FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 3e cryo tp uit spoed IVF 2007 Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 12-3 Cetrotide / progynova Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Maartje84: 3-3 Pregnyl AFSPRAKEN: Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo Elif: 16 mrt tp laatste cryo insha'Allah Robing : 24 mrt echo Zora: 29 mrt 1e echo spannend! TESTEN: 11-3:Chantal 15-3:Alexandra 19-3: Loontje 22-3: Maartje (maar twijfeld of ze niet 20/3 al moet gaan testen...) ZWANGERE MEIDEN : Loesie Zora Snippie Minime MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs Robing POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes Botervliegje AAAAAAGHHHHHHHHHHHHHH Ik wil testen!! NU NU NU NU NUUUUUU!!!
lieve februariMMMaartMMMeisjes, even een hele grote glitterende moedige zethemopperige lieve succesvolle ikdenkaanjullieallemaal knuffel van mij!!!! heb permanent een MMMkaarsje aan hier en die gaat pas uit als iedereen zwanger! SO!! knuffel, knuffel!!!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 3e cryo tp uit spoed IVF 2007 Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 12-3 Cetrotide / progynova Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Maartje84: 3-3 Pregnyl AFSPRAKEN: Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo Elif: 16 mrt tp laatste cryo insha'Allah Robing : 24 mrt echo Zora: 29 mrt 1e echo spannend! TESTEN: 15-3:Alexandra 19-3: Loontje 22-3: Maartje (maar twijfeld of ze niet 20/3 al moet gaan testen...) ZWANGERE MEIDEN : Loesie Zora Snippie Minime MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs Robing Chantal POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes Botervliegje Hierbij voor het echie
Chantal, he bah! Vind het heel verdrietig voor je. Misschien trekken we straks wel weer gelijk op, jij met mooie cryo's en ik opnieuw. Wie weet mag ik over drie weken wel weer aan de Deca en een maand later de punctie... Moet mijn uitgangsecho wel helemaal schoon zijn.
Hoi Loontje, Ik durfde het niet en nog steeds niet. Ze adviseren ook om tot een week na de tp sowieso geen sex te hebben, omdat het samentrekken van bm bij klaarkomen niet zo heel goed voor de emmy's is! Succes met wachten!! Knuffel voor iedereen!
Thanks allemaal ! Aangezien het morgen pas 1 week geleden is wachten we toch nog maar ff ! Ik blijf het eng vinden hihi
Het is stil vandaag hier ....... Ik ben echt kapot en lig gewoon al in bed, gezellig op zaterdagavond het topic met eerste symptomen moeten ze ook afschaffen (grapje), zit mezelf helemaal gek te maken haha !!! Kijken jullie daar ook altijd ? Ik hoop dat wij daar ook heel snel onze klachten mogen neerzetten fijne avond allemaal nog !!!
Ik kijk eigenlijk alleen o dit topic en soms op topics van personen. Om even te kijken hoe het daar gaat. Te veel rondkijken maakt me alleen maar gek in de bol. Dat verhaal van klaarkomen na TP dat ken ik helemaal niet. Kan me er op zich iets bij voorstellen, maar toch eiegenlijk raar, klaarkomen heeft juist ook de functie het sperma naar binnen te werken. Achz o werkt de natuur zichzelf soms ook wel eens tegen blijkbaar. Chantal
Hoi meiden Gisterochtend echt een dikke positieve test maar tegelijk nam het bloedverlies ook meer en meer toe. Gistermiddag nam buikpijn toe en die was gisteravond zo hevig dat het leek of ik bevallen moest. Sinds gisteravond is het dan ook echt heel heftig en er komt van alles los nu helaas. Nooit verwacht gedacht en gehoopt dat we dit een tweede keer moesten meemaken maar het is wel de harde realiteit dat we ook deze keer weer de droom los moeten laten en het doet zo zeer.. Een ding weten we wel en dat is dat we die droom nog niet op kunnen geven. Daarvoor waren we te dichtbij. Dat betekent dat we voor een vierde zelf betaalde poging gaan, in Dusseldorf.
Neee!!!!!!!! wat afschuwelijk! Dit mag toch niet waar zijn heh. Lieverd vind het zo erg voor je Ik weet niet wat ik moet zeggen Dit verdienen jullie niet! Een hele dikke knuffel lieverd xxxxxx