Met mij gaat het prima ... ik heb maandag de pregnyl gezet en als één van onze cryo's mooi ontdooit hebben we a.s. zondag de TP. Dit horen we zondagochtend tussen 09:30 en 10:00, wel lekker vroeg dus !
Zeker spannend !!! Ik hoop zoooo dat we er 2 teruggeplaats krijgen, maar ik denk dat die kans 0 is ... ons ziekenhuis is daar niet echt een voorstander van om de reden dat ik nog zo jong ben en ze weten wat de complicaties kunnen zijn enz.
mmmm ons zh doet wel bij cryo's 2 terugplaatsen als je dat wil, is in de wet zo bepaald. Maar nu hebben we ook maar 1
Ik wil het in principe alleen als ze beide uit één rietje goed zijn ontdooit, want anders gooien ze me dan goeie cryo weg en dat wil ik niet. We hebben het er al over gehad met de verpleegkundige en die heeft het opgeschreven en ze zouden er nog over terug komen, maar nog niets over gehoord. Jullie cryootje is gewoon een blijvertje
we hopen het , ben weer erg nerveus haha Ja bij ons zaten ze per stuk ingevroren. Dus dat was wel fijn..
Per stuk is inderdaad veel beter. Dat zei die verpleegkundige ook gelijk toen wij erover begonnen. Kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent, dat ben ik namelijk ook heel erg hihi ! Meer trouwens dan bij de vorige ronde. Het schiet voor jullie ook alweer op toch !?
ja zondag echo fm/ bms een bloedafname en dan 's avonds telefoontje wanneer de pregnyl en de tp. Als het even goed gaat als de vorige keer heb ik volgende week zondag de tp Erg fijn dan kan mijn man mee
Wat gaat het dan weer snel hé ! Hoeveel dagen zit er bij jou tussen de pregnyl en de tp ? Waarvoor is het bloedprikken ? Want dat is bij mij niet gebeurd ! Het zal zeker fijn zijn als je man mee kan, dus duimen dat het volgende week zondag zal zijn !!!!
Loontje het bloedprikken doen ze op dag 3 en dag 10/11 om te kijken hoe het met je hormonen zit , je progestoron enz, of dit wel al goed genoeg is voor een tp tp is 7 dagen na de pregnyl
Mijs, lees het nu pas meid. Kan me je gevoel voorstellen. Toch hee; veel sterkte meis, was je er toch weer dicht bij. Robing. Voor jou ook heel spannend. Hoop dat de berichten alleen maar beter worden. Ik heb vandaag gewerkt 6 uurtjes aanweizg met tussendoor wat rustmomenten (ben fysiotherapeut en zie iedere 30 min een patient). Ging op en af. Maar al met al nu ik zo op de bank zit geen rare klachtjes dus... Was goed zo. Morgen 4 uurtjes en dan na het weekeinde kijken of ik weer een hele dag ga werken. Voel me verder redelijk goed. Wel erg emotioneel en veel rommel in de buik. Afwachten, nog 1 week.... Groeten Chantal
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: 1-3 Pregnyl Maartje84: 3-3 Pregnyl AFSPRAKEN: Botervliegje: 3-3 3e echo Hypo: 3-3 uitgangsecho Maartje84: 5-2 punctie Loontje: 7-3 bellen voor eventuele TP Maarje84: eventueel TP Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 01-3: Robing 06-3: Snippie 08-3: Minime 11-3: Chantal 15-3:Alexandra ZWANGERE MEIDEN : Loesie Zora MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes Even lijst naar voren gehaald
Succes vandaag Maartje ! Elif: Wel goed dat ze bloedprikken om te kijken of je waardes al goed zijn voor een tp. Bij mij hebben ze alleen 1 follikel en me bms in de gaten gehouden (2x echo) Snippie: Hoe voel jij je meis ? Heb echt een onwijs goed gevoel bij je !!!
hahahah kijk snippie Loontje heeft ook een goed gevoel dus.... Ja loontje dat is wel erg fijn, bloedwaarden laten schijnbaar ook zien of het lichaam wel klaar is überhaupt.
jamaar dames ik zit zo met vleden keer in me maag! zat zelfs vanmorgen te denken pas zondag te testen