Hej dames tanx!!! @Maartje wat goed zeg!!! @ladoucheeod idd geen sorry vind het al heel knap dat je komt kijken!knuffel voor jouw! @Chantal spannend meid! @robing meid spannend!nog even en jenhebt net zo,n test als ik!of is hij al zo? Meiden ik duim voor jullie.jullie verdienen allemaal zo,n groot wonder!!! Über knuffel van snippie
Wauw, wat een supergoede berichten hier! Snippie: gefeliciteerd meid! Super gaaf voor je! Maartje: top! wat een heerlijk nieuws! (ga ff op zoek naar je punctieverhaal!) xxx hypo
Wat spannend allemaal hier! Veel succes iedereen!! En Snippie zwanger! FANTASTISCH!! Ik meld me helaas af hier... Vierde fm liet 30 follikels rond 16 mm zien... Einde 1e poging dus! Ben benieuwd of ik me snel beter ga voelen (heb wat last van mijn buik...). Ik kan nu toch geen OHSS meer krijgen toch? Als ik ongesteld wordt moet ik weer komen voor een echo. Als er geen cystes zitten kan ik gelijk weer verder met Lucrin of Decapeptyl. Maar lijkt me dat het moeilijk voor mijn lichaam zal zijn om hier cysteloos doorheen te komen? Nou ja, afwachten maar... Bedankt voor de gezelligheid en lieve woorden! Hoop zo min mogelijk mensen weer tegen te komen in een mei-topic!
he meiden.. snippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah!!!!!!!!!!!!!!! geniet er van.. hier gaat het goed.. ben benieuwd hoe mijn cycles weer verder gaat.. kan iemand zijn ervaring vertellen... liefs yippie
Ff ego: vanmiddag om 14:30 hebben we een TP ! We horen dan ook hoeveel cryo's we eventueel nog over hebben.
Loontje spannend.... Ik duim voor een goede terugplaatsing, doen ze dat onder echo, dabn kun je mooi zien dat het embryo echt in de baarmoeder komt. (luchtbelletje rondom de embryo, maar who cares!! Chantal
Ja wij ook... de eerste voor het plakboek werd er al bij gezegd. Nou ik hoop het!! en ook voor jullie Chantal
Haha dat werd bij ons toen ook gezegd ! Helaas mocht het bij ons niet zo zijn. Ik duim dat het voor jullie wel zo is!
Ik heb trouwens morgen vrij genomen en dinsdag en woensdag een halve dag. Misschien doe ik dat voor daarna ook nog wel. Waarschijnlijk is het allemaal niet nodig, naar voor me gevoel doe ik het toch !
nou het rare is ik ben daarna niet naar de wc geweest! een paar uur!en dat deed ik vorige keer wel.maar noem het toeval hoor hihi! en gewoon relaxen. mijn tp was zaterdag en ben maandag gewoon gaan werken maar das ieder voor zich. en oja de dag er voor zijn wij gaan floatenerg ontspannend
Hihi, gekke meiden, wel/niet plassen. Mijn blaas stond echt op knáppen, ben wel gaan plassen. Embryo is wel gaan nestelen, maar later dus een vmk. Wel superleuk om een foto er van te hebben hè? Ik heb ook een foto van het eitje en van het embryootje.
jah ik moest zo nodig plassen vorige keer en dacht er niet bij na hij zei kan geen kwaad je mag alles doen maar toch dacht ik shit toen dat was gebeurd. dus dit keer exspres op gehouden