Dikke knuffel Alexandra, verder weet ik niet wat ik tegen je moet zeggen.......Wat ontzettend verdrietig moet je zijn....
Ohhh Alexandra met tranen en kippenvel lees ik dit bericht!! lieverd wat erg!!!!!!! heel veel sterkte voor jouw en kouwman in deze moeilijke tijd! Hele dikke knuffel meissie! xxxxxxxxxxx
Alexandra, Wat een verdriet weer voor jullie Dikke diggiknuffel gewenst en veel sterkte bij een volgend avontuur in MMMland
Elif: Nog 1 dagje !! Spannend meis ... me duimen draaien al hoor, zodat jullie cryo'tje mooi ontdooit ! Vanmorgen misselijk opgestaan, echt een ongigevoel en nog steeds last van me onderrug ..... ben echt bang dat ik ongi ga worden ! Na hoeveel uur springt je ei na de pregnyl ? Volgens mij kan ik namelijk woensdag al testen , heb op 1/3 de pregnyl gezet ! ik ga zowiezo donderdag testen. Vrijdag moet ik laten bloedprikken als ik nog niet ongi ben !
tja Loontje.....t kan alle kanten op he! Dat is het irritante van de ww! Denk je van alles te voelen, maar t kan ook de ongi, de bolletjes of de stress zijn. Ik heb me voorgenomen de volgende keer me niets meer aan te trekken van wat ik voel, want je kan er gewoon echt niet op af gaan. Je zult dus nog ff moeten wachten voor je zekerheid hebt; weet t...superirritant! Sterkte met de laatste wachtloodjes! xxx hypo
Hypo: het is indedaad afwachten ! Die bolletjes heb ik trouwens niet (hoeft niet bij een cryo tp in ons ziekenhuis) Heb ook het gevoel dat het tussen je oren zit hoor wat je allemaal voelt, je wilt ook gewoon van alles voelen. Had me ook voorgenomen om me er niets van aan te trekken, maar dat lukt me toch niet helemaal haha .... heb ook diabetes dus als ik bijvoorbeeld erge dorst heb of me flauw voel moet ik toch gaan nadenken wat het zou kunnen zijn ... is het dan niet me diabetes, ga je toch al gauw denken !
5000 eenheden na 10 dagen normaal gezien. Hoeveel dagen na tp ben je nu? ik testte 10 dagen na tp positief toen. Ik duim!!!!!!!!!!! Vandaag gaat ie eruit ons mooi wondertje uit de diepvries, hopelijk overleeft ie goed. Gisteren waren we op bezoek bij een "vriendin" van mij. Nou ik was er bijna weggelopen want kreeg allemaal van die pijnlijke dingen naar mijn hoofd. Haar stiefmama heeft een mk gehad met 8,5wk en ze hadden net het hartje zien kloppen, tja zegt ze persoonlijk lijkt mij dat veeeeel pijnlijker als voor jou Jij had dat nog niet gezien, Nee die zouden we 1 week later zien hoopten we. En mijn stiefmama zei ook dat het bij jou niet eens was ingenesteld, watblief???????/ Ik was 6 weken zwanger hoor!!! Ik ben nog zo woest als ik erover nadenk! Elif dus gehumeurd sorry xxx
Ik zit nu 8 dagen na tp ! Woensdag zou het dus 10 dagen zijn, maar heb afgesproken met me man dat we als we nog niet ongi zijn donderdag gaan testen. Jeetje Elif, sommige mensen denken totaal niet na hoe dit moet voelen als iemand dat tegen je zegt ! Echt belachelijk !!!!
Wow elif waar haalt ze het lef vandaan!!! Ze heeft kennelijk geen idee van hoe het gaat! En hoe het is bah zeg!!! Hele dikke knuffel voor jouw lieverd Loontje spannend
sorry lieverds dat ik zo zeur. maar zit nu echt in tranen, waarom die miskraam? En hoe durven mensen te zeggen dat het niet eens onze beebjes waren? En nu zooooooo bang dat dit laatste wondertje niet ontdooit. ff een dipje sorry xxxxx
Getver Elif; wat een rotopmerkingen kunnen mensen toch maken. BAH! We duimen voor je hoor; kop op meid!