Wie ook in jan/febr IUI/IVF/ICSI/CRYO?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mari, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    ohh minnie wat erg zeg hoop voor je dat je gauw opknapt en dat je baby miss ook de drang hebt om er te blijven zitten mijn duimpjes draaien voor je

hier vanmorgen getest en omowit helaas nou weet ik niet wanneer ik me nod hebt volgens mij maandag of dinsdag dus laat ongi maar komen dan kunnen we aan de nieuwe reeks iui`s beginnen

Nuage gefeliciteerd met je zwangerschap dat alles goed mag gaan en je een plakbeebje mag hebben

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Minnie wat schrikken zeg!!! Heel veel sterkte!

Benji ik lees je onderschrift en schrik meid.... Wat gun ik jullie het zeg! Dikke knuffel

3. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Minnie, jeetje meid! Ik kom net thuis van mijn werk en ik schrik hier echt van! Heel erg verlies beterschap gewenst. En met de baby komt het echt goed, ik weet het het is moeilijk te geloven jaar het is echt zo.
    Denk aan je zelf!

Liefs Iris

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Minnie, jeetje meid! heel veel beterschap meid..

@Nuage, Van harte gefeliciteerd meid!! Super!

@all, vanmorgen een test gedaan en deze was hellaas negatief heel veel mensen vertelde mij dat je na 8 dagen na de terugplaatsing al kunt testen.

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @All

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik heb vanmiddag een ct scan gehad, waarbij ze erg voorzichtig te werk gingen.De baarmoeder ligt gelukkig een eind van mijn longen af. Maar uit de ct scan bleek dat ze niks konden vinden. Waarschijnlijk stress of de hormonen. Ik heb wel de nacht en de ochtend in het ziekenhuis moeten blijven. Ik hoop maar dat het niet terugkomt, ik dacht dat ik een hartaanval had.

@Hanneke; na 8 dagen na TP al testen? Ik weet het niet. Ik heb ook andere getallen gehoord. Maar wanneer de test nu echt te vertrouwen is?
    Ik kon mijn HCG niet laten prikken vandaag, was te vroeg.(6 dagen na TP).

De wachtweken waren al zwaar, maar zijn nu nog zwaarder geworden ivm de ct scan.Overleefd een embryo dat??Dat moeten we nu afwachten.:x

Liefs,
    Minnie

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @Nuage, wat een wonder! Oh wat heerlijk dat je nu zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meis!

@Minnie, wat een drama vannacht! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om de embryo. Maar je bent zelf wel het belangrijkste in dit geval. Gelukkig is het niets ernstigs, hopelijk voel je je snel weer de oude!
    Je had ook (negatief) getest zag ik. Veel te vroeg om te testen ook, maar dat wist je zelf ook al wel ;)Blijf wel goede hoop houden! Denk aan je!

@Hanneke, een vroege zwangerschapstest kan idd wel vroeg testen. Maar zo vroeg, ik weet het niet. Nog even geduld meis!

Ik heb een feestje zometeen. Heb er zin in. Het is een feestje van de sportvereniging en de band komt die mijn man en ik op onze bruiloft hadden. Wel erg leuk.

7. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede avond!

Ik zie dat er sinds gister avond niks meer geschreven is. Dus ik dacht nu na een zeer druk weekend te hebben gehad ik zal eens vragen hoe het moet iedereen is. Met iedereen die nog op het wachtbankje zit en natuurlijk ook alle anderen.

Met mij is het nu redelijk. Ik ben in ieder geval ontzettend verkouden en het is gelukkig nu weer een beetje aan het zakken. Verder had ik tot gister nog steeds last van gevoelige borsten en af en toe buikpijn. Dus ons gevoel nam hier wel een positieve wending. Maar nu sinds vandaag voel ik helemaal niets meer. Geen gespannen borsten, geen buikpijn, nee helemaal niets meer. Dus helaas slaat ons gevoel een beetje de andere kant op. Maar we moeten afwachten tot vrijdag. Tot de bloedtest. Dus nu nog 2 drukke dagen voor de boeg met afleiding gelukkig en dan gaat het alweer richting de vrijdag. In het ziekenhuis zeiden ze trouwens dat ik al vanaf dag 8 na de IUI ongesteld kon worden dus we houden het er maar op een dag langer niet ongesteld is een dag meer positviteit. Ik hoop dat we ze kunnen blijven denken.

Fijne avond, liefs
    Irisje

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Nou meiden.. denk dat het echt over en uit is hier.. heb namelijk bloedverlies :(

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @Hanneke Wat vervelend sterkte er mee.

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Net heb ik gebeld ik ben niet zwanger.
    volgens haar had ik dan ook een positieve test moeten hebben omdat ik 14 dagen na de punctie zit en die moet je zien als een eisprong.
    Ik moet een maand wachten :( omdat mijn eierstokken tot rust moeten komen.
    De bloeding is nu gestopt maar dat komt door die bolletjes dus ik moet daar nu gelijk mee stoppen.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Een hele, hele dikke knuffel meis! Het is jullie zo gegund!

12. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Nuage: gefeliciteerd!

Minnie: jeetje wat vreselijk. heel veel sterkte!

benji: balen dat hij wit was, hoop dat je snel met een nieuwe iui kan beginnen

Hanneke: wat ontzettend balen :( sterkte!

irisje: hoop dat je straks positief test.

adventure: hoe is het met jou?

hier mag ik donderdag de eerste decapeptyl zetten.

13. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Irisje, hoop blijven houden meid! Ik heb hier wel eens gelezen: geen bloed geeft moed!

Hanneke, wat balen meis! Een maand wachten lijkt heel lang maar is voor je lijf echt wel nodig. En niet alleen voor je lijf, ook voor je psyche....Hele dikke knuffel meis!

Mari, op naar donderdag!

Minnie, hoe is het met jou?

Ik wacht nog rustg af tot mijn ongi komt. Ik verwacht hem volgende week woensdag. Maarja, door die cyste kan het allemaal behoorlijk verstoord zijn. Ik wacht wel af.....

14. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    WIE, WAT, WAAR?
    Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc
    Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen
    Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC
    Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen
    Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle
    Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP
    Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen)
    Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari
    Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC
    Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken
    Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam.
    Zora: dochterja ICSI, 1e ICSi brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2.
    Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen
    Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg
    Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg.
    Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg
    Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC

WANNEER STARTEN
    Mari: 2 febr. start decapeptyl
    Djuuzie: 17 januari. Start elonva
    Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE
    Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl
    Hanneke88: 19 december start decapeptyl
    Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin
    Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december
    Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI
    Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI
    Zora; 30 januari uitgangsecho, als alles rustig is 6 februari start Deca.
    Gylaine : 8 januari ovitrelle
    Chakie: 4/1 begin Clomid
    Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer)
    Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin.
    Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F
    Boterbloempje: 10 januari start Decapeptyl, 18 januari start Gonal F

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    Mari: 13 febr. echo
    Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec
    Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho
    Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan.
    Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon
    Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM
    Gylaine : 31/12 1e FM
    Benji: eind januari begin feb uitgangsecho
    Nuage: moet ik nog maken
    5-01 3de FM Adventure
    Chakie: 2/1 1e FM
    Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho.
    Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM
    Boterbloempje: 25 januari eerste FM

PUNCTIE
    Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later)
    Stiertje73: eind feb
    Ddees70: 30 december
    Hanneke88: Ongeveer 13 januari
    Minnie Mouse 1974: Half januari
    Boterbloempje: eerste week februari

TP / IUI
    Elize84: Ergens in de 2e helft van januari
    Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI
    Ddees70: 2 januari
    10-01 Adventure
    Gylaine : 10-1 IUI
    Chakie: rond 11/1
    Hanneke88: 20-01
    Irisje: 19-1 IUI
    Boterbloempje: waarschijnlijk eerste week februari

TESTEN
    Elize84: Begin februari
    Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest
    23-01 Adventure
    Gylaine : 24 januari
    Hanneke88: 3 Februari
    Minnie Mouse 1974: 6 Februari
    Irisje: 3 Februari bloedtest

ZWANGER !!!

NIET ZWANGER :x
    Ddees70
    Hanneke88

15. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Wat een ontwikkelingen weer allemaal! Ik ben zelf niet zo vaak op dit forum te vinden, dus elke keer moet ik een aantal pagina's lezen om weer te weten hoe het met jullie gaat!

Nuage; GEFELINCITEERD! Wat een wonder. Ik heb je verhaal gelezen en werd er helemaal verdrietig van. Ik hoop dat je kleintje dit keer goed blijft plakken en dat je kunt genieten!

Minnie: wat ontzettend schrikken zeg, longembolie, wat afschuwelijk! Ik hoop dat de scan geen invloed heeft op je frummel.

Irisje; houdt moed!! Heel veel succes deze week met afwachten, en laat je niet gek maken!

Hanneke; heel veel sterkte meid, doe rustig aan en wees lief voor jezelf.

Djuuzie; thanks voor de tip wat betreft de punctie. Ik probeer me er allemaal inderdaad maar niet druk over te maken, ik weet toch niet hoe het voor mij voelt. Ik voel net als jij ook altijd mijn eisprong, daardoor ben ik soms wel bang dat het extra gevoelig is. Heb ook een HSG gehad en dat vond ik echt verschrikkelijk! Maar goed, als het moest zou ik het zo weer doen, en de pijn is wel maar kortdurend.

@All: Vandaag tweede fm gehad, na het spuiten van bijna 3 weken decapeptyl en 1,5 week Gonal F (150 eh). En waar de follikels vorige week nog heel klein waren, waren ze vandaag helemaal goed volgens de dokter! Ik heb 13 follikels tussen de 17 en 22 mm. De arts en de verpleegkundige waren er enthousiast over, maar ik heb geen idee of dit veel is. Ik lees weleens over mensen met 25 follikels! Weten jullie dat?
    Maar goed, belangrijker; dit betekent aanstaande woensdag de punctie! Vannacht om 1.00 uur Ovitrelle spuiten (soort Pregnyl) en dan morgen een dag prikvrij! Jeej! En dan woensdag de punctie.
    Het kwam iets sneller dan verwacht, maar misschien wel goed, niet teveel tijd om me druk te maken, haha. Maar vind het nu wel heeeeeeeeeel spannend worden hoor!

Nou, ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat, tot snel maar weer!

Liefs, Bo

16. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    WIE, WAT, WAAR?
    Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc
    Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen
    Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC
    Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen
    Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle
    Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP
    Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen)
    Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari
    Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC
    Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken
    Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam.
    Zora: dochterja ICSI, 1e ICSi brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2.
    Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen
    Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg
    Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg.
    Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg
    Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC

WANNEER STARTEN
    Mari: 2 febr. start decapeptyl
    Djuuzie: 17 januari. Start elonva
    Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE
    Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl
    Hanneke88: 19 december start decapeptyl
    Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin
    Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december
    Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI
    Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI
    Zora; 30 januari uitgangsecho, als alles rustig is 6 februari start Deca.
    Gylaine : 8 januari ovitrelle
    Chakie: 4/1 begin Clomid
    Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer)
    Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin.
    Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F
    Boterbloempje: 30-1 Ovitrelle

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    Mari: 13 febr. echo
    Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec
    Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho
    Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan.
    Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon
    Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM
    Gylaine : 31/12 1e FM
    Benji: eind januari begin feb uitgangsecho
    Nuage: moet ik nog maken
    5-01 3de FM Adventure
    Chakie: 2/1 1e FM
    Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho.
    Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM
    Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM

PUNCTIE
    Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later)
    Stiertje73: eind feb
    Ddees70: 30 december
    Hanneke88: Ongeveer 13 januari
    Minnie Mouse 1974: Half januari
    Boterbloempje: 1 februari

TP / IUI
    Elize84: Ergens in de 2e helft van januari
    Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI
    Ddees70: 2 januari
    10-01 Adventure
    Gylaine : 10-1 IUI
    Chakie: rond 11/1
    Hanneke88: 20-01
    Irisje: 19-1 IUI
    Boterbloempje: 3/4 februari

TESTEN
    Elize84: Begin februari
    Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest
    23-01 Adventure
    Gylaine : 24 januari
    Hanneke88: 3 Februari
    Minnie Mouse 1974: 6 Februari
    Irisje: 3 Februari bloedtest

ZWANGER !!!

NIET ZWANGER :x
    Ddees70
    Hanneke88

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik ben niet zo actief bij jullie op dit topic maar kom soms stiekem ff neuzen en wou ff reageren!

nuage: ik heb net vol bewondering je verhaal gelezen! jeetje meid!! wat hebben jullie al wat doorstaan samen! respect hor, dat je zo sterk blijft!!!!
    en ik zag net je banner!!!! gefeliciteerd!!!!! het zal misschien wel beetje moeilijk voor je zijn , maar meid,....tis zoooo mooi dat je weer zwanger bent!!! geniet ervan!!!!!!!!!! en hopelijk heb je over een aantal maandjes jullie prachtige wonder vast!!!!!

ik moest gewoon even reageren!! vond je verhaal zo aangrijpend, en dan heb je daarbij nu zo'n mooie banner!! ;) geweldig!!!!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel spannendetijden wat lief van je!
    Ja ik kan het zelf ook gewoon nog niet geloven hoor dat het gewoon weer gelukt is!!! Als dit keer alles goed gaat en ik eindelijk echt mama ga worden... wow wat zal ik dankbaar zijn!

Jullie hebben anders ook al een hele weg achter de rug zeg! Wanneer is de 2e TP of is die al geweest?

19. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @All

Hier is geen nieuws. Net nog een test gedaan, maar was negatief.(dag 9 na tp). Ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben.
    Zit er nu helemaal doorheen.
    Net bij de huisarts geweest en ik kan vanaf maandag bloed laten prikken. Want ik ben opgenomen in het ziekenhuis omdat mijn bloed niet goed was en ze meteen aan longembolie dachten, en na de ct scan bleek dat dus niet zo te zijn. Maar wat is het dan wel? Dat wil ik graag weten.
    Ik ben dus behoorlijk depri.

Groetjes,
    Minnie

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ik kom ook weereens binnen vallen hier.

@ Nuage: Wat goed om te lezen dat je zwanger bent meid en weer spontaan! Ik hoop op een zorgeloze zwangerschap. Gefeliciteerd!

@ Mari: Jij donderdag spuiten? Succes! Ik start een weekje na jou met de Deca.

@ Boterbloempje: 13 follikels is prima hoor. Ieder lichaam is anders en sommige hebben 6 follikels en sommigen 30. Maar zoveel is gevaarlijk omdat er kans op overstimulatie is. Mijn vorige poging is afgebroken omdat ik meer dan 30 grote follikels had. Dus wees maar blij en trots op jouw 13! Hopelijk komt er een mooi beebje uit uiteindelijk. Succes alvast met de punctie morgen, laat het maar gewoon over je heen komen, misschien valt het mee.

@ Minnie: Jeetje wat rot zeg, hopelijk heeft het geen invloed gehad op jullie kleine emmy. Edit: Lees net je laatste berichtje, wat erg, sterkte meid! En hopelijk komen ze erachter wat het is geweest.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben al een tijdje niet geweest in dit topic.

Hier: Gisteren echo gehad en eierstokken waren weer rustig na die vele follikels van mijn vorige afgebroken poging. Ik mag volgende week donderdag weer beginnen met de Deca. Best spannend weer!

Deel Deze Pagina