Minnie, ik weet dat er veel zwangere vrouwen lopen. Maar dat vind ik niet erg (denk ik nu)Vind het wel leuk om even rond te kijken en informatie op te doen. Maar nu we dus gestart zijn met de ICSI poging is het nog maar de vraag of we gaan/ik het lichamelijk en geestelijk aan kan. Ik heb ook even gegoogeld op de mutsy evo. Mooie wagen ook!Ik vind juist het stoeltje bij de mura wel mooi. En naast dat ik mem mooi vind is hij ook stevig en de rugleuning traploos en met een hand vesrtelbaar. Plus dat ik de duwstang makkelijk in en uit te schuiven vind. Met een hand de knop in drukken en schuiven maar. Maarja, ik zal echt nog even moeten wachten..... @Mari, is dat heel erg dat je niet op de juiste tijd geprikt hebt? Maandag uitgangsecho, spannend hoor! @Irisje, hoe was je fm? Lief dat je mannetje ook wil prikken. Ik durf het zelf al niet en mijn ma ook niet. Laat me prikken door een kennis uit de thuiszorg. @Bo, hoe was je weekendje weg? @Nursy, wat goed dat je jezelf prikt ookal vind je het eng! Petje af hoor. @Doosje, hoop voor je dat de krampen een innesteling hebben laten voelen! Hoe is het nu met je? Ik heb vanmorgen de eerste injectie gehad. Deze moet op cd 2 of 3. Vandaar dat ik terug moest komen. In beide eierstokken liggen er al ongeveer 7 follikels klaar om te groeien. Nu even een paar dagen niets en dan vanaf woensdag orgalutran bij spuiten ter voorkoming van de eisprong. Vrijdag de eerste FM! Fijn weekend verder meiden!
Spannend djuuzie ! 7 is een mooi aantal Had ik ook En dan heb je er ook niet zoveel last van als ze t aanprikken Hier alles weer rustig Nou rustig Wel rommelende darmen en veel lucht explosies, sorry! Krampen nog iets gehad vanmorgen Nu niet meer gelukkig Zit nu op 9 dagen na punctie dus eisprong Dat is wel gunstig als dit innesteling was We gaan gewoon weer wachten
Goedemorgen meiden, Even een kort berichtje tijdens mijn drukken werkweekend. Afgelopen vrijdag had ik mijn fm. Deze was redelijk. Ik had 13 eiblaasjes van 10mm en 1 van 15mm. Dus ik moest meteen bloedprikken om te controleren of mijn hormoonspiegel klopte met mijn cyclus. Het was namelijk cd11. Ik had verkeerd gerekend. Vanmorgen moesten we terug en bloeduitslag was goed. Nog steeds 1 groot eiblaasje en de rest allemaal kleintjes. Dus voor ons een klein beetje een tegenvallend resultaat na al die dagen spuiten. Maar goed er zijn nog kansen! Nu vanavond nog 1 keer gonal f en morgenavond de pregnyl en dan woensdag 15 februari de iui. Spannend weer. Tot zover even een korte update en ik ga over een uurtje alweer richting werk voor een avonddienst. @Djuuzie goede berichten lees ik hoor! Ga zo door! @Doosje wanneer is je testdag? Hoe voel je je? Fijne zondag, Liefs Irisje
Hee meiden, Hier even een ego berichtje. Vanaf vanmorgen vroeg verlies ik bruinig bloed en heb ik erge krampen in mijn buik. Naderende menstruatie denk ik. Ben pas vanavond thuis bij mij lief en ben heel verdrietig. Ik schrijf later weer. Liefs, Bo
ik zal nog even reageren op iedereen: Irisje: balen dat je poging mislukt is, wel fijn dat je zo snel weer kon beginnen! heel veel suc-6! Minnie: gefeliciteerd!!! op naar de eerste echo, spannend!! boterbloempje: suc-6 in de wachtweken. ik hoop dat het bruinverlies niks is. hoop dat je straks positief test. doosje: suc-6 in de wachtweken, hoop op een positieve test. benji: wat fijn dat je weer kan beginnen, heel veel suc-6! cilianne: welkom hier, heel veel suc-6 nursy: heel veel suc-6 met de iui Djuuzie: wat een goed nieuws dat je mag beginnen en dat de cyste weg is. heel veel suc-6! ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ik weet niet of het erg is dat ik een keer later heb geprikt, ik wacht maandag af.
Boterbloempje: zag dat je 4 februari de terugplaatsing had, is het dan niet erg vroeg om nu al ongi te worden? Krampen had ik ook bij IUI vanaf dag 10 na IUI met bruinverlies.....maar had toch een posi test! Hopelijk voor jou dat het ook een innesteling is....sterkte meid! Snap dat je heel verdrietig bent hoor!
Doosje, je hoeft geen sorry te zeggen hoor voor de luchtexplosies in je darmen. Zolang ik ze niet ruik hoor je mij niet klagen De vorige keer had ik in totaal dacht ik 19 blaasjes die aangeprikt waren. Ben daar al weer aardig naar opweg aangezien er nu al 14 zitten. Was de vorige keer ook. Ben benieuwd wat de score gaat worden deze keer. Hoop dat je krampjes je innesteling was! Irisje, Het is bij iui toch de bedoeling dat er maar 1 of max 2 op spingen staan? Anders is het risico voor een meerling wel heel erg groot. Succes meis! Bo, ik snap dat je verdrietig bent na het zien van bruin! Maar houd de moed er in hoor. Het kan maarzo nog innestelingsbloed of oud bloed zijn. Duim voor je! Liefs, Djuuzie
Dank voor jullie opbeurende woorden! Klop dat het een gekke tijd zou zijn voor een menstruatie. Punctie was op 1 feb dus zou mijn Nod aanstaande woensdag moeten zijn. Nu wel gestopt met bloedverlies. Toch voelt het heel erg alsof ik ongesteld moet worden. Lage rugpijn en buikkrampen. Naja, blijft afwachten! Djuuzie wat fijn voor je dat je cyste weg is en dat je weer begonnen bent. Voelt beter dan wachten op je menstruatie hè! Nou, wordt vervolgd maar weer! Liefs, Bo
Hè Bo Maak je niet te druk Ongi kan toch nog niet? Ik zit een dag na jou Gister mega ongesteldheidskramp Nog geen bloed Komt goed Bo !
Ik heb net volgens mij een miskraam gehad. Ik heb het nooit eerder gehad, maar ik ga er wel vanuit. Veel bloedverlies en stolsels. Ik ben er echt kapot van.
Oh Minnie... Ben er stil van... Heb je ook pijn? Morgen meteen bellen en echo. Je hebt toch 2 eitjes teruggeplaatst gekregen? Je hoort ook vrij vaak dat er dan eentje een MK wordt, maar het andere vruchtje blijft zitten. Ik ga duimen!!!
Oh Minnie, nee! Hoop dat het niet waar is. Heb je het ziekenhuis gebeld? Of ga je dat morgen doen? Hele dikke knuffel!
Ik bel morgenochtend het ziekenhuis wel even. Ben er echt kapot van.:x Ik had er twee terug laten plaatsen. En ik heb geen pijn. Ik was aan het eten koken en kreeg wat rugpijn. Ik was net naar het toilet geweest, niks aan de hand, dus een paar minuten later ga ik weer en had ik bloedverlies en wat stolsels.Geen krampen ofzo. Ik had er twee terug laten plaatsen.Maar volgens mij heb je geen bloeding als er 1 niet meer mee wilt doen.
Ja dat kan wel volgens mij want ze hebben hun eigen vruchtzakje. Maar ik wil je ook niks aanpraten, maar omdat er 2 cryo's zijn teruggeplaatst heb ik nog hoop! Zeker nu blijkt dat je geen pijn hebt gehad. Ik ga zo keihard duimen!!!
Jeetje Minnie, ik kom net thuis van mijn werk en dan lees ik dit. Ik ben erg ongerust over je. Maar zoals de andere al schrijven je hebt 2 cryos bij je dus ik hoop dat er nog minimaal 1 lekker zit. Succes morgen, ik zal voor je blijven duimen. Als je in het zkh bent geweest laat je dan snel iets weten? Probeer een beetje rustig te slapen, ook al is het moeilijk. Maar houdt moed!!! Liefs irisje