Wie ook in jan/febr IUI/IVF/ICSI/CRYO?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mari, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Djuuzie
    Ik heb het een en ander gelezen over pendelen, maar ik geloof er niet in.
    En eigenlijk is het leuker om het niet te weten dan het wel te weten vind ik. Ik hou wel van verrassingen.:) Maar ik zag dat veel mensen er aan mee doen. Het is net zoiets als je hand laten lezen op de kermis.(Dat heb ik wel gedaan).:cool:

Liefs,
    Minnie

2. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal!

@Gylaine, wat heftig om zo te worden opgenomen in het ziekenhuis. Balen dat je niet zwanger bent, maar wel heel goed dat je nu kiest voor je eigen gezondheid.

@Ddees, succes vrijdag! Ben benieuwd of je een duidelijk antwoord krijgt op je vragen. Ik vind ze soms wel wat vaag in het zh hoor!

@all: vandaag eerste fm gehad na een week Gonal F. Ziet er goed uit zeiden ze, ik zag veel follikels, maar nu allemaal nog maar van ongeveer 10 mm. Nog even doorgroeien dus! Maandag weer een echo, en als het zo door gaat, eind volgende week punctie. Daar ben ik wel echt bang voor!
    Nu nog maar even niet aan denken...

Liefs, Bo

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Minnie, ik geloof er op een of ander manier wel in. Maar iedereen kan het doen. Ik denk wel dat je het iet zo maar kan. Vriendin van mij had ook een pendel en die hebben we gebruikt. Nou daar klopte dus geen reet van haha. Maar nu was ik laatst op kerstmarkt, daar stond een kraam met edelstenen. Nu had ik gelezen dat de maansteed de vruchtbaarheid en innesteling bevorderd. Daarbij was ook een man die pendelde op welke steen er voor jou geschikt was. Nu deed hij dat mij mij en kwam hij uit bij de maansteen. De gene waar ik naar op zoek was. En hij kon het niet weten want had er niets over gezegt. Ik heb natuurlijk de steen gekocht en ga hem bij me drgan de komende behandeling. Baat t niet, schaad t niet.

Bo, wat fijn dat je eerste fm goed was! Laat de punctie over je heen komen is mijn tip. Iedereen ervaart het anders. Ik heb het goed ervaren. Ik bedoel lekker is anders maar ik vond het te doen. Zei meteen de volgende keer doe ik het weer als het moet. Orrienteer je anders vast in wat voor pijstilling er gegeven word.

Ik heb het idee dat ik mijn ei heb gehad gisteren avond. Ik voel dat eigenlijk altijd. Maar nu al met de pijn in mijn buik weet ik het niet helemaal zeker. Gisteren en eergisteren vruchtbare afscheiding gehad dus ik ga er maar van uit dat hij geweest is. Dan nu op naar mijn ongi om te kijken of de cyste weg is.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ben doodmoe...zal wel van die bolletjes komen.pff.
    Aan mij hebben jullie niks hoor haha, ben echt helemaal op.

Fijne avond allemaal!

5. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hallo dames,

Ik sluit me ook bij jullie aan. Wij hebben al een zoontje van 2 dankzij IUI, gelukkig in de 1e poging was het raak.
    Nu zijn we alweer 10 mnd zelf aan het proberen, maar helaas zonder resultaat. Ben nu met een kuurtje Provera bezig om ongi op te wekken (vandaag dag 2). Hopelijk snel ongi en dan starten met Gonal-f. Kan niet wachten! Al klinkt dat misschien een beetje raar.... :)
    Wij zitten trouwens in mmm ivm PCO en verminderde zaadkwaliteit....

6. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bo spannend! hoeveel EH spuit je?

@Djuuzie, meid je bent dan al over de helft van je cyclus. dus ook voor jouw blijven we duimen!

@Minniemouse, rust goed uit, slaap lekker en laat je lekker verwennen!

Liefs Irisje

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,
    Vanmorgen het gesprek gehad. Antwoord op mijn vraag gekregen, misschien niet wat ik wilde horen.
    Er is geen ondersteuning nodig na de TP buiten de utrogestan bolletjes. Ze zeggen dat ze wel onderzoeken daarna gedaan hebben en dat daar geen resultaat mee geweest is. Onderzoeken waar ze wel resultaat mee hebben passen ze daarna wel toe. Het is dus gewoon massel hebben. Ik ga wel die granaatappelsap drinken als ik weer ga beginnen.

De eerst volgende menstruatie mag ik weer aan de pil. 1e Decapeptyl op 22 maart en dan 2 april de uitgangsecho. Dus als er een toppic maart/april komt kom ik me daar wel weer melden.

Hopelijk raken jullie wel deze ronde zwanger.

8. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ddees, misschien niet het antwoord wat je wilde horen maar wel duidelijkheid over hoe, wat en wanneer nu verder.
    Nu een tijdje je lichaam weer rust geven. Succes verder meid! En ok hoop je in een voldgens ICSI toppic idd niet te zien. Ander toppic is wel gezellig hoor!

9. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Hallo allemaal, voor mij is het ook bijna zover. ik begin volgende wk donderdag met de decapeptyl en dan de 13e uitgangsecho.

Minnie: waarom hebben ze eigenlijk afgeraden om extra vitamines te nemen?

Ddees: wat rot dat het niet gelukt is en dat je niet het antwoord hebt gekregen wat je graag wilde. ik ga duimen dat de volgende ronde raak is.

Gylaine: wat erg allemaal, ik hoop dat je straks goed hersteld en dat je volgende poging slaagt. sterkte!

boterbloempje: wat fijn dat het er goed uit zag. op naar de volgende fm. hoop dat ze dan goed gegroeid zijn.

djuuzie: hoop dat je cyste straks weg is en dat je dan weer verder kan.

nursy: welkom en heel veel suc-6 met alles!

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Mari

Ze vertelde me dat foliumzuur genoeg is, en dat je gauw teveel vitamine kon nemen wat niet door je lichaam afgebroken werd.
    Je kan dan beter groene groentes eten.
    Dat doe ik dan maar. spruiten/broccoli/komkommer enz.
    En daarbij drink ik die POM granaatappelsap.

@Irisje:
    Voel je al iets?
    Ik ben doodop, waarschijnlijk van die bolletjes.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
    Minnie

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoi meiden... ik kom een wonder melden. Op de dag dat ik ongesteld had moeten worden en een uitgangsecho zou krijgen en zou beginnen met Clomid... in ronde 50... op mijn verjaardag nota bene.... heb ik POSITIEF getest!!!! Ik ben dus alsnog spontaan zwanger geworden... al voor de tweede keer... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Hopelijk hebben we deze keer een plakbaby...

Ik wil jullie allemaal superveel geluk en sterkte wensen, en ik strooi hier mijn HCG in de hoop dat het voor vele positieve resultaten hier mag leiden! :)

12. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Minnie. Tja wat zal ik zeggen. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik weet ook niet hoe zwanger zijn voelt. Maar ik heb af en toe last van gespannen borsten en steken in mijn linker lies. Klinkt dit voor iemand als zwanger? Ik weet het niet. We wachten af. Dat lukt ons nu best goed dus we gaan er nu verder mee.
    En jij Minnie?

Voor iedereen fijn weekend, het is mijn werkweekend!
    Liefs Iris

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Nuage

Bofferd!! Gefeliciteerd. Geweldig!! Geniet van je zwangerschap.:)

@Irisje
    Ik ben ontzettend moe en heb het gevoel alsof mijn buik dikker word. Zal niet veel dikker zijn, maar een beetje een spanning zit erop.
    Kan ook van de bolletjes komen. Ik heb geen idee. Normaal merkte ik pas als ik niet ongesteld werd; hee, ik ben zwanger, nu ben je er elke dag mee bezig. Dit is dag 5 na TP. Vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Zal ook nog wel te vroeg zijn. Ik heb ook niet het gevoel dat ik een innesteling gevoeld heb zoals veel vrouwen voelen.
    Maar die vermoeidheid...pfff.

Liefs,
    Minnie

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @Irisje ja dat kunnen wel verschijnselen zijn, maar het is altijd heel moeilijk om te zeggen. Het past ook bij ongesteld worden of eisprong namelijk. Ik had deze keer nauwelijks symptomen. Ja een beetje meer plassen en ik voelde me alsof ik ongesteld zou worden. Ook wat gespannen borsten. Oh en hardkloppingen! Maar verder voelt het precies hetzelfde als ongesteld worden. Ik ga duimen voor je!!

15. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nuage, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en ik zal ook voor jou duimen dat hij/zij blijft plakken. Thanks voor je antwoordt maar een eisprong kan het zeker niet zijn aangezien ik 9 dagen geleden mijn iui heb gehad.

@ Minnie, een negatieve test wil wel zeggen dat je geen pregnyl meer in je lichaam hebt. Of ben ik nou zo in de war en heb je die helemaal niet gebruikt? Wat zijn die bolletjes precies? Een dikkere buik, das ook toevallig! Zojuist zei manlief tegen mij. Schatje lijkt het nu maar of heb je ern iets bollere buik en stevigere borsten? Dat weet ik niet! Haha.
    Ik kan me in ieder geval nu nog goed beheersen. Ik heb nog steeds geen test gedaan. Vanaf wanneer zou je eigenlijk positief zwanger kunnen testen?

Liefs irisje

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan is dat goed nieuws irisje :) Ik hoop dat het zwangerschapssymptomen zijn!

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje
    Door de bolletjes voel je veel dingen die je ook hebt als je zwanger bent. Zo was ik bij de vorige ICSI een dag misselijk.
    Ik weet niet vanaf wanneer je positief kan testen. Ik heb wel een keer op het forum gelezen dat iemand bij dag 5 een positieve test had.Vandaar dat ik ook even getest heb. Pregnyl heb ik zeker gebruikt.
    Maar goed, grote kans dat ICSI 3 ook niks word....word nu al zenuwachtig.:x

Liefs,
    Minnie

18. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Nuage; gefeliciteerd! Wat een geluk zeg! Ik vang wat HCG op van je :)

Volgens mij kan je trouwens 10 dgn na de pregnyl testen.....maar mij werd 12 dgn aangeraden ivm de kans op vals positief door de Pregnyl.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @All
    Ik lig in het ziekenhuis met longembolie.
    Kan de baby wel vergeten voorlopig moet zo onder de ct scan.
    Ik kreeg vannacht opeens geen lucht meer.
    Groetjes
    Minnie

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Beterschap Minni, misschien komt het nog goed met de baby.

Nuage Gefeliciteerd ! ! !

Iedereen succes met wachten.

Deel Deze Pagina