Wie ook in Febr/Mrt de volgende IVF/ICSI/Cryo TP?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Robing: huh? Wat lees ik nu?? Wie weet meid........miss ben je wel gewoon zwanger! We duimen voor je!

Hey dames; kunnen jullie het al aan om babyspulletjes te kijken. Ik durf dat echt nog niet....alsof het nog niet mag ofzo!

Alexandra: die klachten na de punctie horen er helaas gewoon bij hoor. Heb ik ook gehad; pas 4/5 dagen erna begon ik me echt veel beter te voelen.

Botervliegje: snap dat je je zorgen maakt, maar t kan nog alle kanten op! Sterkte!

Hier een echo gehad na 10 dagen deca. Ik was nog niet ongi, dus had al wel gedacht dat ik nog niet met de puregon verder kon. Nu zag ze in mijn baarmoeder een klein vleesboompje (ze kon niet echt goed zien wat t was), maar daar deed ze heel laconiek over. Nu begin ik me er wel een beetje zorgen over te maken. Zou het dan echt niet kwaad kunnen?
    Volgende week weer terug en dan hopelijk wel ongi geweest zodat ik met de puregon kan beginnen.

xxx hypo

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    kijken kan ik wel maar heb nog nooit iets gekocht.

hypo lieverd spannend idee lijkt me dat idd:S!

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Jemig Robin, jij en ik zaten in hetzelfde schuitje! Maar jouw bootje lijkt een andere kant op te gaan dan de mijne.
    Mijsupdate:
    Mijn ong. zette maar niet goed door, heb sinds donderdag heel veel ongesteldheidskrampen. Had dit weekend twee heeeeeel lichte positieve zwschapstestjes (ik dacht door het Pregnyl prikken).
    Sinds gisteravond veel bloed en stolsels verloren. De arts wilde dat ik kwam prikken op HCG: zat idd HCG in mijn bloed, blijkt een vroege miskraam te zijn geweest. Moet het even laten bezinken. Maar het verklaart zo goed wat ik heb gevoeld, dat het gewoon echt rust geeft.
    Tjee...Ik was zwanger!!

Hypo, kan me voorstellen dat je ongerust bent geworden, ook gezien je pijn afgelopen week. Maar vleesboompjes komen echt heel veel voor en jan en alleman, eh.... Janneke en allevrouw wordt zwanger met minivleesboompjes zonder het te weten. Dus het hoeft echt niks te betekenen en hoeft geen invloed te hebben. Ik zou op de arts vertrouwen.

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Mijs!
    Wat een verhaal joh; was je dus toch zwanger??? Kan me voorstellen dat t toch wel anders voelt nu... Ik denk zelf altijd (miss klinkt t heel gek hoor) dat als je een vmk hebt gehad je tenminste wel weet hoe het voelt om zwanger te zijn en dat t wel een keer ingenesteld is geweest!
    Nou, ik vind t voor jou op zich allemaal niet slecht gegaan hoor (hoe rot dat miss ook klinkt met negatief resultaat). 1e IVF in eigen cyclus al een tp en een korte zwangerschap. Ik hoop heel erg voor je dat t de volgende keer echt raak is.
    Bedankt voor je geruststellende woorden m.b.t. vleesboompjes....ik wacht t maar gewoon af! (maar wel die k**deca een week langer; bah!)
    xxx hypo

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    jeetje Mijs, wat een toestand ik kan me voorstellen dat dit wel "rust" voor je geeft, wat je voelde klopte dus .........
    dat moet je idd ff laten bezinken zeg...

X robing

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Robing op naar een goede verdubbeling!!!

Mijs wat erg zeg meid, dikke knuffel.
    Maar van een kant goed dat het gelukt is, en het klinkt echt kl*te nu, maar ik probeer dit altijd in mijn achterhoofd te houden:)
    dikke kus

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    WOW meis heftig!! ken helaas heel veel in je verhaal.Zo was het bij mij mijn eerste ICSI ook ook een vmk.
    KNUF

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank meiden, het voelt inderdaad helemaal niet zo erg klote hoor! Het verklaart een hoop.
    Hypo, ik heb helemaal niet het gevoel gehad zwanger te zijn geweest, had steeds het gevoel dat het mis was. Ik zei nog dit weekend na die licht positieve testjes: als ik zwanger ben, als dit echt zwanger is, dan eet ik mijn schoen op. Voelde helemaal niet goed.
    Ik vind het ook helemaal niet slecht gaan, nu het deze wending neemt. Ik had heel veel klachten en nu weet ik dat dat van de miskraam is. Ik ben ook blij met de wetenschap dat Mijs zwanger kan worden :)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat goed van je lieverd dat je zo kunt denken.
    Zo komen we er wel!!!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    knap hoor meis.

wij waren intens verdrietig.
    heb zlefs 1,5 week thuis gezeten omdat ik het niet trok!
    hele dagen huilen

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar doordat is gebeurd zijn we nu zo relax en zien het wel

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elif hoopt dat het snel zaterdag is!!!

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Maar ik was de hele tijd al verdrietig en naar de afgelopen dagen. Door de mislukte poging en anderen in mijn omgeving die wél zwanger werden. We wisten immers ook niet dat ik zwanger was, maar wachten tot ik ongesteld zou worden (maar waar bleef het nou!?)
    Heb op dit moment niet het idee dat ik iets kwijt ben geraakt, maar dat ik er iets bij heb gekregen: een stap verder richting baby. Ik was zwanger!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijs je bent een toppertje!
    Het stelt mij ook heel erg gerust dat het tenminste gelukt is, volgende keer meer geluk heh meid dan een blijvertje!!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elif hihi nog maar 2,5 dag lieverd:)!

ik ben eigenlijk bang om zwanger te zijn:S! zoveeel tegen slagen.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Je denkt het langzaamaan zelf dus ook hihihi

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee hoor ik heb sinds vanmiddag weer hele erge ongi gevoel:S!
    dus tjaH!
    en me buik is op gezet wahhhhhhhhh

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ben gewoon in het algemeen bang om zwanger te worden,ben ik wel in staat een kindje te voldragen en zo

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    snap het wel hoor lieverd,
    Ongi pijn is normaal en al:)

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Aaaaghhh ik wil Pregnyl spuiten want dan is het nog maar 35 uur tot aan de punctie!!!

Straks maar ff mn bak Ben en Jerry's ijs opvreten om de tijd door te komen ;)

Deel Deze Pagina