@Irisje Ik rook niet,en nooit gedaan ook, maar van de stress ga ik snoepen, en dat is ook niet goed. Mijn man rookt wel, hij is gelukkig van 2 pakjes naar 1 pakje gegaan, en rookt nu niet meer binnen. Nu is hij ook weinig thuis, dus dat scheelt ook. Mannen zijn er minder mee bezig als wij denk ik. Voor hun telt de baby pas als die geboren is. Als ze hem/haar kunnen zien. Maar toen ik aan mijn man vroeg wat hij voor zijn verjaardag wilde, moest hij even denken en toen zei hij; Ik wil voor mijn verjaardag dat jij zwanger bent! Haha, niks voor hem om dat te zeggen. Gisterenavond zat ik even te kijken op internet voor een kinderwagen. Maar toen kwamen de kriebels, en heb ik gauw afleiding gezocht. Als het straks toch weer niet gelukt is dan is de teleurstelling ook minder als je niet teveel dagdroomt. Ongemerkt ben je er toch weer veel mee bezig. Werkse vandaag! @All:Fijne dag allemaal!! Groetjes, Minnie
Hallo meiden, kan ik me ook bijschrijven hier? zal even kort mijn verhaal uitleggen, de rest staat in mijn handdtekening. ik heb zaterdag de laatste pil duphaston geslikt en moet ongesteld worden deze week, dan overgaan op spuiten van 50 eh, ben benieuwd of dat gaat werken, wij hebben geen ICI maar gewoon zelf vrijen, gelukkig maar, wat is precies de reden als ze overgaan op ICI? succes allemaal deze ronde en hopelijk op veeeel roze dit jaar!!
hallo allemaal, even weggeweest. jeetje wat is er veel geschreven. moest pen en papier bij de hand houden om alles te noteren ik zal even op iedereen proberen te reageren. Gylaine: vervelend dat het zo moeilijk ging bij de iui. veel suc-6 met de wachtweken. Hanneke, irisje, minnie, samba, adventure, chakie suc-6 in de wachtweken hoop dat jullie allemaal zwanger zijn. welkom linbabylin, boterbloempje, kaneel en sween4 heel veel suc-6 allemaal. Gorgi: wat rot dat het zo gelopen is, wel een stomme fout van ze. balen dat je hierdoor nu moet wachten. djuuzie: vervelend dat je zo'n pijn in je buik hebt door de cyste. is de pijn al wat minder? sterkte. Ddees: wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten. ik hoop dat de bloedtest van morgen duidelijkheid geeft. sterkte zora: hoe is het met jou? hier mag ik vandaag beginnen aan me laatste pilstrip! en dan begin febr beginnen met de decapeptyl.
Een vraagje: hebben jullie een inwendige echo gekregen voor start van de iui? Bij mij is namelijk alleen maar een keer bloedafgenomen....en twijfel of ze de echo zijn vergeten. 3 februari de prikinstructies.
@Sween4:welkom! Nog even over de granaatappelsap. Er is wel een heel groot verschil in merken en smaak. Ik had eerst een pak gekocht bij AH. merk;Healthy people.Kost 1,97. Dat smaakte naar zwarte bessensap en goed te doen. Nu ben ik over gestapt naar het merk POM. Ook te koop bij AH en Dirk. Flesje kost 3,35 euro bij Dirk. Maar poeh hee, dat smaakt heel erg anders. Ik ben nu overgestapt op POM omdat het schijnbaar 100% puur is en die andere heeft meer suikers denk ik. Welk merk drinken jullie? Groetjes, Minnie
minimouse: ik drink 100% puur van de natuurwinkel !! en is best lekker,..niet schrikken fles kost 5euro maar is ook 100% biologisch!
@spannende tijden ik weet niet waar de natuur winkels zitten... Geen idee hoe ik dat moet opzoeken op google. Groetjes Minnie
@Minnie, ik heb geen idee van de granaatappelsap. Ik heb her niet gedronken de vorige keer. Maar ga me er wel even in verdiepen. Als je op natuurwinkel en jou woonplaats of een grote plaats in de buurt googeld kom je een heel eind denk ik.
WIE, WAT, WAAR? Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSi brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 17 januari. Start elonva Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 30 januari uitgangsecho, als alles rustig is 6 februari start Deca. Gylaine : 8 januari ovitrelle Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer) Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F Boterbloempje: 10 januari start Decapeptyl, 18 januari start Gonal F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: eind januari begin feb uitgangsecho Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho. Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM Boterbloempje: 25 januari eerste FM PUNCTIE Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later) Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: eerste week februari TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: 19-1 IUI Boterbloempje: waarschijnlijk eerste week februari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 6 Februari Irisje: 3 Februari bloedtest ZWANGER !!!
@djuuzie. Er zit er 1 in het centrum. maar ik heb nog twee flessen pom staan. ik ook zo zonde om niks meer mee te doen. Ik las op een ander forum dat vitamine E ook helpt. Weet iemand daar iets over? Welterusten allemaal! Groetjes Minnie
@Ddees: heel veel succes vandaag! Jeetje, wat wordt hier veel geschreven zeg, haast niet bij te houden! Van vitamine E en granaatappelsap weet ik niets, maar in dat laatste zal ik mij zeker gaan verdiepen! Ik lees nieuwsgierig mee waar Vitamine E dan goed voor is (behalve tegen rimpels, als je de potjes moet geloven...) Liefs, Bo
@Ddees70, Succes vandaag ik ben aan het duimen! @Hier, ik kreeg net een brief van de Isala klinieken in Zwolle en ze hebben er nog 2 ingevroren dus heb er nu 5 in de vriezer
Ow jah ik heb gister ook een zwangerschap test gedaan en deze is helemaal blanko dus de pregnyl is eruit
@Hanneke, nu al de pregnyl eruit? kan dat zo snel? Ik weet het namelijk echt niet en wij hebben de iui de 19de gehad. Ik durf nu nog geen test te doen omdat het te vroeg is en als hij dan toch positief geeft dat ik dan stiekem ergens op ga hopen. Liefs irisje
Hoe kan de test nu positief zijn als je net de TP gehad hebt? Kan toch helemaal niet. De innesteling is pas na een dag of 5. Ik heb het ziekenhuis net gebeld, en ze raadde me aan GEEN vitamines extra te nemen. Wel foliumzuur, en groene groenten, maar geen vitamine extra. Groetjes, Minnie
Hanneke, goed nieuws dat er nog twee ingevroren zijn! En de pregnyl uit je lichaam. Is ook wel prettig............Als er dan een positieve test komt weet je zeker dat het niet door de pregnyl komt. Dan nu op naar de positieve test! Irisje, afhankelijk van de hoeveelheid eenheden je hebt gespoten is het binnen een bepaalde tijd je lichaam uit. Naar mijn weten halveert pregnyl iedere 33 uur. Dus reken maar uit..... Minnie, dan geen extra vitamines dus. Gewoon gezond eten en een glaasje granaatappelsap.....
Bedankt voor alle steun en medeleven. Net de definitieve uitslag: NIET ZWANGER. Was na vorige week wel te verwachten. Vrijdag al een gesprek met de verpleegkundige en dan de nieuwe behandeling inplannen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Iedereen op het wachtbankje veel succes.
WIE, WAT, WAAR? Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSi brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 17 januari. Start elonva Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 30 januari uitgangsecho, als alles rustig is 6 februari start Deca. Gylaine : 8 januari ovitrelle Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer) Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F Boterbloempje: 10 januari start Decapeptyl, 18 januari start Gonal F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: eind januari begin feb uitgangsecho Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho. Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM Boterbloempje: 25 januari eerste FM PUNCTIE Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later) Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: eerste week februari TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: 19-1 IUI Boterbloempje: waarschijnlijk eerste week februari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 6 Februari Irisje: 3 Februari bloedtest ZWANGER !!! NIET ZWANGER :x Ddees70
@Ddees70, echt balen man! Sterkte! @Irisje, Vaak is zoiets al na een week uit het lichaam is me verteld.. maar ik wou zeker weten. Ik zal voor de echte zwangerschapstest nog even wachten dat is nog te vroeg.