Hoi Dams hier gaan we voor een april/mei cryo'tje. Als ik met 4 weken nog niet ongi ben,. Wat bij mij makkelijk kan, dan mag ik het gaan opwekken. Daarna met lichte stimulatie vor ons eerste cryo'tje. Spannend. GYN mocht het niet zeggen, maar hij gaf aan dat het wachten is op de positieve test. Hij heeft er echt alle vertrouwen in. WAUW, ben weer helemaal positief nahet gesprek. Wachten op de ongi of anders opwekken dus. En wachten op het topic april/mei!! Chantal
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: feb 1e ICSI in eigen cyclus, mrt 2e ICSi ec Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Loesie: 3e ICSI SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ 18-3 Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Maartje84: 3-3 Pregnyl AFSPRAKEN: Botervliegje: 3-3 3e echo Maartje84: 5-2 punctie Maarje84: eventueel TP Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo Hypo: 26-3 1e FM TESTEN: 01-3: Robing HCG laag 03-03 HCG hoger 06-03 licht positieve test 10-3 weer terug voor bloedtest 08-3: Minime 11-3: Chantal 15-3:Alexandra 19-3: Loontje 01-4 Springmuis Bloedtest ZWANGERE MEIDEN : Loesie Zora Snippie MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje Mijs POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes
Thanxxx meis! In de sfeer van Pasen: ik begin me al een aardige broedkip te voelen! xxx voor jullie allemaal
Ja dat ken ik. Had ik ook de laatste dagen voor de meting. Na 1 meting gelukkig meteen de punctie bij mij, kijk je er niet zo lang tegenaan. Volgensmij wel een 1/2 of hele graad warmer van binnen en dat merk je!!
Chantal ik duim voor je meissie hypo succes met je eerste fm vrijdag. hier vandaag eerste echo gehad en hartje klopte! ik ga nu nara bed ben erg moe!! KNUF
Vandaag wd9 en negatief getest, ik weet het het is vroeg. Maar vorige keer testte ik toen heeeeeeeeeeeeeel licht positief. Mijn hoop is dus helemaal weg. Ik ga zaterdag met mijn man nog eens testen want hij weet dit niet eens Maar ik denk dat we met zijn 2en op vakantie gaan.
heeey meiden, Ben even afwezig geweest, even tijd genomen om alles op een rijtje te zetten en krijgen...er zit heel veel verdriet wat er uit moet en blijf maar dat beeld van dat vruchtje voor me zien.... Snippie meis van harte met je goede echo!!!! Yes wat gaaf! Chantal positief vooruit!!! Hypo succes morgen alvast!!! Springmuis sterkte in de wachtweken! Elif lieverd ik hoooooooooooop en duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...dat te vroeg was!