Hoeft nog niks te betekenen hoor! Kijk ik ben altijd vroeg wakker! Maar misschien slaapt ze nog of is het eerst aan het vieren met der mannetje
Helaas, er is niets te vieren... Twee test gedaan, beide negatief en nu net ook al wat gekleurde afscheiding. Deze poging is over en uit.
ohh balen meid!!! toch hoop ik dat je te vroeg getest hebt. en gekleurde afscheiding?is geen bloed meissie.(of is het roze?) ik blijf voor je duimen
Vind het zo erg lieverd pfffffff hoorde het net want was al werken hele dikke knuffel lieverd! Hier vandaag wat lage rugpijn en wat buikpijn heerlijk :S. Wat moet je ermee ? xxxxxxx
Maartje wat balen meid, sterke en een dikke knuffel ! Elif fijn hè dat je van alles voelt, helaas weet je van te voren niet of het een goed of slecht teken is. Ik had hetzelde en bij mij was het een slecht teken, maar er zijn er ook zat waarbij het een goed teken is! Helaas zit er maar 1 ding op en dat is afwachten !
Elif: ben nog hard voor je aan het duimen hoor meis! Hoop zo dat op een posi test voor je! Nog 1 weekje! Hou je het een beetje vol? Snippie: Nog 1 nachtje slapen tot de echo. Ik wil ook!!!!!
hihihih zora ik de onduldige kip hihihih Ik ga zaterdag al een testje thuis wagen 11 dagen na tp moet kunnen toch?
hihi!!! en dta te bedenken dat ik me echo allang had kunnen hebben en ik er zelf voor heb gekozen pas morgen te doen. wilde hem eerst donderdag maar dan kon me man niet mee
Ohw wacht ook wel hoor hahaha. Stel dat hij negatief is dan ben ik tenminste niet alleen. Nod aangezien hij gewoon in de cyclus is teruggeplaatst is vrijdag. Alleen test jette pas 15 dagen later . Dus normaal ben ik dan toch 1 dag overtijd zaterdag
O dan moet het kunnen Elif. Hoop op 2 strepen voor je meis! Snippie; Erg knap dat jij zo lang kan wachten, maar ik ben het wachten wel beu na 3 jaar dus kan niet meer wachten tot de echo haha.
Ik hoop ook op 2 streepjes. jah kan me voorstellen Zora. ik denk zelf van ik heb hier 2 jaar op gewacht dus kan nu ook wel wachten.maar dta is ik