Ik heb het inderdaad gevraagd, straks plas ik het eruit?? Maar dat kan echt niet zeggen ze. Dus gewoon wezen plassen zonder schuldgevoel
het eerste wat ik ging doen was inderdaad ook plassen, ik nog vragen: kan het écht geen kwaad? Echt niet? Ik duw hem niet gelijk de plee in?? Nee, was echt niet zo. Maar ik had zo'n pijn aan de blaas de afgelopen keer tijdens de tp, dat ga ik dus nooit weer zo doen. Er stond op papier: 4 glazen water drinken een uur vantevoren. En toen liep het ook nog uit! Au Au Au!
Mijs het maakt denk ik ook niet uit of je nou wel of niet plast, ti's meer het idee denk ik ! Het is zeker leuk om er een foto van te hebben!
Helaas waarschijnlijk niet zo goed nieuws Voor de eerste keer in mijn leven kreeg ik te horen dat mijn bms te dun was eigenlijk op dit moment ( 3,8mm tegenover 8mm de vorige keer)Of het komt door de miskraam ,volgens haar niet maar ik heb dit nog nooit gehad dus?? Er zat wel een eitje ( of misschien cyste maar dat zien ze in het bloed) van 15mm. Dus het is nog maar de vraag of er een tp komt deze maand Pfffff ik baal er echt van, volgende maand geen kans dan gaan we net die tijd op vakantie dus jammer maar helaas... Ik word straks nog gebeld of ik evt toch voor een 2e fm moet komen of dat deze ronde helaas al voorbij is xxxx Een droevige Elif
He Elif...potverdorie...zit hier met tranen in mijn ogen...dit is zo oneerlijk! Je bent altijd zo begaan met iedereen en zo blij als er goed nieuws komt en dan overkomt dit jou weer! Ik kan niks zeggen waardoor je je beter voelt. Ik hoop dat ze straks toch met het verlossende telefoontje komen, dat je door mag gaan... En anders kun je je misschien een beetje troosten met het feit dat het goed is dat ze het opmeten, omdat anders je cryootje helemaal geen kans had gehad! Een hele dikke digitale knuffel van mij!!!
Lieverd dat klopt!! We wachten maar af wat ze zeggen straks. En anders word het mei, mijn man zegt ook dan zijn we op vakantie geweest lekker uitgerust.... En idd zonder een goed bedje kan de cryo niet plakken. Dank je wel voor je lieve woorden. Ik houdt jullie op de hoogte!!! xxx
Elif, wat een teleurstelling!! Bahbahbah! Loesie zegt lieve woorden. Je wilt inderdaad wel dat je bmslijmvlies een goed huisje is voor je cryo, maar ja... Je wilt het gewoon nu!! En niet pas over een paar maandjes! Hier heb je zo naar toe geleeft! Dikke knuffel voor jou!
snippie GEFELICITEERD! het gaat hier weer de goede kant op. Elif: kl*te meid. maar het komt allemaal absoluut goed hoor. knuffel voor jou meid.
@ Elif: Hoop echt dat er nog en klein wondertje gebeurd en dat de tp toch nog door kan gaan. Voor nu een hele, hele dikke knufffff
goedemiddag meiden, Hier alles rustig...heb eindelijk minder last van mijn buik van de eierstokken dan met name, maar mocht ook wel 10 dagen na de punctie. Zo langzamerhand gaan weer spannende dagen aanbreken, bij cryotp werd ik op dag 9 na tp ongi das dinsdag en bij verse poging op dag 10.............het wordt weer zenuwen deze week. ° Snippie hoe was het vertellen bij je schoonouders? komt het besef een beetje? ° Botervliegje jeetje meis had zo anders voor je gehoopt. Bah wat balen dit zeg. Sterkte met vverwerken van deze tegenslag. OHSS treedt meestal op na een punctie doordaat aangeprikte follikels zich met vocht vullen. Nu is de kans er op uiterst klein. ° ladouce je moet doen wat goed voor je voelt meis. Kom wanneer jij dat wilt! Knuf voor jou! ° chantal pfff spannend he word het nu.............sterkte laatste dagen ° mini hoe is het met jou?~ ° eLIEF wat lees ik nu meissie........................bah bah bah wat een enorme teleurstelling dit, ik had zo anders gehoopt voor je. Maar je ei is nog niet groot genoeg voor eisprong dus ik hoop en duim op groeispurt bms en eitje. Mag je niet iets voor het bms extra gebruiken? hele dikke knuf voor je lieverd. ° Loontje hoe is het met jou? Spannend weer hoor. en tips voor na een tp....gewoon doen waar je je goed bij voelt. Bij mijn dochter ben ik verhuisd in wachtweken. en ben alle keren eigenlijk ook meteen weer gaan werken. Plassen was ik ook bang voor. Heb het lang opgehouden en dacht nog op de wc zal embryo toch niet uitplassen...Jammer dat in ons zkh geen foto en geen echo word gemaakt. had het graag willen zien op de echo ° Mijs hoe gaat het nu met jou? ° yippie wat fijn meis dat het beter gaat. Na een mislukte poging was mijn cyclus iets van slag, duurde ongeveer 5 dagen lager maar de cyclus daarop was dan al weer normaal
Dankjewel Alexandra en andere dames! Vind het inderdaad balen... maar gezondheid gaat voor... Wel jammer, hoor... 30 mooie rijpe eitjes... 30 kansen... weg! Nou ja, volgende keer beter. Bah Elif... wat naar dat cryo tp misschien niet doorgaat! Maar misschien bouwt je bm-slijm wel snel weer op? Hoop het voor je! Liefs!
Snap je gevoel heel goed botervliegje. Weg kans.Straks weer opnieuw moeten beginnen, extra spannend dan. Gelukkig is het tegenwoordig zo dat poging pas gaat tellen vanaf punctie. En niet bij eerste spuit wat vorig jaar nog veel verzekeraars hanteerden...
Dat is zo Alex! Ben daar ook dankbaar voor. En weet je, eigenlijk gaat het nu best ok. Heb vreselijk zitten janken, hoor daar niet van. Maar als je me van tevoren had gevraagd hoe ik zou reageren als ik vlak voor punctie te horen zou krijgen dat het hele 'feest' niet doorgaat had ik gezegd dat ik vast zwaar depri zou raken. Maar ben alweer bezig in mijn hoofdje met de volgende keer. Wij mmm-meisjes moeten zoveel verdragen... ik verbaas me over mijn eigen kracht en helemaal over de kracht van sommige anderen op dit forum als ik lees waar sommige dames doorheen moeten. Het is ook zoveel allemaal! Maar we keep going he ladies! Uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel! Alleen mijn buik is nog wel duidelijk met deze cyclus bezig. Volgens mij zijn mijn eitjes zelf een feestje aan het houden daar beneden. Auwie. . Enneh... jij lekker zwangeren he! Veel succes!!
helamaal waar botervliegje. je gaat maar door en door. Alles er voor op zij en er voor over. Ik weet zeker dat MMMmeisjes beresterk zijn en veel heel veel kunnen verdragen en ook weer doorgaan. we moeten ook wel, met blijven hangen kom je geen steek verder.
Dank jullie wel lieverds, nog een uurtje en ze kunnen gaan bellen. Misschien bel ik zelf wel dat ik gewoon weet waar ik aantoe ben. Dit is dus nog nooit gebeurd en was echt geschokt. Ik weet het echt niet, iedere keer moet iets fout gaan bij ons. Echt sorry voor mijn gezeur. Ze gaan me niks laten slikken waarschijnlijk aangezien het normaal altijd goed was... Ff afwachten dus...
gekkie das geen gezeur hoor... misschien maar zelf bellen idd dan weet je waar je aan toe bent. ik hoop en duim op nog een kans hoor meis! Dat moet! Knuf