@Djuuzie, Hou er rekening mee dat daar allemaal zwangere vrouwen lopen he...zal best wel zeer kunnen doen. Misschien ben je dan al wel zwanger, maar zit je nog in je wachtweken, of reken ik nu fout? 9 maanden beurs: Ik ga niet, te ver weg, en te duur.En ik heb bijna alles al.Alleen nog een kinderwagen, Maxi Cosi en een matrasje. Van de oudste drie hebben we niks meer, maar we zijn nu al ruim 3 jaar bezig om zwanger te worden, vorige week trok ik de kast open en ik schrok er van wat ik in de tussentijd allemaal al gekocht heb....was ik alweer vergeten. Waar ik de kinderwagen voor wil gebruiken: Naar het winkelcentrum en naar school of de stad wandelen. Evt. 1 week door de sneeuw in Oostenrijk, en 1 week door het zand in Spanje. Dus dan denk ik dat ik voor de Mutsy moet gaan met luchtbanden. Ik heb een vrij grote auto, en mijn man ook, dus dat past makkelijk. Ik lees net dat er een nieuwe Mutsy uitkomt; De Mutsy Evo. Kan ik ook wel even naar kijken. In April komt ie schijnbaar uit. Zouden er nog meer nieuwe kinderwagens uitkomen? @Nuage De Mura:Ik vind dat stoeltje niet mooi.Valt meteen op. Zelf ben ik verliefd op de Joolz, maar dat word hem ook niet denk ik. Te klein boodschappenbakje, bij de Mutsy lekker groot.De Mutsy is het meest praktisch. Moet alleen dan nog de kleur uitzoeken. Maar dat zijn de leuke dingen. Mijn man zei al; hoeveel kinderwagens en buggy's heb je nu al gehad in al die jaren? Ik ben de tel kwijt....
Het buggystoeltje bedoel je? Oh ik vind 'm juist prachtig Maar hij is dus niet zwaar onhandig ofzo? Sorry meiden, we dwalen af over kinderwagens... is misschien helemaal niet leuk hier. Mijn excuses.
hey meiden, even snel een berichtje en dan zal ik vd week nog even alles terug lezen en op iedereen reageren. ben bezig met de decapeptyl, gaat wel goed. was alleen 1 keer vergeten op de juiste tijd te prikken...baal baal. gisteravond de laatste pil en dan maandag uitgangsecho.
Meiden, dat geeft toch niks ik kan me voorstellen dat je je af en toe laat gaan in je gedachtes! Zou ik ook doen. droom maar lekker verder over kinderwagens dan doe ik dat over baby's. hahaha @Mari, idd balen dat je 1 dag vergeten bent maar misschien is er niks aan de hand. FF afwachten maandag. In ieder geval succes. @All, ik heb morgen weer de eerste FM voor de nieuwe ronde. Toch blijft het spannend. En Manlief heeft gister avond voor het eerst bij mij de gonal f gezet. Trots dat hij was. Hij zegt dan kan ik meer voor je doen en voel ik me meer betrokken. Lief toch? Ik ben toch blij dat hij meedenkt en meepraat. Liefs irisje
Wauw Minnie, wat goed! Gefeliciteerd Lekker doordromen en voor zover rustig aan doen. @Irisje: is vandaag dan ook CD 4 voor je? Aangezien je gisteren met de gonal bent gestart? Of heb ik het niet goed begrepen? Ik moest namelijk op dag 3 ermee beginnen en ben gisteren ook gestart...dus misschien lopen we dan gelijk. @kinderwagen: wij hebben de nog de Quinny buzz 3 wie er. Wij vinden dat een practische wagen, lichter dan de andere wagens en goed wendbaar. Qua tweelingwagens vind ik de tweeling Bugaboo wagen echt heel handig! Die kun je namelijk inschuiven als je bijvoorbeeld met 1 kind weg bent en dan heb je een opzetstuk waar je dan je tas in kan doen bijv. (Ik werk met kinderen, vandaar dat ik dit weet ) Als ik een tweeling zou krijgen zou ik deze kopen denk ik. Voor 1 kind zou ik trouwens niet voor de Bugaboo gaan hoor. @9 mnd beurs: ik ga met een vriendun. Ik struin eigenlijk bijna alle beursen af met haar. Gewoon leuk om te kijken wat nieuw is en ook voor mijn werk zijn er soms handige dingen te vinden. Maar nu is mijn vriendin al zwanger en ik dus niet....vind het wel erg confrinterend hoor, maar ik ga wel gewoon. Misschien stiekem wat kopen voor de tekg die er ooit wel gaat komen....ook al hebben we alles nog van onze 1e. Tip zijn die pittenzakjes van Cosibag die je op de beurs in allerlei leuke motiefjes kunt kopen. Dit zijn geen kersenpitten ( want die kunnen teheet worden), maar lijnzaad en lavendelblaadjes. Ze ruiken dus heerlijk! Je kunt ze dan lekker tegen je kindje aanleggen als ze het koud hebben. Ik vond het een uitkomst! Maar misschien iets te ver voor sommigen van julkie die nog niet aan dit soort praktische dingen wil denken Eerst maar es zwanger worden....al moet ik zeggen dat ik ook wel al spulletjes had gekocht voordat ik zwanger was omdat ik het niet kon laten..... Nou dames, denk dat ik vanavond nog wel even kom kijken, anders een hele fijne avond!
Nursy, nee dat heb je idd verkeerd begrepen. Manlief heeft gister voor het eerst mij de gonal f gegeven. Maar dit is vandaag cd 9 ik ben vorige week donderdag begonnen met de injecties maar ik doe dat eigenlijk altijd zelf. Dus ik snap je verwarring. Morgen dus de eerste fm. Ik moet wel zeggen dat ik deze keer veel minder last heb van de hormonen. Herkend iemand dit? Liefs irisje
@Nursy Ik heb hier ook nog een quinny staan, die had ik gekocht voor een oppaskindje toen ik nog gastouder was. Maar het voorste wieltje schiet nog weleens scheef. Wat betreft de tweeling wagen Bugaboo: Die kost bijna 1500 euro. Ik vind hem ook erg mooi, en hij rijd heerlijk licht!! Maar wel erg duur. Maar goed, als mijn man hem mooi zou vinden...die kijkt toch niet naar de prijs. Even afwachten dus. Maar ikzelf heb vandaag er over nagedacht; ik denk toch echt dat het de Mutsy word. Ook al vind mijn man mijn redenen onzin en vind hij de Joolz ook nog steeds leuk.
Minnie, wat een fijn nieuws! Heerlijk, die ongerustheid weggenomen. Nu maar lekker rustig aan doen en dromen over kinderwagens. Wanneer hoor je of het er een of twee zijn trouwens? Irisje, wel herkenbaar, dat van je man. Mijn geliefde heeft bijna al mijn prikken gezet, omdat ik het zelf niet durf. Hij is neit iemand die zijn gevoel heel erg uit dus ik had geen idee hoe het voor hem voelde. Een paar keer heeft een vriendin het gedaan, omdat dat beter uit kwam. Nou, toen bleef hij opeens maar doorvragen of dat echt nodig was en kwam de aap uit de mouw: Hij vond het iets van ons samen en voelde zich hierdoor veel meer betrokken bij het hele proces! Heel fijn dat hij er zo over denkt. Net als die van jou dus! Als ik positief test volgende week, wil ik ook wel naar de 9 maanden beurs. Wij zijn leken en hebben geen idee, dus dan komen we er hopelijk achter waar we allemaal aan moeten denken! Toch fijn om dat zelf een beetje uit te vogelen, vind ik. Nou, ik ga een weekendje weg vanaf morgen, misschien kijk ik hier voor die tijd nog even, maar anders: fijn weekend alvast!
@Boterbloempje Ik denk pas bij de echo van 29 feb dat ze 1 of 2 hartjes zien. Ik wens je een heel fijn weekend toe. Geniet ervan!! Liefs Minnie
@Minnie: snap het hoor, die Bugaboo is ook echt enorm duur!! Maar als je man het toch niet uitmaakt hoe duur hij is @Irisje: aha, ik snap het nu . Jij bent dus al goed op weg in deze poging! Suc-6 morgen bij de FM meting! Mijn vriend durft echt niet te prikken. Ik ben bang voor prikken, maar doe het wel zelf. Heb ook geen keuze aangezien mijn vriend het echt te eng vind om te doen....Maar het gaat prima zo hoor! Moet morgen en overmorgen in een restaurant prikken en dat vind ik dan wel wat minder.....maar goed, is niet anders. Ik heb nu juist meer last van de hormonen. Ook als ik net heb geprikt krijg ik direct wat buikkrampjes en een wat flauwig gevoel. Dat had ik de vorige keer niet. Zo maar es m'n bedje in...morgen weer vroeg de wekker helaas. Trusten!
JAAAAAAAAAAA ben ongesteld! Jippie!!!!!! Vanmorgen voor uitgangsecho geweest, alles ziet er goed uit, en het belamgrijkste is dat de cyste weg is. Morgen om 10.15 uur moet ik in het ziekehuis zijn voor de injectie elonva. Dan hebben we 17-2 de eerste fm. Ben helemaal blij! Kom vanavond of morgen verder op jullie reageren. Ga nu lekker uit eten met manlief!
@Djuuzie Dat is goed nieuws!! En eet smakelijk voor straks. Heb je wel verdiend na al die stress. Liefs, Minnie
Minnie van harte gefeliciteerd! Geweldig! Wel van genieten! Hier weinig nieuws, nog steeds enorme dikke buik en vanmorgen om half 7 :x werd ik wakker met ongesteldheidskramp Geen rood en nu al? Zit op dag 6 na ET Hopelijk innesteling! Oh ben jaloers minnie, ik wil ook.... Maar ben wel heel blij voor je!!!
@Doosje, ik hoop zo dat het van de innesteling is!! Ik heb bijna een week bloedverlies gehad, dus het kan hoor. Ik heb de innesteling volgens mij niet gevoeld, maar ik heb wel veel krampen gehad, achteraf waren het dan mijn darmen. Ik blijf voor je duimen!! Hou goede moed, tot het tegendeel bewezen is he. Liefs, Minnie
Precies. Niet de hoop verliezen, lekker positief blijven, totdat het tegendeel bewezen is!! Ik duim voor je! Liefs, Minnie
Gaat zeker lukken Dank je minnie Hoop voor je dat ze allebei er nog zitten Lijkt me zo gaaf een 2ling