Snippie dat is nog beter ! Maar tot hoe laat moet jij ?? Ik tot 14:00 uur ! Spannend Elif, hoop zo voor jullie dat je door mag gaan !
ik werk eigenlijk elke maandag dinsdag donderdag van half 3 tot kwart over 6!werk op een buiten schoolse opvang! en op maandag spreken we vaak eerder af KNUF
Ik ga ook afsluiten en vertrekken. Ik laat jullie wat weten over de echo als ik thuis ben, en dan weer wachten tot het telefoontje!!!
Gaat goed hier Snippie. Begin steeds meer aan het idee te wennen. En ben helemaal gelukkig. Kwaaltjes heb ik nog niet echt. Wel wat moe en gevoelige (.)(.) meer niet. En jij?
op en af last van me borsten dat verschild per moment ! ben hele dag door eigenmisselijk! en voel van alles in me buik(best eng) en idd erg moe! en steeds het gevoel dat ik moet poepen hihi!(wat niet makkelijk gaat!
Hihi nee gaat hier ook niet makkelijk. En inderdaad voel van alles in mijn buikie soms ook krampen wel eng hoor.
Hihi inderdaad eerst de echo maar ik blijf positief vooruit kijken naar de 40 weken! Ik denk niet dat ik de combitest e.d. laat doen. Maar weet het nog niet zeker, moet dat nog met mijn man en met de arts overleggen tegen die tijd. En jij?
Jah weet het ook niet. moet het tegen die tijd maar eens over hebben hihi! en jah meid positief denken he! We hebben een wondertje in ons buik en dat is wat teld