Wie ook in jan/febr IUI/IVF/ICSI/CRYO?

Discussion in 'MMM clubs' started by mari, Dec 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Nu zie ik net een heel licht rose streepje op de test...ik word hier knettergek van. wat een onzekerheid. ik hoop het zooooooo.

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    WIE, WAT, WAAR?
    Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc
    Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen
    Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC
    Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen
    Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle
    Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP
    Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen)
    Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari
    Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC
    Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken
    Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam.
    Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2.
    Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen
    Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg
    Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg.
    Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg
    Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC

WANNEER STARTEN
    Mari: 2 febr. start decapeptyl
    Djuuzie: 17 januari. Start elonva
    Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE
    Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl
    Hanneke88: 19 december start decapeptyl
    Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin
    Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december
    Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI
    Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI
    Zora; 9 februari 1e Deca
    Gylaine : 8 januari ovitrelle
    Chakie: 4/1 begin Clomid
    Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer)
    Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin.
    Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F
    Boterbloempje: 30-1 Ovitrelle

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    Mari: 13 febr. echo
    Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec
    Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho
    Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan.
    Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon
    Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM
    Gylaine : 31/12 1e FM
    Benji: eind januari begin feb uitgangsecho
    Nuage: moet ik nog maken
    5-01 3de FM Adventure
    Chakie: 2/1 1e FM
    Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho.
    Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM
    Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM
    Zora: 2-3 1e FM

PUNCTIE
    Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later)
    Stiertje73: eind feb
    Ddees70: 30 december
    Hanneke88: Ongeveer 13 januari
    Minnie Mouse 1974: Half januari
    Boterbloempje: 1 februari
    Zora: waarschijnlijk 7 maart

TP / IUI
    Elize84: Ergens in de 2e helft van januari
    Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI
    Ddees70: 2 januari
    10-01 Adventure
    Gylaine : 10-1 IUI
    Chakie: rond 11/1
    Hanneke88: 20-01
    Irisje: 19-1 IUI
    Boterbloempje: 3/4 februari

TESTEN
    Elize84: Begin februari
    Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest
    23-01 Adventure
    Gylaine : 24 januari
    Hanneke88: 3 Februari
    Minnie Mouse 1974: 6 Februari
    Irisje: 3 Februari bloedtest

ZWANGER !!!

NIET ZWANGER :x
    Ddees70
    Hanneke88

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Minnie, spannend!!!!!!!!!!!!! Wat voor test heb je gedaan? Er zijn special vroege zangerschapstesten te koop. Weet alleen zo 1-2-3 niet waar.

Bo, voor jou ook spannend dus! Volgens mij 1s 13 een mooie score hoor. Ik heb wel ens gehoord dat per ziekenhuis verschillend is of ze voor veel eitjes of weinig eitjes gaan. Maar kan t mis hebben hoor. Succes in ieder geval!

Zora, fijn dat je eierstokken weer rustig zijn! Kan je eindelijk weer beginnen.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nuage: geen dank meid!!! Jullie verdiennen het dubbel en dwars!!!!!!! ;)
    Ik zou eigenlijk vorige week al mn tp hebben maar ik slikte vanaf dag 2 dubbele dosis progynova maar mn baarmoederslijm stopte met groeien en nam zelfs weer af. Gister weer controle gehad en t nam echt af! (waarschijnlijk reageerde ik door het lange dubbele gebruik niet meer) dus poging is afgebroken  nu aan de primolut om mn ongi op te wekken. Kuur van 10dagen en nu op dag 2 pas. Ik gok op mijn ongi op 11feb. Dan 10dagen later weer controle gyn. Deze poging gaan we voor het eerst in eigen cyclus doen. Dus zodra mn eitje op springen staat krijg ik pregnyl (wel onder controle van echo’s en geen ovu testen) en dan 2dagen later de terug plaatsing en tijdens mn wachtweken nog 2x 1500eh pregnyl. Dus mn nieuwe terugplaatsing zal afhankelijk van mijn cyclus nog wel 5wk duren ! maar,…ik heb er wel heel goed gevoel over!!! (ook ergens wel terughoudend want ik geloofde er bij starten ivf ook heilig in dat het de eerste keer raak zou zijn, t was toch iets nieuws dus nu bij nieuwe manier wel super goed gevoel maar wel beetje voorzichtig)

Minnimouse: jeetje meid,….wat vervelend allemaal!!!!! Hele hele dikke knuf voor jou!!!!

Zora: spannnend weer!!!! Succes!!!!!

All: ik denk dat ik toch maar af en toe bij jullie kom reageren ;)
    Succes allemaal !!!!!

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    @Minnie, spannend!!!

6. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Minnie foto!!! Ik heb wel zin om even te turen :) Ik duim echt voor je!!

@spannendetijden: jeetje meid dat lijkt me zo vreselijk teleurstellend als het afgebroken wordt.. vind het echt knap hoe positief jij bent/overkomt!!

7. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ja minnie showen kunnen we mee kijken

hier ook nog geen ongi ik weet totaal niet wanneer me nod is heb zaterdag wel een test gedaan maar was nega ben benieuwd we wachten maar weer af hihihih

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik zie wel duidelijk een streepje hoor! Spannend! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook positief getest op 9 dagen na de TP. Had toen net zo'n lijntje als jij. Wat wel raar is is dat ik nog 2 streepjes op de foto zie, is dat in het echt ook zo?

Spannendetijden: Rot is dat als je poging afgebroken wordt, ik weet er helaas alles van, tis toch een domper, je wacht al zo lang. Maar fijn dat je het positief kan bekijken, en houdt moed!

9. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nou ik vind dat niet bepaald een tuurlijntje hoor!! Vrij duidelijk denk ik! :) Alleen die 2 kleine streepjes eromheen zijn vreemd inderdaad. Heb je niet nog een test liggen voor de zekerheid?
    In mijn fotoalbum staat mijn test evt. ter vergelijking, die was in het begin ook niet zo donker.

10. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    minnie

dat vind ik idd ook geen tuurstreepje hoor maar een duidelijke streep hoop voor je dat ie alleen nog maar donkerder mag worden en dat ze lekker mogen blijven zitten hoeveel dagen na terugplaatsing is dit minnie

11. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    boterbloempje: goed hoor 13 eitjes. en heel veel suc-6 met de punctie woe.

minnie: vervelend dat je niet weet waar door het gekomen is, gelukkig geen embolie.
    ik hoop dat je test straks heel erg positief is.

zora: spannend hoor over 1 wk beginnen. suc-6

spannendeT: wat balen dat je poging was afgebroken hoop dat deze poging slaagt. suc-6

ik ben aan het aftellen...

12. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
  13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Nou, dan kan ik alleen maar zeggen:

Van harte gefeliciteerd!!!!!! :D

@ all: Fijne avond!

14. irisje

irisje Actief lid

Jan 9, 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Minnie, van harte gefeliciteerd! Zie je wel, je wachten wordt beloont. Geniet ervan!

@Boterbloempje, alvast heel veel succes mogen. Ik zal voor je duimen.

@Nuage, ik weet niet of ik het al gezegd had maar alsnog gefeliciteerd, ook jij er zult er flink van genieten.

@Benji, succes met wachten!

@Spannende tijden,respect hoor! Hoe je ermee omgaat. Houdt moed, het komt echt goed.

@All, ik dacht gister al een beetje een voorbode van de menstruatie te zien, maar idd vandaag heeft het echt doorgezet. Dus helaas, deze iui is mislukt. Manlief zegt dan heel lief tegen mij. Het kan nog, dat zieden ze in het ziekenhuis, dat je nog ongesteld kunt worden maar dan toch zwanger bent. Ja, dat zijn hele opbeurende woorden maar nee, daar geloof ik niet in. Dus ik ben vandaag maar vervroegd bloed gaan prikken voor de hcg ipv vrijdag. Want donderdag is de 3de cyclus dag en dan kan ik alweer beginnen met de nieuwe ronde gonal f spuiten. Dus morgen bellen voor de uitslag. Bah, ik ben er echt een beetje onderste boven van. Ik voelde zoveel...... Maar goed zoals bij zoveel andere heeft ook mijn lichaam me weer in de steek gelaten en gaan we vrolijk verder met de volgende poging.

Liefs irisje

15. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Minnie, wat spannend!! Ik zeg; voorzichtig gefeliciteerd, en nu maar hopen dat de bloedtest hetzelfde zegt!!!

Spannende tijden: wat lijkt me dat naar zeg, dat de poging is afgebroken! Wel fijn dat je nu een tp in eigen cyclus krijgt.

Hier nu niet vel te melden, lees jullie en leef mee, maar voornamelijk spanning voor morgen de punctie.. Maar hopen dat er ook in alle follikels een eitje zit!
    En heb zere eierstokken, lijkt erger na de Ovitrelle van gisteren. En mijn tepels doen pijn! Werd er vannacht gewoon wakker van, omdat ik op mijn buik lag, dat gaat dus niet nu. Herkent iemand dat?

Liefs, Bo

16. irisje

irisje Actief lid

Jan 9, 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bo hoe laat heb je morgen je punctie??

17. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @Minnie Gefeliciteerd meis ik ben echt super blij voor je :D

Ik weet dat ik niet veel reageer hier maar ik lees wel degelijk dagelijks mee met jullie :D
    Ik heb de 18e mijn spuit instructies gehad en ben sinds gister ongi en dus met de pil begonnen :) vrijdag moet ik nog voor een baarmoeder meting komen en dan is het wachten tot dag 17 van de strip en dan beginnen met lucrin spuiten :) dus spannend allemaal...

groetjes danielle

18. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    @Zora, Irisje, Boterbloempje, vlinder
    Dank jullie wel. Ik durf het nog niet te geloven.
    De eerste test vandaag van sensitest zegt; licht rose(zie foto). Toen heb ik later tegelijkertijd clearblue en een nieuwe sensitest gedaan.
    De sensitest is blanco. En de clearblue zegt; ''zwanger''.(zie foto).
    Hier word je zoooo onzeker van. Ik hoop dat clearblue voor die prijs de waarheid zegt.:( Ik voel ook helemaal niks, alleen erg moe, maar dat kan van de bolletjes zijn....

@Boterbloempje:
    heel veel sterkte morgen tijdens de punctie. Vraag goede verdoving!!

Irisje:
    Wat balen nu!! Het kan inderdaad nog. Ik hield altijd stiekem hoop tot de laatste dag. Maar als de menstruatie echt doorzet dan zegt dat meestal wel genoeg. Heel veel sterkte!! X

Liefs,
    Minnie

19. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    @ Minnie: Voorzichtig gefeliciteerd. Het is nog wel vroeg als je 6-2 je test dag hebt.

Ik wil niet erg pessimistisch zijn maar, ik denk dat als ik vroeg getest had ook misschien wel positief getest had en het was toch mis gegaan.
    Maar we blijven hopen toch. . . .

Share This Page