@Minnie oh meis wat duim ik toch met iedereen mee dat het toch nog goed zit bij je....ik hoop echt dat je snel kan komen in het ziekenhuis en dat je dan toch nog positief nieuws te horen krijgt.... @All Ik lees nog steeds met jullie allemaal mee en ik hoop dat het voor diegene die deze week kunnen testen allemaal positief nieuws word Ik mag donderdag beginnen met Lucrin te spuiten en dan wachten op ongi en dan bellen wanneer we terecht kunnen voor de 1e fm zo spannend allemaal....het enigste waar ik bang voor ben is dat wij misschien teveel onze hoop erop zetten dat het de 1e keer gelijk gaat lukken......we willen het zo graag en ben al aan het rekenen geweest wanneer ik ong uitgerekend zal zijn en wanneer ik het ong zou moeten vertellen op mn werk (wij krijgen alleen maar 3 maanden contracten dus ja dan weet je wel hoe laat het is als je zwanger raakt....) tegenwoordig ben je zo makkelijk vervangbaar.....pfff is het raar dat wij zoveel hopen en allemaal al berekeningen doen.......zo dat moest ik ff kwijt....ik weet dat ik niet veel mee schrijf maar toch lucht het ff op om het kwijt te kunnen Suc6 iedereen
Minnie, hoe is het nu met je? Heb je t ziekenhuis al gebeld? Dikke kus! Vlinder, ik ben ook altijd aan het rekenen hoor. Is denk ik niet raar. Hoop voor je dat de eerste keer lukt! Zelf ben ik er niet te veel van uit gegaan de eerste keer om mezelf een beetje in te dekken. Maar positief denken doet ook een heleboel! Ben zelf niet helemaal fit. Heb hoofdpijn, keelpijn, buikpijn en moe. Zal wel een combi zijn van de hormonen en een verkoudheidje. Ga lekker rustig aan doen de komende dagen.....
WIE, WAT, WAAR? Minnie Mouse 1974 Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken 1ste iui 2012 Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 2de IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU Nursy: 1e poging IUI voor 2e kindje in Spaarne ziekenhuis WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 11-2 starten. Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: 4 februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: 16-2 beginnen met Lucrin Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 2 Februari begonnen met gonal F Boterbloempje: 10-1 Decapeptyl, 18-1 Gonal-f, 30-1 Ovitrelle Nursy: 8-2 starten Gonal-F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 13 febr. echo Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho, 19 jan en 21 jan FM Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: 4 februari begonnen met puregon Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Irisje: 10-2 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM Nursy: start echo 7-2 Djuuzie: 17-2 eerste fm PUNCTIE Marjolein1984: 23 januari Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: rond 14-15-16 feb iui Boterbloempje: 4 februari Doosje31: 5-2-12 Marjolein1984 26 januari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: eind feb of begin maart bloedtest Doosje31: maandag 20 februari Marjolein1984: 10 feb Boterbloempje: 16 februari ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER Ddees70 Hanneke88 Marjolein1984
Ik kan pas 19 juni terecht voor een intake in Dusseldorf! Dat duurt nog vreselijk lang zeg. In het ziekenhuis kon ik alleen maar bloed komen laten prikken. Op een echo kunnen ze nog niks zien word mij steeds verteld. Vind ik raar want iedereeen die denkt bij 6 weken dat ze een miskraam heeft gehad krijgt een echo..behalve ik. we wachten het maar af.
Minnie ik denk ook aan je! Hier op zich een goede eerste echo gehad. Hartje klopte. Ben alleen een week achteruit gezet en dat zit me niet lekker. Ik heb dan wel heel vroeg posi getest en dat lijkt me sterk dus ik ben bang dat het niet goed groeit of als het wel klopt maak ik me zorgen om die vroege test en waarom ik zo snel dan die hoge HCG heb. Angst voor nieuwe mola zit erin bij mij. Voorlopig hou ik me gewoon aan de termijn in mijn onderschrift. Voor m'n gevoel klopt die namelijk. Nu maar afwachten. Over een maand weer een echo. Dat vind ik alleen veel te lang duren dus denk dat ik over 2 weken er zelf nog eentje inplan. Hier voorlopig geen roze wolk, enkel zorgen
@Nuage Dat het hartje klopt is een goed teken. Maar jij hebt natuurlijk al zoveel verdriet gehad dat je nu onzeker wordt. Als ik jou was zou ik lekker rustig aan doen, zodat je baby goed kan groeien. En ik duim voor je dat het goed komt!! Maar nogmaals, het hartje klopt, dat is super goed! Liefs, Minnie
Ja, word ik niet wijzer van. Ik kan bloed komen laten prikken, maar dat schiet niet op. Ik heb afgelopen woensdag nog bloed laten prikken en dat was prima. hcg was toen 2550. Het hcg is nog niet uit mijn lichaam, dus je word er niet veel wijzer van. Voor een echo was ik meteen naar Tilburg gereden.
Maar je krijgt geen echo????!!!?? Wat is dat nou voor iets?? Daar snap ik echt helemaal niks van. Een soort kijk maar even mevrouw wat er gebeurd en de groeten?? Oh ik zou laaiend zijn... Sterker nog, ik ben het!!
Jee minnie, daar schiet je ook niets mee op! Wat raar dat je niet voor een echo mag komen. Laten ze in ieder geval proberen of ze iets zien op een echo. Al is het alleen maar voor jou gemoedsrust. Heb je vandaag dusselforf gebeld? En waarom dusseldorf als ik vragen mag? Nuage, een week terug gezet. Hoe dat zo? Kan me voorstellen dat je je daarom zorgen maak. Al is het misschien helemaal niet nodig. Doe het rustig aan meid!
Teruggezet op basis van meting. Kindje is nu 0,62 cm. Voor 7 weken zou je 1.2 cm verwachten. Dit hoort meer bij 6 weken. Maar idd meten is nu heel moeilijk en ze zitten er makkelijk naast.
Ik ben ook laaiend, maar ik heb dat al vaker gevraagd en ze zeggen het elke keer. Zo'n goedkoop verhaal dat ze niks kunnen zien. Heus wel, want er zijn maar zat vrouwen die een echo hebben gehad en zelfs het hartje al zagen kloppen. Ik ben al lang dusseldorf in de gaten aan het houden. veel vrouwen zijn zwanger van de kliniek in dusseldorf. ze kijken veel meer naar je als persoon en kunnen al veel meer als ik nederland. Ik heb nog even getwijfeld aan gent, maar ik wacht wel 4 maanden tot we aan de beurt zijn in dusseldorf.dat er zo'n lange wachttijd is dat is een goed teken. Maar het is wel lang wachten, dat is een tegenvaller. En het is nog eens 2 uur rijden heen en twee uur rijden terug.
Jeetje Minnie, ik schrik van je verhaal! Ik hoop zooo erg dat het niets is, maar je gevoel zegt jammer genoeg vaak ook al veel. Heel vreemd dat het ziekenhuis op deze manier reageert. Wanneer zou je wel mogen komen voor een echo? Echt pas 29 februari? Belachelijk. En Nuage, ik kan me voorstellen dat je baalt, of dat het je niet lekker zit, maar zou wel proberen me niet te druk te maken, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Hier nu weer/nog steeds bruinig bloedverlies. Iets meer dan gisteren. Slecht teken dus. Ik heb het zh gebeld maar de verpleegkundige zegt, zolang het niet veel bloed is, het nog altijd een zwangerschap zou kunnen zijn. Maar hier is het gevoel dat het niet is gelukt zo groot, dat ik weet dat het klopt. Helaas! Ik hoop zoooo dat er nog cryo's zijn! Sterkte Minnie, denk aan je! Liefs, Bo
Hee Bo Bij jou zit het dus ook niet mee?? Balen zeg. Echt rot voor je. Ik mag pas de 29e voor een echo maar dan is het waarschijnlijk niet meer nodig. Binnenkort mijn dossier maar opvragen en dan naar dusseldorf.
Overweeg je niet zelf een echo Minnie? Want je kunt natuurlijk de plaatselijke echopraktijk bellen en zelf een echo regelen.
Ik heb de 29e een echo in het ziekenhuis. en de 24e een echo hier bij de echopraktijk naast het ziekenhuis. die vonden de 24e al vroeg ik moest met een volle blaas komen. ik wacht maar af. ik heb er geen vertrouwen meer in. morgen zal het wel ern menstruatie worden. na gisteravond is het bloedverlies wel minder geworden.maar in het zhuis kunnen ze je ook niet wijzer maken. baal ik goed van.