Ja dat snap ik, dat heb ik ook iedere keer. Wordt de droom verlengd of definitief stuk geslagen? Maar ik heb al vanaf het begin een goed gevoel bij jou... Ik ga echt keihard duimen en morgenmiddag meteen checken!
Hee Minnie, Spannende dag voor jou zeg! Fijn dat het bloeden gestopt is, misschien toch nog hoop dat alles goed zit? Ik weet ook niet wat 'normaal' is wanneer je wel een miskraam hebt gehad. Toch uiteindelijk gelukt de echo naar voren te zetten, begrijp ik. Dat is goed nieuws, maar snap dat je het ook vreselijk spannend vindt! Ik zal heel hard voor je duimen. Nu onderweg naar werk, denk vanavond pas weer hier te kunnen kijken, maar misschien eerder, dus ik hoop dat het lukt om iets van je te laten horen! Heel veel succes vanmiddag meis! @doosje: hoe gaat het bij jou? Jij had je tp een dag na mij, en ik zou morgen bloed moeten prikken. En jij? Geen tekenen van menstruatie? Dat zou mooi zijn!!! Ik duim voor je! Hier ICSI 1 definitief over. Hartstikke ongesteld. Morgen nog wel bloedprikken. Naja. Liefs, Bo
Hallo dames! @minnie: wat fijn dat het bloeden is gestopt...hopelijk vanmiddag goed nieuws en een kloppend hartje..... @boterbloempje: wat vervelend dat icsi 1 is mislukt.....balen! Gisteren 1e FM gehad, veel kleintjes aan beide kanten, maar ze willen nog niet echt hard groeien. Dosis gonal nu naar 112,5 gezet en morgen weer echo....hopelijk groeien ze nu wel goed, maar hopelijk ook weer niet TE goed dat er meer dan 2 zijn....we wachten af. Wat wel gek is: ik heb nog steeds bruinverlies op CD 10! Sinds gister geen helder rood meer....is toch gek? Ben nog nooit zo lang ongi geweest! Meiden, sterkte vandaag! Ik moet zo werken, dus zal vannacht waarschijnlijk pas weer kunnen lezen.....
Hoi Dames, ook ik heb na Clomid en Pregnyl afgelopen Maandag mijn eerste IUI gehad. 2 Maart moet ik testen en ik vind het zo spannend... Ik leef ook zo mee met iedereen hier... Ik hoop echt dat iedereen hier die zo aan het vechten is een klein wondertje mag krijgen.
Hoi ik ben ook nieuw hier en ben benieuwd of er ook meiden zijn die net als mij net begonnen is met decapeptyl en morgen start met puregon?
Ik duim met jullie allemaal mee voor Minnie....hoop zo voor dr dat er 1 is blijven plakken..... Morgen beginnen met Lucrin spuiten...ben benieuwd wat al die hormonen met me gaan doen....
Ja daar ben ik dan eindelijk. Er zit een vruchtzakje van 13 mm. Ik ben 5 weken en 6 dagen zwanger dus geen hartslag nog. Over 12 dagen een nieuwe echo. En over 9 dagen heb ik een echo hier vlakbij. Het bloedverlies; veel vrouwen hebben de pech bloed te verliezen tijdens de zwangerschap. Nu is het afwachten...ze kon er nog niks over zeggen..erg spannend dus.maar het wss dus geen miskraam die bloeding zondag. maar er is ook nog een kans dat het vruchtzakje eruit komt. We blijven hopen...
Supernieuws!! Ik weet dat je nog niet zeker bent nu maar beter dan dit kon nu nog niet. Dus ik ben blij voor jullie
hee minnie wat goed om te lezen zeg dat jullie in iedergeval een vruchtzakje zagen en we gaan gewoon keihard voor jullie duimen zodat je de volgende echo een mooi hartje ziet kloppen we houden de moed er in miss een tip even testen voor je de echo krijg over een paar daagjes even testen en dan vlak voor de echo nog een en dan vergelijken moet dan een duidelijk verschil zijn en dan weet je in iedergeval dat je nog zwanger bent en dan mag natuurlijk de echo je het allerbeste nieuws geven met een gezond kloppend hartje in iedergeval heel veel succes met deze spannnende tijd
Bo, balen meis! Nu hopen op een mooie emmy die in de vriezer kan! Dikke knuffel! Nursy, ik hoop op twee mooie follikels! Wel raar dat je nog steeds bloed verlies hebt. Ik had het wel toen ik de cyste had. Heb ik ook 10 dagen bloed verlies gehad. Maar kan het bij jou niet zijn natuurlijk. Anders hadden ze het met de echo wel gezien. Ninibeebie en hoopvol1980, welkom hier! Vlinder, morgen lucrin spuiten. Wat is lucrin voor middel? Minnie, gelukkig geen miskraam zondag! Een vruchtzakje gezien, WOW! Nu op naar een kloppend hartje op de volgende echo! Ik ben vandaag begonnen met de orgalutran. Wat jeukt dat spul!!!!!!!! Vrijdag eerste fm, ben benieuwd!
@Minnie Wat super nieuws zeg gefeliciteerd ben echt blij voor jullie @Djuuzie Lucrin wordt standaard voorgeschreven in tilburg....dat is volgens mij hetzelfde als decapeptyl.....de laatste 4 dagen van de pilstrip begin je met Lucrin en dan doorgaan tot je ongi word en dan op de 2e dag van ongi doe je Lucrin samen met Gonal-f spuiten tot ze stop zeggen
Fijn Minnie toch (voorlopig) goed nieuws. Op naar de volgende echo. Ik denk dat als ik zwanger zou zijn ook zo onzeker zou zijn of alles wel goed gaat. Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Bedankt voor de lieve reacties. Ik ben zoo blij dat het geen miskraam was en zooo bang dat het alsnog fout gaat. Ik durf nog niet te juichen. Liefs, Minnie
boterbloempje: balen dat het mislukt is nursy: hoop dat je volgende fm beter is nini: suc-6 in de wachtweken hoopvol: suc-6 met alles. hier ook aan de deca en niet meer aan de puregon, dat had ik de vorige keer. Vlinder: suc-6 met prikken minnie: wat fijn dat je toch een echo hebt gehad en dat het geen miskraam is! zagen ze 1 vruchtzakje? want er waren 2 terug geplaatst toch? ik hoop dat je op de volgende echo een mooi kloppend hartje ziet!
@mari Dank je wel. We zitten ook echt in spanning. Zo even kijken of de echo een dag eerder kan. Dan moeten we wachten tot donderdag.