Elif: Ik duim dat het ontdooien goed gaat lieverd, snap dat het spannend is. Alexandra: Ben voor jou ook hard aan het duimen meis. Mannetje en ik hebben onze vakantie trouwens geannuleerd. Zouden met de auto naar Italie gaan eind aug/begin sept. Hadden liever even gewacht met annuleren tot de echo, maar had de verzekering gebeld maar annuleren moest binnen 3 werkdagen na het ontdekken van de zwangerschap. heb gezegd dat ik het vaanf zaterdag wist anders had het al niet meer gekund waarschijnlijk. Echt raar. Maar goed, mocht het nu mis gaan boeken we gewoon een last minute. En als alles goed gaa, waar we gewoon vanuit gaan gaan we lekker naar Terschelling of Zeeland. beetje dichter bij huis. Hoe doen jullie dat mieden?
wij annuleren pas vakantie na eerste echo. en mocht dat niet kunnen zeg ik ook wel dat ik het net weet. wij gaan naar amerika voor een maand. dus mag niet eens vliegen
voor ons is de bedoeling eind augustus te gaan kamperen en dat gaan we zeker doen zwanger of niet. We gaan dan wel in een kant en klare tent en niet met onze eigen tent. Wanneer zou jij gaan Snippie, je mag toch tot 32 weken wel vliegen alleen kan ik me indenken dat je het minder graag doet. En een maand is natuurlijk ook wel lang. Thanks voor de duimen!
Een maand naar Amerika is inderdaad niet prettig denk ik als je zwanger bent. Zouden jullie gaan rondreizen dan? Hoop dat het je dan nog lukt om te annuleren. Ik durfde het niet aan. Dus heb daarom nu geannuleerd. Leuke vakanties zat die ik altijd later nog kan boeken. Maar kan me indenken dat jullie meer zekerheid willen hebben voor je de reis naar Amerika gaat annuleren. Waar gaan jullie kamperen Alexandra? In het buitenland?
jah gaat lukken hoor.zou misschien niet alles terug krijgen maar wel veel.Mijn moeder heeft al gezegt dat als ze niet het hele bedrag vergoeden zei de rest bij legt. is namelijk een ardig smak geld en lang voor gespaard. maar ach heb me echo al over 2 weken dus kan makkelijk dan zeggen dat ik nog maar 3 dagen het weet.Hun kenne mijn cyclus toch niet?en anders gooien we het op een andere boeg(handig als je moeder arts is ) KNUF
Mochten we zwanger zijn voor de vakantie dan gaan wij ook gewoon. We gaan in juni een cruise maken ... dus dan zijn we toch nog niet zo heel erg ver.
Chantal: ontzettend k*t voor je mis. Heel veel sterkte. Alexandra:wat ontzettend spannend voor je. Kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is. Hopelijk houdt het bruin snel op.
@zora wij gaan naar duitsland in het moezelgebied. @all vanmiddag fase rood dus schrik angst zeker weten voorbij nu weer lichtbruin. IK weet het nu niet meer...... sorry voor mijn gezeur meiden, het is om gek van te worden
chantal knuff voor jou meis! gebruik je nog mutsenbollen? dat die je ongi uitstellen? ik duik met theetje op de bank en op tijd ins bed. xxx