Goed van jullie dat jullie wachten hoor Snippie. Ik heb nu ook spijt dat ik eerder getest heb. Maar ging er eigenlijk vanuit dat de test negatief zou zijn. Dit had ik niet verwacht.....
maar meid hij is positief!en jij werd vorige keer precies op 14dagen na punctie ongi dus ben je maar 1 dag te vroeg met testen. ik hou gewoon ziekenhuis test dag aan.
Jij bent een bikkel Snippie! Echt! Voor de nieuwsgierigen: Er staat een foto van de test in mijn eigen topic.
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is dat duidelijk genoeg? KUs
Dat je zo lang kunt wachten. Ik vind jou gewoon stoer echt. Dank je voor je lieve reactie. Zelf voel ik me alleen maar onwerkelijk.
nou mijn man en ik hadden eerst over mss donderdag. maar hebben het er nog eens goed over gehad en willen het toch zaterdag zijn we beide vrij. ik heb gelukkig na vandaag weekend
Nou snippie krijgt ook zo'n test we moeten er alleen ff op wachten hihihi Vandaag beetje slechte zin hier, net WEER zo'n discriminatief mailtje van mijn moeder. Pffffffff
Zora; wat gaaf meis! Dat is echt wel een duidelijke positieve test hoor! Yessssssss; weer iemand op het +lijstje erbij! Elif: wat vreselijk die mailtjes....vooral ook dat er nog eentje komt. Lijkt me wel heel moeilijk idd, wat moet je daar nou mee??? Maartje: hoe is het gegaan vandaag? Alles goed met de andere meiden?? Hier nog steeds geen ongi...snap er niets van...maandag superveel buikpijn gehad, dan verwacht je toch dat er ongi komt, maar nee...Dus iig kan ik niet deze week met de puregon starten. Dan wordt t (vanwege zhprocedures) waarschijnlijk pas volgende week donderdag (weh! niks an). xxx Hypo
Ik wil zo graag op iedereen reageren maar mn laptop heeft steeds ruzie met ZP (zie twee topics van mij in de rubriek waar je vragen over de site kunnen stellen... :S) Dus dan maar ff snel ego-talk: Na nu 5 dagen te hebben gestimuleerd: Links: 2 Rechts: 8 Morgenavond de pregnyl en dan vrijdag de punctie en eventueel maandag de tp! Best knap voor iemand met de eierstokvoorraad van een 42 jarige
Wow Maartje, dat is echt prima stimulering, niks mis mee inderdaad! Fijn, hoor! Ik lig al ruim een uur wakker dus ben maar opgestaan. Heb buikpijn (steeds steekjes + baksteengevoel) en misselijk. Hoop ook vanavond de Pregnyl te mogen zetten en vrijdag punctie. Ik weet niet hoe lang ik dit volhoud... Ben benieuwd wat doc vandaag zegt... Mijn eierstokken kunnen toch niet knappen, he? Pff, even geen goed moment nu