Alexandra, wauw meid zwanger. Hoop je snel te volgen. Ga morgen testen, op de testdag. Ben dan 17 dagen na punctie. Spannend!!!
Alexandra, van mij een voorzichtige felicitatie. een streep is een streep! Chantal: Bij jouw ook spannend meis! Nog geen rood gespot dus. Wat is normaal je LF? Snippie: Als ik de 7 weken red hou ik de laatste 5 daagjes ook wel vol. Maar 29 maart lijkt nog zo ver weg.....Was voor de lunch wel een beetje misselijk, daar was ik wel blij mee.
Ik heb inderdaad nog geen enkel bruin/rood gespot, maar gebruik wel utrogestan, kan dit natuurlijk wel beinvloeden. Mijn LF na IUI was vaak 15-17 dagen dus..... niet heel abnormaal, maar periode voor IUI, was dan vaak ook zeker 18 dagen. Laatste IUI had ik op dag 14 de IUI dag 26 ONGI, dus maar 12 dagen. Nu was de punctie zelfs op dag 12 (gerekend dat dag 1 de eerste dag van stimulatie is.) Tsja, dat lijf van mij is volgens mij na 2 jaar hormonen een beetje van slag, getuige ook de vele follikels nu met stimulatie. Enkele maanden rust af en toe heeft blijkbaar niet echt geholpen (behalve spychisch) Chantal
dank jullie wel voor de reacties. Maar ik kan er echt nog niet gerust op zijn vooral door die zeurende buikpijn steeds en straks toch weer bruin...........zucht.....ben zooo bang.
Alexandra spannend meid.ik blijf voor je duimen!! en begrijpelijk dat je die angst hebt. is het veel bruin?en alleen bij afvegen? knuf
Hey meiden! Jeetje Alexandra; wat een moeilijke situatie idd. Snap dat je niet echt blij durft te zijn met die krampen e.d. erbij. We duimen heel hard voor je dat t gewoon RAAK is en dat je op roze kan! Chantal: spannend hoor morgen, wie weet......zou wel super zijn he meid! Snippie: hoe voel jij je eigenlijk? Elif: aftellen; nog minder dan een week; jippie!!!!!!! Hier vanmorgen de ongi goed doorgebroken en ook een echo (fijne combi...ahum!). Op zich zag het bms er redelijk dun uit voor zo aan begin van de menstruatie, maar ik moet nog wel een week wachten voor ik verder kan met de puregon. Er zat namelijk ook een kleine cyste, dus ze hoopt dat die dan volgende week weg is. Balen, maar ik had er al rekening mee gehouden. Ben iig met die ongi nu, dan hoef ik daar niet op te blijven wachten. Dus volgende week woensdag weer terug (ze doen dat altijd op woensdag) en dan mag ik hopelijk die donderdag/vrijdag met de puregon beginnen! Nou ja, nog ff aftellen dus. (zondag as zit ik al 3 weken aan de deca, pfff) xxx hypo
waaaaaaaaaaaah geweldig alexandra!!!! proficiat! Niet te geloven wat goed zeg masha'Allah!!! Geniet lekker hihi
snippie het is niet veel, soms veeg met afvegen soms niks. maar in combi met die krampen, kan helaas alleen maar afwachten hypo hoop dat je volgende week doormag.