Marjolein, de wachtweken zijn ook vreselijk! Nog even volhouden meis! Spannendetijden, bijna tijd om dan echt te beginnen! Minnie, ik vind het zo spannend! Hoop zo voor je dat deze ook positief is! Irisje, ik snap dat je hoofd nu ergens anders naar staat. T is toch hard om het nu definitief te horen. Knuffel meid! Bijna weekend meiden!!!!!
Oh Irisje, wat jammer. Sterkte meid, ik snap dat het toch een grote teleurstelling is. Minnie, ik kan me voorstellen dat je dood gaat van de zenuwen! Heel veel succes, vanaf hoe laat weet je het? Ik ben ook best zenuwachtig, morgen tussen 3 en 4 mag ik het zh bellen om te vragen of er embryo's zijn. Ik ben zooooo bang dat dat niet zo is, omdat ik dat me gewoon niet kan voorstellen! Zo bang dat het slechte zaad van mijn geliefde hiertoe niet in staat is gebleken.. Maar natuurlijk hoop ik het beste! Ben benieuwd hoe de punctie is gegaan Doosje. Ik heb behoorlijk last van napijn. Gelukkig vandaag wel iets minder dan gisteren. Ik hoop dat jij je beter voelt dan ik! Wat een spanning allemaal, ik duim voor jullie! Liefs, Bo
@bo hoop voor je op een mooi aantal bevruchtingen @MINNIE gaat helemaal goed komen je bent gewoon heerlijk zwanger en hoelaat krijg je de uitslag dan vandaag @doosje ook voor jou hoop ik dat van je 6 eicellen een flink aantal bevrucht zijn @voor iedereen die in de wachtweken zitten succes met het geduld opbrengen @ hiezo gisterenochtend ongi geworden dus dat betekend dat we vandaag voor de uitgangsecho kunnen komen zodat we weer mogen beginnnen met de nieuwe reeks iui`s heb er zin in voor iedereen alvast een mooi en leuk weekend gewenst
Minnimouse: succes vandaag!!!!!! Komt allemaal goed meid Djuuzie: idd bijna tijd voor een nieuwe ronde!!!! Weet wel dat ik vanaf mn ongi nog ff moet wachten tot de tp. Maar ik zie de eerste dag van mn ongi als begin van de poging BB: krijg je dat niet te horen na je punctie?! Hier is het namelijk zo, dat ik dan aan het uitslapen ben en dan kijken hun de eitjes en het zaad na. Als dat goed is mag je weg, anders moet de man nogmaals zijn kunstje doen. Alleen of er een bevruchting heeft plaats gevonden krijgen we pas dag van tp te horen en hoeveel t er zijn enzo tijdens de tp. Hoeveel er ingevroren zijn , krijg ik pas bij mn bloeduitslag te horen. Spannend hor!!!!!!!!!!! Succes vandaag!!! Benji: nieuwe ronde!!!!! Spannend hor!!!! Succes bij de echo!!!
Bo, spannend hoor! Nog even en je kan bellen! duim voor je! Benji, ik kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt! Je kan er zo aan toe zijn. Ik heb ook weer zin om te beginnen! Spannendetijden, dag 1 van je ongi is ook dag 1 van je cyclus waar het allemaal in gaat gebeuren. Ookal moet je nog ff wachten op de tp snap ik wel dat je dan voor je gevoel al bezig bent! Minnie, al nieuws? Gaan we nog leuke dingen doen dit weekend meiden? Ik moest net nog heel even voor mijn werk naar arnhem. Maar ben nu weer thuis. Op de terug weg nog een paar nieuwe schoenen gescoord. Was al erg lang op zoek naar nieuwe nette zwarte laarzen. Ik heb ze dan eindelijk gevonden! En in de opruiming, altijd leuk. Zach toen ik thuis kwam dat het anti-stress schoenen zijn, zou het helpen ?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!GEFELICITEERD MINNIE!!!!!!!!! Vind t zo super voor je! nu spannend om te horen hoeveel het er zijn. Wanneer moet je voor een echo?
WOOOEEEEEHOOOOEEEEE!!!!!!!!!!!! Wat een supernieuws!!!!! En nu? Wanneer eerste echo enzo? Hebben ze meteen afspraken gemaakt of niet? Hoe hoog was je HCG? En tijd voor een nieuwe banner
Gefeliciteerd!! Geweldig! Wat spannend, hoeveel zouden t er zijn? Ik over een klein half uurtje bellen...
Dank jullie wel 29 februari heb ik de eerste echo vanavond ben ik weer op het forum ik ben nu bij mijn moeder dus ff snel op mn telefoon. Liefs Minnie
Hoe is het met Bo??? @All: Nou daar ben ik weer. Ik moet zeker een banner, maar ik heb geen idee hoe lang ik nu eigenlijk zwanger ben. Moet je bij een ICSI ook gewoon rekenen vanaf je laatste menstruatie? Wij zijn ook zeeeeer benieuwd of het 1 of 2 baby's zijn. Het is allemaal goed, zolang het maar gezond is. De zwangerschap op zich zal best wel voelbaar zijn in een gezin met 3 kinderen, 2 honden, 2 katten en een man die altijd werken is...maar het geeft niet we hebben er allemaal zin in, en de kinderen vinden het niet erg om af en toe een handje te helpen met oa de zware dingen tillen en de hond uitlaten enz. Nou we kunnen het nog maar amper geloven...ik heb wel steeds honger en ik ben veel moe, voor de rest nog geen zwangerschapskwaaltjes. Oja, vanmorgen onderweg naar het ziekenhuis om bloed te prikken...Andre Hazes stond aan en ik kreeg zowaar echt tranen...hoezo emotioneel ...dat belooft nog wat. Liefs, Minnie
Minnie, ben zo blij voor je! Volgens mij moet je als het volgt rekenen. De punctie is als het ware de eisprong. Vanaf de eisprong 2 weken terug rekenen en dat is dan de eerste dag van je cyclus...... Maar t beloofd nog wat, nu erg emo en veel trek!
Mijn man is het wel een beetje gewend, en zei al; als het te erg word slaap ik wel op de zaak. Ik zal me eens gaan verdiepen in een banner. Liefs, Minnie
QUOTE=Minnie Mouse 1974WIE, WAT, WAAR? Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 17 januari. Start elonva Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari ovitrelle Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer) Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F Boterbloempje: 30-1 Ovitrelle ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: eind januari begin feb uitgangsecho Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho. Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM PUNCTIE Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later) Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: 19-1 IUI Boterbloempje: 3/4 februari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: 3 Februari bloedtest ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER :x Ddees70 Hanneke88[/QUOTE]