Wie ook in Febr/Mrt de volgende IVF/ICSI/Cryo TP?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zora, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Whahahahaha!
    Hier ook de post-vmk frietjes zo net naar binnen gewerkt! ;)

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    goedemorgen meiden hoe is het met jullie??
    Snippie het is donderdag dat wil zeggen, we hoeven nog maar 2 nachtjes te slapen:D

Mijs nog een dikke knuffel, je wordt ook een maart/april babe, kom ons snel vergezellen!!!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    jah hihi!
    knuf

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Robing zie dat je ook leest, hoe voel je je???

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Goedemorgen meiden.
    Mijn lief en ik zijn even een dagje thuis gebleven. Gelukkig weinig buikpijn meer en ook niet zo heel verdrietig, maar erg moe van alle indrukken. Woord miskraam klinkt natuurlijk wel indrukwekkend, paar collega's waren nogal van slag d'r van.. Terwijl ik voor mijn gevoel al genoeg had gehuild om de mislukte poging en er nu een mooi randje om de poging is gekomen: ik was zwanger.

Ja, d'r is alweer een ander topic maart/april hè? Ik kan ook nog een maandje mee in dit topic....
    Kweenie zo goed...

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ja maar ons topic is zo leuk, ik schrijf gewoon bij beide:D

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    KNuffel voor jouw mijs!!
    KNUF

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hel lieve kletskousen, ik moest flink bijlezen zeg.

Mijs: Wat rot voor je meis. Fijn dat je het positief kan bekijken, maar het is toch verdrietig. Dus van mij even een dikke knuffel, ook omdat je zo moedig bent.

Maartje: Wordt spannend voor jou meis, de punctie is on his way!

Botervliegje: Hoe is het met jou meis? Wanneer hoor je meer? Ik had beide keren ook erg veel follikels, en heb twee keer gewoon punctie gehad. Hoop dat de boel bij jou goed doorgroeit en dat je ook voor de punctie mag. Knuffel!

Robing: Wat spannend meis. Gaat toch de goede kant op, ik blijf duimen voor je.

Snippie: Nog twee daagjes, ongikrampen heb ik ook en een beetje een opgeblazen gevoel. Verder voel ik niets.

Elif; Weer een dagje dichterbij de tussenplaatsing meis! En leuke site met spulletjes. Ik durf nog niet zo goed op dat soort sites te komen, komt nog wel hoop ik.

@ Utrogestan: Ik ben twee dagen voor mijn NOD gestopt. Aan de ene kant vind ik het wel eng omdat veel meiden hier het door moeten blijven gebruiken. Anderzijds hoop ik gewoon dat mijn lichaam het netjes overneemt. Hoe dan ook het blijft spannend. Vanmiddag moet ik op kraamvisite van een collega. Ga er nu gelukkig niet 'net ongi geworden' heen, maar voelt nog steeds wel dubbel hoor.

9. Robing

Robing Actief lid

Jul 1, 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hoi meiden, gaat goed hier hoor, ben kostmisselijk en mijn nieuwe beste vriend is het toilet...... ik zeg nog steeds dat deze klachten van de bolletjes & progynova komen hoor....... vooral het inbrengen van de bolletjes is een "kots momentje"......

jullie gaan rap hier..

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    spannend robing!

Zora dat heb ik dus ook.ik heb vanmorgen me laatste bolletjes in genomen.ik moets ze op maken.

KNUF

11. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    wat goed robin!!!!!!

Zora durfde dat ook nooit maar na de korte zwangerschap heb ik iig niet meer de angst van, misschien is er met mij ook wel iets...
    We hebben natuurlijk de kid achterhand, en als aller aller laatste adoptie als optie , dus nodig gaan we het zowiezo hebben ;)

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik snap het Elif. Ik heb besloten dat ik ook alleen maar positief wil denken, hoewel het eng blijft. Dus heb ook meteen een banner aangemaakt. Vind mezelf nu wel stoer. 8) :)

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Zora, heeeeeel stoer!

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heeeeel stoer idd!!!

15. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Zora: Die banner staat je prachtig! Goed dat je ervan geniet, want hier heb je al die jaren voor gewerkt he!

Robin: Wat goed dat je ook positief er tegenaan kan kijken! Denk dat een keer zwanger zijn geweest (in het algemeen natuurlijk) je kansen vergroot op succes de volgende keer. Maar toch erg jammer van het verlies natuurlijk

@All: Hier weet ik niet wat ik moet denken. Vanmorgen opgestaan met allemaal prut in mijn ogen van de jankbuien van gisteren. Maar vandaag voel ik me heel anders na 14 uur slaap :).
    De buikpijn is weg, de harde buik is weg, ik kan weer rechtop lopen en mijn buik zien bewegen bij het ademen ben er eigenlijk vooral gelukkig mee. Maar denk eerlijk gezegd dat de eitjes niet meer groeien, anders zou mijn buik juist meer spanning moeten geven lijkt me en de eitjes hebben in 6 dagen ook maar 3 mm gegroeid. Gek idee om met 30 eitjes van 13 a 14 mm in mijn buik te zitten die waarschijnlijk niks doen of verschrompelen of zo...
    Ook geen vruchtbaar slijm, niets! Met IUI's had ik daar altijd een overschot van en dat zou ik nu weer kunnen verwachten volgens doc. Alleen m'n (.)(.) staan op springen dat is wel irritant.
    Ik vraag me af of ik ooit wel een succesvolle poging zou kunnen hebben. Met IUI ook nooit in staat geweest 2 of 3 eitjes te laten rijpen. Denk dat ik toch een soort PCO heb, zal het eens navragen. Alleen het hoofdkenmerk: geen eisprong, heb ik niet. Altijd keurige eisprong, keurige grootte van dominant eitje, keurige progesteronwaarden, keurig baarmoederslijm, maar wel een FSH van 12. En nu dit... Moet zaterdag weer voor een echo...

16. zora bij je banner kreeg ik even tranen in mijn ogen.. en dacht Heer u bent goed...

ik mail je effe heb echt iets raars mee gemaakt van de week..

all:

Even een dikke knuffel lees mee reageer af en toe maar heb niet zoveel trek hier te komen..

liefs mij

17. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Begrijp ik Yippie: dikke knuffel!!

18. thx botervlieg

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008