwens een leuk nieuwtje mijn kinderwagen is compleet! Mijn vriendin heeft het onderstel meegenomen en het buggy gedeelte ervan Nu een beebje
Snippie, toch! Overeind blijven om mee te maken dat je zwanger bent, hoor, hihi! Elif!! Wat een nare mail! Je moeder is geen moslim, neem ik dus aan? Ben je op latere leeftijd moslim geworden? O ik lees wat sloom: zie nu dat je moeder katholiek is... Sorry. Getver, je hebt wel een week zeg, met niet-meelevende opmerkingen van mensen. Laat Elifje met rust!
Robing, wat een onduidelijkheid. Word je niet helemaal gek van de onzekerheid. Dat had ik wel vorige week/dit weekend.
hi meiden, sorry dat ik niet zo reageer.... maar ik ben al 2 weken heen en weer aan het rijden naar het zh voor mn man. hij heeft wondroos en de antibiotica helpt niet en nu heeft tie afgelopen zaterdag uitslag ervan gekregen en sonds vandaag is hij opgenomen in het zh dus ik slaap vanaaf alleen met mn kind haha. Elif: dat is ook geen leuke e-mail van je moeder, heb je geen contact meer met haar? snippie wie weet heb je eind deze week wel een positieve test in je handen robing ben echt benieuwd naar woensdag hoop het zo voor je. mijs das was balen. sterkte meid. Loesie GEFELICITEERD!!! wie weet zijn het er wel 2 hahaha. zo zie je maar altijd moed houden.
he ladys, Elif: wat is dat voor iets raars en ook zo per e-mail ? vreemd hoor en denk ook wel verdietig voor jullie ?! Loesie nogmaals heeeeel erg gefeliciteerd, ik hoop dat wij snel volgen ! mijs; knuf voor mij aan jou hoop dat maart/april beter is voor ons snippie ik heb een goed gevoel, lekker slapen jij en morgen niet zo gek doen he hoop dat je je dan beetje beter voelt ! ik heb absoluut geen hoop, al heb ik wel wat bijverschijnselen (misselijk 's morgens en 's avonds, duizelijk, rommelende darmen, boeren en moe.....) maar dat kan ook heel erg goed van al die medicijnen komen, heb bv geen last van gespannen borsten ed.... as woensdag weer terug, is al wel erg snel, zal niet veel uitmaken denk ik 2 dagen erna maar goed dat is dan wel weer duidelijkheid voor ons en daar valt ook wat voor te zeggen ! wil eigenlijk zo snel mogelijk door naar de volgende ronde...... to be continued XX Robing
Hi meiden, Een hoop meiden in het niet zwanger lijstje ... Waarom elke maand weer... We hebben allemaal al wel lang genoeg geleden en vind dat we nu maar eens allemaal beloond moeten gaan worden. Robing, wat retespannend zeg... Hoop voor je dat je HCG nog flink gaat lopen stijgen!! Verder hoop ik dat Elif dr moeder nou eens gaat ophouden met deze onzin. Dikke knuffel meid!! En ik vind dat Loesie zichzelf in het lijstje met zwanger moet zetten. Morgen 1e FM!!
he alexandera lief dat je er naar vraagt... gaat hier de goede kant op.. vandaag een super gesprek met de arbo arts gehad.. dus we zitten weer inde lift.. en jij
hey lieverds, sorry had niet alles meer gelezen , mijn excuses. Snippie hoop dat je je beter voelt vandaag! Mijs gaat het een beetje meis?? Ik ben idd bekeerd bijna 2 jaar geleden na me 4 jaar verdiepen.. Sandra jeetje veel beterschap voor hem. Robing wanneer de bloedtest weer??? Het is verdrietig en frustrerend net omdat ze meer zou moeten weten door alles wat we haar hebben verteld. Maar ze leeft nog steeds in haar hokje lijkt het wel. Maartje dikke knuffel lieverd. Hoe gaat het nu verder? Ik heb qua opmerkingen niet echt mijn week idd , pfff
Dank jullie lieve dames!!! eobing ik duim toch door hoor Maatje succes vandaag met je eerste fm Yippie fijn te horen dat het al beter bet je gaat! Zora hoe is het met jouw? @hier gaat wel iets beter wel misselijk ook nog last van me hoofd maar ach!