Minnie Mutsy heeft wel vaak problemen met het "gestel" ik had er een maar heb nu een Quinny veel meer tevreden over.
Cilianne, een broertje of zusje voor je zoontje. Erg leuk! Is je zoontje ook met behulp van de mmm geboren? Minnie je bent lief! Ik ben dan wel nog nooit zwanger geweest maar een klein beetje bloed verliezen is volgens mij niet erg. Maar ik zou als ik jou was ook even bellen voor de zekerheid.
Ik ben ook gek op die maxi cosi murea of hoe heet dat ding Minnie het hoeft niks te betekenen gelukkig. Ik duim hier gewoon weer door voor je!
minnie: dat kan makkelijk nog wat restjes zijn van het innestelen hor!!! of misschien hebben jullie t tussen de lakens gevierd haha (kan dan ook altijd wat roze mee komen) maar maak je niet druk meid!!! is vast niets ernstigs al begrijp ik je onrust wel hor!!! xxx wagen: ik ben helemaaaaal verliefd op de quinny voornamelijk de speedy sx om zijn vormgeving en kleurtjes!!!al jaren wil ik een speedy maar heb er helaas nog geen mogen kopen de freestyle omdat wij vaak in het bos lopen enzo en deze erg prettig is off road! en hij heeft lekker grote opbergruimte onder, maar kleuren vallen wat tegen. mijn beste vriendin heeft de buzz,..heeeerlijke wagen !!! maar denk dat als er hier ooit een wagen komt dat we voor de quinny speedy gaan (de groene rode of oranje! maar wel de glans stoffen ) of de freestyle! qua ruimte in auto wordt het wel een 3 wieler,..die zijn wat compacter! moet wel zeggen dat de speedy weer kleiner frame heeft dan freestyle dus dat komt ons beter uit!
Meiden, Ik ben er weer. Jeetje zeg, wat schrijven jullie snel en veel! Ik ben ff een weekendje weg en ik kan meteen al pagina's bij gaan lezen. Haha Maar goed, ik zal eens gaan lezen. Ik had van mijn lief een weekendje weg gekregen en dat hebben we meteen maar afgelopen weekend gedaan. Om even bij te komen van alles wat er gebeurd is. Dat heeft ons erg goed gedaan, en nu weer vol goede moed op naar de volgende poging. Fijne dag allemaal! Liefs irisje
Goedemorgen, @Irisje Fijn dat het weer beter met je gaat Irisje!! Lekker even een weekendje weg, daar knapt een mens van op. @All Ik blijf toch rose bloedverlies hebben alleen na het plassen. Verder geen bijzonderheden gedaan.... Straks toch maar even het zhuis bellen. Maak me best zorgen. Groetjes, Minnie
Ik heb het zhuis even gebeld en ze kon niks zeggen om me gerust te stellen, ik moet afwachten. Eind februari is de eerste echo, en dan pas kunnen ze zien of het hartje klopt. Tot die tijd kunnen ze niks. Mijn hcg was trouwens 167. Ik heb er geen verstand van, maar misschien dat iemand anders er iets over weet?? Liefs, Minnie
Hallo dames, Tijdje even niet gereageert, maar wel gelezen. @Minnie: gefeliciteerd! Spannend hoor! Duim voor je dat dat roze niets is....ik heb dat trouwens ook gehad bij mij zoontje. Toen 4 dgn voor NOD ineens helder bloed, weinig wel maar toch. Bleek van de innesteling nog te zijn geweest. Heb trouwens 3 dgn bloed/roze verloren.....duimen dat dat voor jou ook zo is en je dus lekker verder kan broeden. Hier eindelijk ongi na een cyclus van 50 dgn en 10 daagse Provera kuur. En dat betekend dat ik eindelijk met IUI poging 1 mag beginnen! Morgen uitgangsecho en woensdag starten met gonal-f. Spannend weer hoor!! Vorige keer gelukkig bij IUI poging 1 zwanger.....hopen dat het nu ook snel gaat, maar ga er zeker niet van uit!
@Nuage Oke, Dank je wel, ga ik zo even kijken op google. @Nursy 3 dagen is goed te overzien. Het is gisterenavond begonnen en ik maak me best wel zorgen. Ik denk dat het een beetje bij de MMM hoort, want ik heb bij mijn andere zwangerschappen nooit bloedverlies gehad. Maar ik hoor meer mensen die het gehad hebben, dus er is nog goede hoop. Liefs, Minnie
Tja, het blijft toch spannend allemaal he?! Ik was ook zo verdrietig toen ik dat bloed zag! Maar ook weer te vroeg om echt ongi te worden of vmk. Had ook de poli gebeld en die zei dat ik moest afwachten ook. Denk dat ik wel 20 keer per dag naar het toilet ging om te kijken of het erger werd! Durfde ook pas toen ik 3 dgn over tijd was te testen!
Nuage, hij heet idd de maxi cosi Mura. Je hebt hem in de drie en de vier wielen uitvoering. Wij hebben ons ook laten vallen op de 4 wieler. Maar helaas nog niet kunnen/hoeven kopen. Spannendetijden, quinny heeft ook zeker mooi spul. Ben ook wel weg van die kleurtjes. Heeft maxi cosi wel minder. Irisje, wat lief van je man om je een weekendje weg te geven. Gelukkig heeft het jullie goed gedaan en nu weel op naar de volgende poging! Minnie, frustrerend he wachten. Maar meis, je kan nu even niet meer doen. En je leest t, t komt vaker voor. Nursy, wat fijn dat je nu eindelijk ongi bent! Morgen echo en dan woensdag eerste spuit. Duim voor je!
@Nursy Nou ik schrok me wild toen ik het zag. Ik ga echt heeel veel naar het toilet per dag nu. Zolang het zo licht blijft ben ik tevreden. Maar aangezien ik het niet gewend ben blijf ik het gek vinden. @Djuuzie Komt goed. Ik doe lekker rustig aan
TP achter de rug, ging allemaal vlot en makkelijk, en nu, pfff wachten zoals iedereen hier. Probeer posi te blijven en afleiding te houden, we zien wel. Zie in ja banner dat je ook net zwanger bent! Top! Gefeliciteerd! Wie zit er nog meer te wachten?? Ik mag maandag 20 feb testen
Minnie Mouse 1974WIE, WAT, WAAR? Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 17 januari. Start elonva Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: vanaf eind januari februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari ovitrelle Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer) Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F Boterbloempje: 30-1 Ovitrelle ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: eind januari begin feb uitgangsecho Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho. Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM PUNCTIE Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later) Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: 19-1 IUI Boterbloempje: 3/4 februari Doosje31: 5-2-12 TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: 3 Februari bloedtest Doosje31: maandag 20 februari ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER :x Ddees70 Hanneke88
@Doosje Veel succes in de wachtweken!! De TP is een eitje..hahaha. Dank je. Ik ben zwanger, maar het is allemaal nog wel spannend hoor. Ga lekker genieten van het feit dat je nu een kleine in je buik hebt. Ik ga voor je duimen dat hij/zij blijft zitten. Vergeet de granaatappelsap niet. Liefs, Minnie
Ik lees over div sites dat granaatappelsap helpt voor de innesteling. iedereen is er positief over. ik heb zelf Pom granaatappelsap. 100% puur sap.Ik dronk elke dag een glas. te koop bij oa dirk en AH. Baat het niet dan schaadt het niet. Liefs Minnie
Minnie Mouse 1974WIE, WAT, WAAR? Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken 1ste iui 2012 Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 1ste IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 17 januari. Start elonva Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: 4 februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari ovitrelle Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: Ong eind feb/begin maart (18 jan prikinstructies en gesprek met de dokter over hoe,wat en wanneer) Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 7 Jan begonnen met gonal F Boterbloempje: 30-1 Ovitrelle ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: 4 februari begonnen met puregon Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Djuuzie: 17 jan, uitgangsecho. Irisje: 13-1 FM 16-1 FM 17-1 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM PUNCTIE Marjolein1984: ongeveer 25 januari (kan paar dagen eerder of later) Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: 19-1 IUI Boterbloempje: 3/4 februari Doosje31: 5-2-12 TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: 3 Februari bloedtest Doosje31: maandag 20 februari ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER :x Ddees70 Hanneke88 hai wil iedereen even kijken of ie nog up to date is voor je eigen
Hoi Jipje, Ik heb morgen me 2e iui behandeling heb 3 mooie eitjes die hoop ik bevrucht worden. Het is een spannende tijd voor ons allemaal laten we hopen dat het een vruchtbaar jaar voor alle vrouwen gaat worden. Liefs, heel veel sterkte