Hey meiden, hier ben ik weer. Vandaag een man, ik had zoiets ooooooohw jee hihihi. Toen ik binnenkwam vroeg hij mij, en hoe is het? Ik : tja niet zo geweldig het bms was zondag te dun 3,8 , tja en of dat in 1 dag met progynova genoeg gegroeid is?? We gaan eens kijken zei die toen. Hoeveel was het zondag ook alweer? 3,8 Nou het is prachtig nu hoor: 8,8!!!!!!!!!!!!mm Nou zegt ie tegen de stagaire wat er ook bij stond, zo'n mooi bms hebben we toch nog niet gezien vandaag heh. Ik kreeg zelfs een foto hihih. Het was ook 3lagig dus gewoon perfect volgens hem. Ongelooflijk!!! Ik ben zo happy, straks pregnyl, ben benieuwd wanneer de tp. Die zal wel wat verschoven zijn waarschijnlijk. xxxxxx
LIEVERD wat goed!!!!!!! WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Ben zo blij voor je!!! ben blij dat te lezen voordat ik naar me werk ga! wanneer weet je wanneer de tp is? kus
HOERAAAAAA!!! Elif, ben superblij voor je!!!!! Het is je zooooooooooooo gegund!! Ik ga je in de gaten houden!!!! Dikke knuffel!!!!
Nou hier zit ik dan met tranen hihihih. Dank jullie wel lieverds!! Snippie tussen 3 en 6 weer Ben erg benieuwd hihihi. En nu moet ie nog goed ontdooiien!!! xxxxx
YYYYEEEHHHH wat een super goed nieuws Elif !!!!! Waarschijnlijk heb je dan maandag de tp ?! Tenminste ik had maandag de pregnyl en zondag de tp !!! Heb last van me onderrug dit heb ik meestal op de dag dat ik ongi moet worden, maar daar is het nu nu wel te vroeg voor ! Bij elk pijntje dat je hebt, denk je gelijk "ooohhh heeft het er iets mee te maken !?"
Loontje ik ken het gevoel hoor.maar dta heb ik nu nog steeds. maar als ik elif moet geloven komt helemaal goed en die geloof ik!want ze had ook gelijk dat ik zwanger was! ohh spannend dus als ik net thuis kom dan heb je of net de uitslag! KNUF
Loontje je krijgt hele rare kwaaltjes allemaal, helaas brengen ze je vaak op gekke sporen qua gedachten. Ik blijf duimen!! Ik had de vorige keer pregnyl op zondag en tp op zondag. Ben erg benieuwd
HIHI!!!ik ga onder werk lekker aan je denken meid!!! ik plant me zlef lekker op een krukje en laat de invallers alles doen hihi!
Ben zo onwijs moe!! maar ach morgen weer een dagje vrij!!!bij slapen en uit rusten!!! we hebben een bak vol leuke meiden dingen hihi! boduren en zo! kus
doe ik lieverd! wie weet helpt het fietsen naar me werk even en lekker mee zingen met de muziek het is namelijjk heerlijk weer!! dus stuur 1van de invallers naar buiten ik mag niet naar buiten omdat ik vast op de groep sta(als enige vanmiddag) wat een mazzel