WIE, WAT, WAAR? Minnie Mouse 1974 Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken 1ste iui 2012 Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 2de IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU Nursy: 1e poging IUI voor 2e kindje in Spaarne ziekenhuis WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: hopelijk bij volgende ongi (rond 8-2) weer starten. Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: 4 februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: 16-2 beginnen met Lucrin Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 2 Februari begonnen met gonal F Boterbloempje: 10-1 Decapeptyl, 18-1 Gonal-f, 30-1 Ovitrelle Nursy: 8-2 starten Gonal-F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho, 19 jan en 21 jan FM Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: 4 februari begonnen met puregon Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Irisje: 10-2 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM Nursy: start echo 7-2 PUNCTIE Marjolein1984: 23 januari Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: rond 14-15-16 feb iui Boterbloempje: 4 februari Doosje31: 5-2-12 Marjolein1984 26 januari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: eind feb of begin maart bloedtest Doosje31: maandag 20 februari Marjolein1984: 10 feb Boterbloempje: 16 februari ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER Ddees70 Hanneke88 Marjolein1984
@Irisje Het bloed verlies is gelukkig een stuk minder. Ik heb op de 29e een afspraak voor een echo in het ziekenhuis in Tilburg. Maar ik heb net een afspraak gemaakt voor de 24e bij een echopraktijk naast het ziekenhuis. Kost wel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Liefs, Minnie
Minnie, hoe is het? T roze verlies opgehouden? Hoe is met met de andere girls? Ik ben aan t wachten op mijn ongi. Had m eigenlijk al moeten hebben maar hij is er nog niet. Aan mijn buik en rug te voelen is ie wel onderweg. En dan duimen voor rustige eierstokken zonder cyste.
@Djuuzie Ja nog steeds af en toe veel bloedverlies, voornamelijk overdag met opruimen en lopen. Vanmiddag het ziekenhuis gebeld en ik moest bloed komen prikken, morgen krijg ik de uitslag. Ze kunnen dan zien of de hcg waarde nog gestegen is na afgelopen vrijdag. Ik hou je op de hoogte. En bij jou? Nog niks??
Hmmmm wel balen meis, Hoop dat je hcg mooi gestegen is en je je verder nergens zorgen om hoef te maken. Wordt jij gebeld of moet je zelf bellen? Nee hier nog steeds geen bloed te bekennen. En ik heb zo'n K*T humeur vanavond. Ben moe, heb hoofdpijn, pijn in mijn hele lijf en ben nog niet ongi. Nu mag (lees moet) hij komen komt ie niet. Bahbah, ben eigenlijk nooit te laat. Maarja die stomme cyste ook, gooit de hele boel in de war. En of dat nu komt door de fout in het ziekenhuis met de hormonen afgelopen december weet ik niet. Maar heb het idee van wel. Waarom moet dit nu allemaal weer zo moeilijk gaan. Maar genoeg geklaagd.....T lucht wel op moet ik zeggen
Ja dat lucht lekker op, dat is het fijne van dit forum. misschien word je vanavond nog ongesteld. en anders..waarom zou het later zijn? Stress? Ik bel morgenochtend zelf even naar het ziekenhuis. Ik lig al in bed, dan stopt het met bloeden, zolang ik druk bezig ben verlies ik bloed. vind het maar niks. Nu belt mijn man, die staat met een kapotte auto, of ik hem nog kom halen....sjonge jonge. Kan ik weer de deur uit, bah. Nou dan ga ik maar gauw.
Ah gos, arme Minnie en Djuuzie! Minnie, wel rustig aan doen hoor! Ik duim voor je dat het allemaal goed is morgen!! Djuuzie, geef er maar lekker aan toe hoor, zo'n rotbui hoort erbij toch! Ik hoop voor je dat je vandaag nog ongesteld wordt.. En dat je eierstokken er mooi uitzien, zodat ook jij weer kan beginnen! Balen mag, we hebben het allemaal zwaar genoeg! Zet hem op, Liefs, Bo
He minnie wat balen dat je er nu weer uit moest. Helemaal als je al lekker onder de wol ligt. Ik duim voor je in ieder geval voor een positieve uitslag morgen! Bo, thanx voor je lieve woorden!
Klaag er maar lekker op los hoor dames! Ik heb ook somsvan die enorme baaldagen. En inderdaad is het heerlijk dat je hier kan klagen en mensen je begrijpen.... Ik raak altijd zo geïrriteerd van alle vragen of het niet eens tijd wordt voor een 2e....(denk ook omdat mijn zoontje nu 2 is). Uhh, ja mensen, ik zou wel willen, maar het gaat nou eenmaal niet zo makkelijk! Laat staan de mensen die een oordeel hebben over de mmm. Weinig mensen weten het van ons...maar een collega van mij zit in hetzelfde traject als ik en die had het wel verteld op het werk. Nou, je moet mensen eens horen! 'Nou, dat doe je jezelf toch niet aan al die hormonen!" 'Nou, dan maar geen kind" "dan mag het niet zo zijn" etc. Pfff.....mensen, jullie moesten eens weten!! En ja, alleen mensen die op een gemakkelijke manier zwanger zijn geworden of geen kinderen of kinderwens hebben zeggen dat. Tja.....ik vind dat echt moeilijk hoor! Maar goed, ook ik weer even geklaagd....sorry! Maar ken het wel hoor, de menstruatie die ineens we blijft. Ik had bij mijn zoontje PCO, na de bevalling na 8 mnd een vrij regelmatige cyclus wat ik nooit had gehad van rond de 30 dgn. En na 9 mnd nog niet zelf gelukt naar de gyn en prompt bleefmenstruatie uit! Na 66 dgn en Provera kuur uiteindelijk gelukt (uit echo bleek geen PCO meer!) om te menstrueren en zou de volgende cyclus mogen beginnen met IUI....en ja hoor, WEER bleef menstruatie uit!! Om gek van te worden toch?! Dus snap je frustratie hoor! Gisteren voor startecho geweest op CD 2, en ik mag beginnen! Toch neigt het weer naar PCO, maar niet in heel sterke mate, dus ben benieuwd hoe snel de eitjes nu groeien. Vandaag eerste Gonal gezet, ben zo blij eindelijk weer voor het "eggie" mee te doen! Onze kans om zelf zwanger te worden is namelijk best klein aangezien zwemmers niet al te best waren van vriendlief en ik dus PCO.... Minnie, duim voor je me is dat je HCG goed is gestegen en je je wat meer gerust kan voelen. Dames, fijne avond nog!
Ik ben ook blij dat ik ook mag klagen. ik kan er met weinig mensen over praten. en nu met dat bloedverlies en de buikpijn die ik nu een half uur heb word ik bang. Kunnen ook de spanningen zijn maar ik denk het ergste. Morgen kwebbel ik weer mee hopelijk nu kruip ik onder de dekens. Welterusten allemaal
Nursy, fijn is dat he af en toe even klagen! Balen he dat de menstruatie ineens uitblijft. Ik heb dat echt nooit gehad. Heb tot mijn eerse icsi poging strak een cyclus van 25 dagen. Maar sinds die tijd loopt t niet helemaal goed. T zal vast wel komen een deze dagen bij mij. Heerlijk dat je weer begonnen bent. Eindelijk weer "iets" doen om je wens in vervulling te laten gaan. Minnie, lekker onder de wol meis! Ik duim voor je en hoop voor morgen op goed nieuws! Ik ga ook mijn bed in. Truste!
ff snel reactie voor minnie: succes vandaag!!!! heb je de uitslag al?!?!?!?! knuf. ps : om je ff op te beuren,....ken aantal mensen die tot 8ste of 9e week bloed verlies hadden maar ondertussen lopen er prachtige kindjes rond
Goed nieuws Mijn hcg is gestegen van 167 naar 2550!!! Hartstikke goed dus. Dus ik doe lekker rustig aan. Liefs Minnie
Gefeliciteerd Minnie!!!!! Ik ben zo blij voor je, dit is weer een hele geruststelling. Wel rustig aan doen hè? Fijne dag nog, Liefs irisje
@Irisje, Ik doe rustig aan...maar dat betekent dat ik me nu zo'n beetje ga vervelen. Ik heb beneden alles opgeruimd en gedweild, nu wilde ik even wat rust nemen...maar zucht, lukt niet echt. Ik kan toch niet heel de dag gaan lezen?
Nee joh, niet de hele dag lezen. Lekker koffie leuten bij vriendinnen, shoppen of in ieder geval op internet leuke dingen zoeken. Tv kijken. Ik kan me prima met niks vermaken, maar goed ik ben niet zwanger. Rust gloed uit, op de manier die jij fijn vind! Liefs Irisje
shoppen is niet uitrusten dat is wandelen...en ik kan alleen maar aan babydingen denken. Ik kan nog weinig kopen want ik heb geen idee of het een jongen of een meisje is of een tweeling. Gisteren ben ik kinderwagens gaan kijken bij de prenatal in Breda, als beloning voor het bloed prikken. Iedereen vind de Maxi Cosi Mura leuk, dus ik dacht; laat ik me daar eens in gaan verdiepen. Daar is ook zo'n baan waar je kan lopen met steentjes en balken enzo. Ik ga nog steeds voor de Joolz licht beige of de Mutsy 4 rider. En als tweeling wagen de easy walker. Gelijk zo'n tijdschrift van Prenatal meegenomen. Verder heb ik nog weinig dingen om te winkelen, dat komt wel als ik de 20 weken echo gehad heb. Mijn man heeft nu ook mijn auto mee want zijn auto is gisterenavond kapot gegaan. Dus echt ver kom ik vandaag niet ben ik bang. Ach internetten is ook leuk.
Wow! Dat is een mooie stijging minnie! Nu lekker rustig aan doen hoor. Lekker op je eigen manier. Het is maar net waar je een wagen voor wil gebruiken natuurlijk. Wij gaan graag naar het bos met onze honden dus daar moet ie ook geschikt voor zijn. De mutsy vinden wij ook er fijn/mooi. Alleen is deze behoorlijk groot als ie opgevouwen is. Maarja, voor ons is het nog toekomstmuziek....... Ik ben nog steeds niet ongi. Had t zo gehoopt! Maar nog meer geduld hebben dus. Moet zo werken, late dienst tot 10.00. Hierna lekker weekend Morgen naar mijn beste vriendin. Zaterdag avond naar onze bevriende buurtjes en zondag naar de carnavalsoptocht in westervoort. Ik heb er al helemaal zin in! Gaat er trouwens iemand van jullie naar de negen maanden beurs? Manlief en ik gaan wel. Hoop wat kortingsbonnen te scoren. Maar alles hangt wel af van deze poging. Heb geen idee hoe het nu allemaal gaat lopen. En laat ik daar nu net erg slecht tegen kunnen. Weet graag waar ik aan toe ben en zelf de touwtjes te hebben. Maarja, dat wordt m nu niet.....