Hypo, ik reageer ff in je eigen topic! Elifffff yeahhhhhh je tp is doorgegaan!! Ik ga keihard duimen voor een goede innesteling en een blijvende zwangerschap!!! Hier weinig nieuws, alleen dat ik volkomen aan het doordraaien ben Heb vandaag een test gekocht, een CB met conceptie indicatie. Iedereen in onze omgeving denkt dat we maandag 22/3 gaan testen maar dat gaan we niet doen... Ik ga dus niet 2 week na de TP testen, maar al 2 week en 1 dag na de punctie... Ik wil de eerste schock gekomen zijn in beide gevallen (posi of nega) voordat we allemaak vragen krijgen... Daarnaast wil ik niet dat mn vriend 3 tellen na de test al naar zn werk moet, en ik naar mn werk ben voordat hij uit zn werk komt en we elkaar dan pas de volgende dag weer zien. Ik ga dus zaterdag testen..... Loontje, veel sterkte meid!!
Hypo, heb zelf ook lang deca gespoten en heb ook zonder puregon wel eens gedacht dat ik vruchtbaar slijm had, poging is verder als gewoon verlopen (wel 1x te veel eitjes en toen met duphaston alles opgewekt) Ben al met al dus ook errug lang aan de deca geweest. Vanaf 30 december tot 20 februari of zo, met 2x 2 en 3 weken zonder puregon. Volgens mij betekent het niet zo veel Alexandra: Met mij gaat alles goed. Verdriet is aardig weggezakt. Eerste uren natuurlijk heel veel verdriet en gehuild. Daarna eiegenlijk snel weer beter te pas, was op mijn werk en kon dus ook gewoon lekker alles even vergeten. Wel merk ik dat ik nu langzamerhand pas echt besef dat poging 1 over is. Stom he, alsof ik mezelf nog een beetje in bescherming hield. Morgen maar weer eens lekker sporten, na de overstimulatie nog niet weer geweest. Ik heb echt veel in moeten leveren merk ik. Conditie en kracht. Morgen maar eens kijken hoeveel. Groeten en slaap lekker Chantal
hypo: hier gaat het goed hoor.. zit steeds meer te denken gewoon eerlijk te zijn bij de solli en dan wel in juni verder te gaan.. wat denken jullie
Maartje spannend!!!!!! EN dan moet ik werken zaterdag nou dan maar vroeg tetsen dat ik het voor 10 uur kan zien hihi.
Elif: Hoera een eskomootje aan boord. Ik ben alweer aan het duimen meid! Yippie: Eerlijkheid duurt het langst meid. Alhoewel ik anderzijds wel vind dat het niet iedereeen aan gaat. Dus ik vind het moeilijk. Ik zal voor je bidden meis. Hypo: Succes vandaag! Kom je ons het snel vertellen wanneer je nieuws hebt? Chantal: lekker sporten vandaag. Succes! Fijn dat het al iets beter gaat. Poging 1 is voorbij, maar gelukkig hebben jullie nog cryo's meid. Snippie: Hoera, vandaag 6 weken! Maartjepannend zaterdag testen! Duim voor je meis! @ hier: Met mij gaat het goed. Ben echt de tijd aan het aftellen tot de echo, maar merk toch wel aan sommige kleine dingen dat ik zwanger ben. Na het weekend gooi ik er voor mijn eigen gemoedsrust ook nog maar een testje tegenaan.
elif lieverd lekker geslapen yippie moeilijk beslissing meid.maar aan de andere kant om het nou uit testellen voor hun? hypo succes meissie chantal fijn om te horen dta het beter met je gaat. maartje oei spannend zaterdag testen! Zora jah 6weken jeeeh!goed hoor dat je nog maar 1 testje hebt gedaan!! KNUF
Hihi heb er al veel meer gedaan hoor Snippie. 2 van Kruidvat, 1 x Digitale en stuk of 4 goedkope dipsticks. Vorige week nog 1 met middagurine en toen kwamen er heel snel 2 knalstrepen! heerlijk. Ik heb nu nog 1 dipstick liggen en 2 digitale. Dus ga tot de echo nog 1 dipstick doen en dan afwachten haha.
ohh zo hihi! dan valt het nog mee ik met me 1matecare en 2 cb indicators hihi! ga me mannetje vragen of ik het weekend nog een kvd mag doen hihi!en anders dan maar niet want test van afgelopen weekend was duidelijk zwanger 3+
net naar de acupuncturist geweest. En mijn pols voelde al veel beter zei hij, voelde sterker. Heb alleen net beetje snel liggen poetsen maar uhmmm dat was dom misschien???
Elif: snel liggen poetsen, wat bedoel je precies? Hoe voel je je verder? Maartje: spannend meis (ik zei toch dat ww2 een ramp is....hihi). Snap wel dat je zaterdag wil testen, maar ik vond t zelf echt niet fijn om eerder te testen. Toen het negatief was wist ik eigenlijk nog niets en zit je extra in onzekerheid. Maar ja, als t positief is....ben je eerder blij! (dus heeft + en - punten, maar ik zelf ga niet meer vroeger testen) Chantal: snap wel wat je bedoelt met dat t pas later echt doordringt dat t echt over is....... ik herken dat wel van mezelf. All: Ik ben nu thuis even behoorlijk aan het bijkomen. Ik heb de echo gehad en mijn bms was goed, maar de cyste was behoorlijk gegroeid. Hij was nu 3 bij 2,5 cm groot. Toen is besloten een cystepunctie te doen. Die is gelukkig meteen gedaan, zodat ik er niet lang tegenop hoefde te zien. Ik heb naproxen als pijnstilling gekregen, maar die deed pas na de punctie echt zijn werkt. Punctie was te vergelijken met een "echte" punctie, alleen korter. T was best ff pijnlijk en heb nog best wel last (hoewel de pijnstillers zijn werk nu wel doen). Ik ben dus nu lekker thuis, en ben op de bank geploft. Ik kan hierdoor wel meteen door met de behandeling. Morgen start ik met de puregon en volgende week vrijdag heb ik de eerste FM. Ik moet echt even bijkomen nu, maar ben ook blij dat we verder kunnen. xxx hypo
me opjagen * schaam* zodat ik snel klaar was en kon gaan zitten. Hypo wat erg dat het zo'n pijn deed dikke knuffel
Dag meiden, sorry dat ik er bijna niet meer ben!! weinig tijd, en ontzettend druk topic hiero hihi wil alle meiden die zwanger zijn van harte feliciteren! ben zo blij voor jullie !! Meiden waarbij het niet is gelukt, een hele dikke digi knuffel!!! en voor de rest, duim duim duim!!!! Hier morgen de punctie, spannend!! liefs, muis
hypo wat naar meid!maar je kan nu wel weer verder. doe lekker rustig aan meissie! Springmuis succes morgen!!! elig lieverd rest van de dga wel rustig gedaan?