Nee Maar we wonen ook pas een jaar (minus een week ) op onszelf en bijna alles is nieuw gekocht. Nog even jaren 'sparen', dus
Ik heb 2 jaar geleden de mixer die mijn ouders bij hun huwelijk hebben gekregen moeten wegdoen. Die was ook zo'n 40 jaar oud! Mijn allereerste senseo is twee weken terug overleden. Hij is bijna 12 jaar oud geworden!
wij hadden een vaatwasser die na 13 jaar trouwe dienst aan 4 verschillende huishouden overleden is. (eerst stond hij hier in huis, mensen die hier woonden verhuisden hebben hem aan onze bovenburen gedoneerd, die hebben hem toen aan de nieuwe bewoners gegeven, en die hebben hem toen ze weg gingen achtergelaten, en werd hij dus van ons) En mijn ouders hadden een wasmachine van 24 jaar oud Telt roestvrijstalen bestek ook mee? hebben we geërft van mijn opa, is 65 jaar oud nu
Mijn stofzuiger is 7 jaar oud geloof ik, mijn waterkoker is 8 jaar oud (lidl merk), magnetron 8 jaar oud, tostiijzer van mijn vriend is volgens mij 12 jaar oud. Mijn moeder heeft een droger die al 30(!!!) jaar oud is, dat is echt uniek!
Mijn vriend heeft een TV van een onverklaarbaar Chinees merk die hij zo'n 5 jaar geleden tweedehands gekocht had van zijn broer. De afstandsbediening is al meerdere keren (onze degoes blijven de knopjes eraf knagen) vervangen maar de TV doet het nog steeds prima Volgens mij is dat ding al 12 jaar oud. En deze TV is ook nog aangesloten aan een hele speakerset die vl al heeft vanaf zijn tienerjaren, dus hoppa, ook nog 18 jaar oud. Ik weet dat mijn mams een koelkast had gekocht toen ze zwanger was van mij, ze is net verhuisd en had een nieuwe keuken gekocht incl. ingebouwde koelkast. De oude koelkast naar de kringloop, dus 24 jaar oud en hij werkt (hopelijk) nog steeds prima haha. Maar ik hoef maar naar een apparaat te kijken en het gaat kapot. Da's dan wel weer jammer.
Apparaat met stekker is met recht onze vaatwasser. Zit vanaf de bouw in het huis dus is inmiddels 23 jaar oud. Heel old school met een draaiknop die je op stand 1,2 of 3 draait. (3 is de eco stand) en die knop draait dan tijdens het programma door tot ie weer rond is. Net als vroeger bij de wasmachines.
Wij hebben alles nieuw gekocht toen we gingen samen wonen. Vriend heeft alles bij zijn ex en kind laten staan (logisch) en ik woonden zelf nog thuis (schelen 15 jaar ) Maar mijn oma heeft afgelopen zaterdag een nieuwe koelkast gekocht want die van haar begon te lekken en was maar liefst 26 jaar oud!! Haar wasmachine is nog ouder en doet het nog perfect *klopt af*
Wij zijn de 3e eigenaar van onze wasmachine. Zat ingebouwd in huurhuis en 3 jaar geleden verhuisd naar onze koopwoning. Hij is 14 jaar oud en doet t perfect
Ik heb 8 jaar geleden mijn AEG lavamat weggedaan. Was uit 1985. Heb er nog steeds spijt van...hij kon nog gerepareerd worden, maar ik had wat gespaard en ik wilde een nieuwe...spijt spijt spijt! Nieuwe was A++ en doet 4,5 uur over 1 was. Die oude Lavamat deed in die tijd 2, bijna 3 wassen. En omdat het een draaiknop was kon ik ook tussentijds dingen er in of er uit halen (bovenlader). Als ik opnieuw zo'n oude op de kop kon tikken, dan wist ik het wel!
Mijn strijkijzer is gekocht voor mijn geboorte. Dus nu ongeveer 35 jaar. Mijn magnetron is nu 16 jaar oud evenals mijn waterkoker.
wat leuk om te lezen, en wat veel reactie, leuk! Oja mijn televisie heb ik gekocht toen ik nog bij mijn ouders woonde, zo`n groot scherm en dito achterkant 16,5 jaar oud inmiddels en zeer practisch omdat de kinderen gewoon met hun vingers aan het beeldscherm kunnen zitten.
Een staafmixerpureerding (weet niet hoe je het noemt). Had mijn moeder vroeger al, ding is al 30jr oud.
De keuken is door de vorige bewoners geplaatst in 1998 en alle apparatuur (koelkast, combi-oven en kookplaat) doet het nu nog prima.
Ik heb de naaimachine van mn moeder in bruikleen. Die is zeker 35 jaar oud. Op het moment wordt hij weer intensief gebruikt om dingen voor de baby te maken.
een broodrooster, die heeft me schoonmoeder gekocht toen ze ging samen wonen, die hebben wij nu, en doet het prima.
Wasmachine van 11 jaar oud, droger van 7 jaar oud en de senseo is hier ook van de eerste generatie dus minimaal 8 jaar oud en wordt ook veelvuldig gebruikt. Sterker nog ik strijk met het strijkijzer van mijn overgrootopa die al minstens 30 jaar oud is.
Home cinema set: ouder dan 10 jaar. Senseo/koffiezetapparaat/combi-gasfornuis/wasmachine: 8 jaar Radio: 16 jaar Alleen de wasmachine begint wel oud te worden er zijn al koolborstels vervangen, maar ook geen schande want de 1e jaren minimaal 5 wassen per week en sinds 4 jaar 8-9 wassen per week.