Even ego, sorry maar ben nu even heel verdrietig: Voor mij is het waarschijnlijk voorbij. Eitjes zijn blijven hangen op 14 mm EN er zijn nog 6 (!!!) bijegekomen wat het totaal op 30 zet . Moet toch nog even doorspuiten. En ik ik hebal zo'n pijnlijke buik . Zaterdag wordt besloten afbreken of niet, maar de kans dat de eitjes mooi doorgroeien en er minstens 8 achterblijven in groei is niet erg groot.
ach lieve botervliegje!! Bij mij ging het ook heeeeeel langzaam en het waren er heel veel. Maar uiteindelijk waren er wel 15 eicellen. Heb je de protifar??
Botervliegje, geef de moed nog niet op meis. Het kan nog alle kanten op. Knuffel! En sterkte met je buikie.
Och botervliegje toch Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal gaan vallen en je wel door mag gaan!! Dikke knuffel voor jou!!!
Zora, ook hier wauw...gefeliciteerd!! Boterviegje. Balen meid, kan me je verdriet voorstellen, maar niets is verloren, je hebt nog een kans. Hou de moed erin. Chantal
Dank jullie wel! Doet me echt goed! Ik heb wel al echt het idee dat het deze poging verloren is... de eitjes zijn de afgelopen 6 dagen maar 2 a 3 mm gegroeid... dat kan toch niet goed zijn? En een punctie waarbij er zoveel follikels zijn... het lijkt me dat ik toch wel een groot risico neem. Ik heb wel heel veel vertrouwen in de artsen, hoor, die zijn echt hartstikke goed volgens mij. Maar het knaagt wel...
@ Zora meis wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Maartje yes voor jou ook goed nieuws en wat snel joh jeetje dat gaat daar in sneltreinvaart in Dussel @ Hypo balen meis............wil je eens ongi worden wordt je het niet zucht @ Snippie ik vind je ook echt een bikkel dat je het zovol houdt. diep respect! @ Botervliegje meis toch das niet waar je op hoopt..ik had het toch ook, bijna afgeblazen en toen toch ineens. Ik blijf hopen en duimen voor je meis @ eLIEFje hoe is het met jou meis? @ Robing bloedgeprikt vandaag?? Bleven jullie na punctie ook zo lang last houden van je buik, ik voel mijn eierstokken nog steeds goed en zijn ook echt gevoelig nog bij naar toilet gaan maar ook als de kat over mijn buik loopt voelt dat niet prettig aan..
Hmm je goed rustig houden hoor meid!!!! hier alles goed hoor aftellen tot zondag. Ondertussen zit ik met maartje allemaal babyspulletjes door te sturen over msn hahaha
hey meiden, vanmorgen bloed geprikt, net gebeld HCG gestegen !!!!!!!! heel voorzichtig hoop gekregen, ze hadden het daar ook helemaal niet verwacht, kan nog steeds van alles gebeuren, maar weer een stapje in de goede richting ! ik moet met het "zwangere" schema beginnen, ustrogestan & progynova verhogen dus... volgende week weer bloed prikken, ik weet niet zo goed wat ik moet voelen....... 8) to be continued.. ps sorry dat ik niet zoveel op jullie reageer, lees regelmatig alles bij maar reageer niet zo aktief..... X Robing
Wow Robing spannend! en je bent ook je NOD voor bijdus er is hoop fijn dta je het zwnagere protecol moet volgen! stel ik test positief ga ik vragen of ik die ustrogestan mag door gebruiken tot 12weken