Echt vreemd, want je zou nu 6 weken zijn toch? En ik heb vandaag een echo en word op 6w2d gezet en heb een kloppend hartje. Dus dan zien ze wel wat. Maar ja, je hebt alles geprobeerd zo te horen. Vind het echt zo erg voor je dat je moet wachten nu
Is dat een inwendige of uitwendige echo bij jou? Ik wacht het een paar dagen af. en dsn kan ik altijd nog bellen.
minnie: wat balen! wat vreemd dat je niet meteen een echo krijgt. ik had de eerste al met 5 wk en 3 dagen.( inwendig) en het kan zijn dat er 1 blijft zitten. toevallig heeft een collega dit meegemaakt. begon hevig te bloeden, toen het bloed weg was zagen ze dat er nog 1 zat. heel veel sterkte! vlinder: heel veel suc-6. spannend do beginnen djuuzie: beterschap! nuage: kan me voorstellen dat je nog in angst zit, maar misshien zal het nog wel een paar keer voor komen dat ze met een andere uitgerekende datum komen. ik hoop dat dit straks een mooi gezond kindje word, ik duim voor je. ik ben vandaag geweest voor de uitgangsecho, bms was wat te dik..eerste keer dat ik dat hoorde. maar ik mag donderdag beginnen met de menopur 450 eh. wel een gedoe hoor. moet water en poeder oplossen en van het ene flesje in het andere doen om het te kunnen mengen. maar het is voor een goed doel volgende wk woensdag heb ik 1e fm.
Ik heb het nu ook al koud.straks word ik nog ziek. Ik voel me echt niet lekker. idd inwendige echo die zullen wel beter zijn.
WIE, WAT, WAAR? Minnie Mouse 1974 Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken 1ste iui 2012 Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Danielle: ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 2de IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU Nursy: 1e poging IUI voor 2e kindje in Spaarne ziekenhuis WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 11-2 starten. Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: 4 februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari Chakie: 4/1 begin Clomid Danielle: 16-2 beginnen met Lucrin Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 2 Februari begonnen met gonal F Boterbloempje: 10-1 Decapeptyl, 18-1 Gonal-f, 30-1 Ovitrelle Nursy: 8-2 starten Gonal-F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 22 febr 1e FM Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho, 19 jan en 21 jan FM Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb echo, en als alles goed is vanaf die dag beginnen met Puregon Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: 4 februari begonnen met puregon Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Irisje: 10-2 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM Nursy: start echo 7-2 Djuuzie: 17-2 eerste fm PUNCTIE Marjolein1984: 23 januari Stiertje73: eind feb Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: rond 14-15-16 feb iui Boterbloempje: 4 februari Doosje31: 5-2-12 Marjolein1984 26 januari TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: eind feb of begin maart bloedtest Doosje31: maandag 20 februari Marjolein1984: 10 feb Boterbloempje: 16 februari ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 NIET ZWANGER Ddees70 Hanneke88 Marjolein1984
Op zich een goed teken Minnie. Ik ben ook ziek terwijl ik dat normaal niet snel ben. Maar als je zwanger bent heb je een verlaagde weerstand.
Minnie, t duurt wel lang ja! Ik heb ook goede verhalen uit dusseldorf gehoord. Zowel met de selectie van zaad als assisited hatching (ofzo). Ik houd het ook als optie in mijn achterhoofd. Bo, wat balen meis. Ik hoop dat t ziekenhuis gelijk heeft en zolang je geen rood verliest is er nog hoop meis! Wanneer hoor je of er cryo's zijn? Mari, bms te dik? Wat betekend dat nu dan?
@ Minnie: even wat voor je opgezocht, omdat ze tegen mij ook hadden gezegd dat als er een positieve test is er na een paar weken een echo gemaakt zou worden of het een goede zwangerschap zou zijn. Als de zwangerschapstest positief is, wordt u twee weken later verwacht voor een echoscopie, waarbij wordt gekeken hoeveel embryos zich hebben ingenesteld en of het een goede zwangerschap betreft. Hier staat de hele tekst: Startpagina
Ja ik heb het gelezen. ik had de 3e februari een positieve test. dus moet 2 weken later al iets te zien zijn. ze zeiden tegen mij vanaf de 24e pas. mijn arts is dan op vakantie dus kan ik pas de 29e. wel slordig he???! Ik heb het zo koud. had ik zaterdagavond ook al. kan met de miskraam te maken hebben...
Ik heb geen idee. Ik had net erge last van mijn rug. maar geen bloedverlies momenteel. Misschien dat het morgen doorzet. Ik neem aan dat je dan meteen ongesteld word..??
Nee, ik zit in mijn afwachtfase...bloedverlies is bijna weg. Dus zolang het niet meer word hou ik hoop. 24 feb 1e echo.
he minnie goed om te lezen dat het opgehouden is mag ik vragen hoelang je bloedverlies hebt gehad en had je ook stolsels want je hebt er 2 terug geplaatst gekregen toch ik hoop voor je dat er in iedergeval dan nog eentje is blijven plakken en je zou ook een nieuw testje kunnen doen dan moet ie donkerder zijn en anders lichter als je echt een miskraam hebt gehad