WIE, WAT, WAAR? Minnie Mouse 1974 Mari: zoontje icsi, cryo mislukt, icsi mislukt, weer icsi Amc Djuuzie: icsi 2 voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie en tp UMC st. Radboud Nijmegen Ddees70: icsi 1 voor eerste kindje. In AMC Marjolein1984: ICSI voor eerste kindje. Gelderse Vallei Ede, punctie in Nijmegen Hanneke88: ICSI voor het eerste kindje. MST en de terugplaatsing in Zwolle Adventure:IVF 1 voor eerste kindje, reeds 3 TP mislukt, nu 3de cryo TP Stiertje73: IVF/ICSI voor 1e kindje, endometriose, UMCG (Groningen) Elize84: Oktober 1e ICSI mislukt, 2 cryo's over, nu 1e cryo tp in januari Gylaine : IUI poging 3 @ CVV AMC Benji: iui 1t/m5 mislukt iui6 zwanger alleen vmk 5,5weken 1ste iui 2012 Nuage: IUI poging 4, 1e kindje. Na mk op 10wk partiële mola. Medisch Centrum de Heel in Zaandam. Zora: dochterja ICSI, 1e ICSI brusje afgebroken ivm teveel follikels, nu voor poging 2. Chakie: IUI poging 1, CWZ Nijmegen Vlinder (Danielle): ICSI 1e poging voor ons 1e kindje in tilburg Minnie Mouse 1974:ICSI 3. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg. Irisje: 2de IUI voor eerste kindje in Elisabeth ziekenhuis Tilburg Boterbloempje: ICSI 1 voor eerste kindje in OLVG/AMC Doosje31: IVF 1 voor eerste kindje AZU Nursy: 1e poging IUI voor 2e kindje in Spaarne ziekenhuis WANNEER STARTEN Mari: 2 febr. start decapeptyl Djuuzie: 11-2 starten. Ddees70: 8 december start decapeptyl. 20 december start Menopur 450 IE Marjolein1984: 1 januarie start decapeptyl Hanneke88: 19 december start decapeptyl Stiertje73: vanaf november 3 maanden lucrin Elize84: vanaf volgende menstruatie; rond 28 december Benji: 4 februari weer starten IUI Nuage: vanaf eind januari weer Clomid en februari IUI Zora; 9 februari 1e Deca Gylaine : 8 januari Chakie: 4/1 begin Clomid Vlinder: 16-2 beginnen met Lucrin 23-2 Gonal-f erbij Minnie Mouse 1974: December weer beginnen met Lucrin. Irisje: 2 Februari begonnen met gonal F Boterbloempje: 10-1 Decapeptyl, 18-1 Gonal-f, 30-1 Ovitrelle Nursy: 8-2 starten Gonal-F ECHO/ FM AFSPRAKEN Mari: 22 febr 1e FM Ddees70: 19 dec uitgangsecho 1e FM 26 dec. 2e FM 28 dec Marjolein1984: 11 januari eerste uitgangsecho, 19 jan en 21 jan FM Hanneke88: 29 december uitgangsecho 1e FM 11 jan. Stiertje73: 9 feb uitgangsecho, 15 feb 1e FM, 17 feb 2e FM, 20 feb 3e FM, 24 feb 4e FM Elize84: 9 januari zeer waarsch. 1e FM Gylaine : 31/12 1e FM Benji: 4 februari begonnen met puregon Nuage: moet ik nog maken 5-01 3de FM Adventure Chakie: 2/1 1e FM Irisje: 10-2 FM Boterbloempje: 25-1 FM, 30-1 FM Zora: 2-3 1e FM Nursy: start echo 7-2 Djuuzie: 19-2 tweede fm Vlinder: 2-3 1e FM PUNCTIE Marjolein1984: 23 januari Stiertje73: op 24 feb poging afgebroken ivm overstimulatie! Ddees70: 30 december Hanneke88: Ongeveer 13 januari Minnie Mouse 1974: Half januari Boterbloempje: 1 februari Zora: waarschijnlijk 7 maart Djuuzie: 23 februari TP / IUI Elize84: Ergens in de 2e helft van januari Nuage: Ergens 1e helft van februari IUI Ddees70: 2 januari 10-01 Adventure Gylaine : 10-1 IUI Chakie: rond 11/1 Hanneke88: 20-01 Irisje: rond 14-15-16 feb iui Boterbloempje: 4 februari Marjolein1984 26 januari Benji: 20 Februari IUI Djuuzie: 26 feb tp TESTEN Elize84: Begin februari Ddees70: 17 januari bloedtest / 24 januari opnieuw een bloedtest 23-01 Adventure Gylaine : 24 januari Hanneke88: 3 Februari Minnie Mouse 1974: 3 Februari Irisje: eind feb of begin maart bloedtest Doosje31: maandag 20 februari Marjolein1984: 10 feb Boterbloempje: 16 februari Benji: 5 Maart Djuuzie: 12 Maart ZWANGER !!! Minnie Mouse 1974 Nuage NIET ZWANGER Ddees70 Hanneke88 Marjolein1984 Doosje31 Boterbloempje Mari ( geen tp )
Mari, ik hoef niet naar het zieknhus als ik positief test. Ik moet bellen met de uitslag maandag. Als hij positief is krijg ik met 7 weken een echo en als hij negatief is moet ik me bij de volgende menstruatie aanmelden voor de cryo tp. Hoe is het werken je vergaan vanavond?
@All dank jullie wel voor de lieve berichtjes....het is idd balen allemaal maar toch ook weer spannend omdat hoe klein de kans ook is dat deze iui positief gaat uitvallen het is toch een kansje....ach ja we zullen wel zien hoe het allemaal uitpakt...mocht ik voor volgende week zaterdag de 17e niet ongesteld zijn dan doe ik een test.... Vandaag lekker even wat afleiding want ik ga met mn pa naar een concert van anouk in het gelredome heb er wel zin in hoor @Badhair suc6 met je terugplaatsing want wat een mooi aantal zeg 11 bevruchtingen @Djuuzie heel veel suc6 met testen van het weekend ik duim voor je dat het positief word
Vlinder, veel plezier bij Anouk! Ik heb een off-day vandaag. Werd vanmorgen wakker met ongi rug en buikpijn. Heb er op het moment even geen goed gevoel meer over. Denk ook niet dat ik het ga redden met het wachten met testen tot zondag. Kan t ff niet meer handelen. Ben vanmiddag met mijn vriendin naar de stad geweest. Mezelf getrakteerd op nieuwe schoenen. Maar zit nog steeds met de ziel onder mijn arm pffffff. T is niet mijn dag vandaag.
Sterkte Djuuzie! Ik denk aan je en ik snap je gevoel. Lekker afleiding zoeken en accepteren dat ie je soms zo rot voelt. T is ook niet eerlijk allemaal. Morgen weer een dag, hopelijk voel je je dan beter! @all: heb al even niks geschreven, maar wel meegelezen hoor! ik moet alleen gaan overstappen naar het maart-april forum, want heb waarschijnlijk over 2,5 week een cryo tp, als alles meezit en er een cryo goed zal ontdooien! We hebben er 4 en ze willen er 2 terugplaatsen. Dat is waarschijnlijk een keer tp. Maar behalve kijken hoe het met jullie is, heb ik hier hier weinig te melden! Sterkte allemaal en liefs, Bo
Sterkte Djuuzie met wachten. Vandaag een bel afspraak omdat ik mijn menstruatie gemist heb. Nu 18 maart beginnen met decapeptyl. Dan bellen bij de menstruatie voor de echo afspraak. Als ik voor 26 maart geen menstruatie heb gehad moet ik weer bellen. Dus niet aan de pil deze keer.
Heb vanmorgen getest. Negatief...........ik verwacht er niets meer van....... Ben even niet in staat te reageren op jullie, sorry.
Oh Djuuzie meis ik weet zo goed hoe je je voelt nu.... een hele dikke knuffel van mij!!!! Maar je hebt wel te vroeg getest he meis?! Het is jullie zo gegund!
Nuage, ik zit twee weken en een dag na punctie. Dus volgens de normale berekening ben ik een dag overtijd. Het ziekenhuis heeft maandag als testdatum opgegeven. Maar dat is wel erg lang. Ik De test is omo wit, ik vewacht er ook helemaal niets meer van.
@djuuzie welk merk test heb je gebruikt? Dat scheelt heel veel he. Maar 1 dag over tijd is toch een goed teken!
Ik snap heel goed dat je het niet meer positief inziet. Ik ben zelf ook precies zo altijd. Ook een stukje zelfbescherming denk ik. Maar heel begrijpelijk. Ik wou dat ik iets kon doen om het beter te maken meis...
vlinder: veel plezier bij het concert boterbloempje: hoop dat je cryo poging gaat slagen. Ddees: hoop dat je ongi voor de 26e komt Djuuzie: wat ontzettend balen een nega test! ik hoop toch dat hij over een paar dagen positief is. het werken ging hier redelijk goed. zit nu te wachten tot ik ongi ga worden want de pregnyl zal nu wel uit mn lijf zijn.
Minnie, ik heb getest met kv 2 voor 5. De utrogestan bolletjes houden mijn menstruatie tegen. Dus wat dat betreft zegt 1 dag over tijd niets. Nuage, lief van je. We kunnen er helaas niets aan doen. Mari, ik heb de hoop opgegeven hoor. Er zou minimaal iets te zien moeten zijn op de test. Nu maar snel ongi worden wij!
Erg balen Djuuzie. Sterkte en dikke knuffel! Hier alles goed. Vandaag tp gehad. Kan het me niet goed meer herinneren hoeveel precies, maar ik dacht dat er een 6tal A kwaliteit waren. De beste is teruggeplaatst. En nu maar afwachten. 21 maart heb ik al een bloedtest. Snel eigenlijk vind ik...
@Djuuzie Hoe gaat het nu met je?? Heeft de menstruatie nog doorgezet?? Dat zou ik echt heel naar voor je vinden. Pff tis wat met die mmm. Zoveel stress. Echt niet leuk meer.
Hey Minnie, De menstruatie heeft idd doorgezet. Ik was na mijn negatieve test gestopt met de utrogestan bolletjes. Zondag werd ik ongi wakker ( ik dacht dat ik het hier neergezet had, maar niet dus....) Vandaag de procedure te horen gekregen voor een cryo tp. We mogen als we willen kunnen we bij mijn volgende menstruatie beginnen. Veel plezier mogen bij de echo! Laat je even horen hoe het is gegaan? Badhairday, snel hoor na 11 dagen al een bloedtest! Hoeveel heb je terug laten plaatsen? Ook nog cryo's?
Sterkte Djuuzie. Vol goede moed naar de volgende ronde. . . Minnie hoe was de echo? De rest sterkte met de puncties ed.
@djuuzie balen zeg. het is elke keer weer zo'n verdriet he. Ik hoop echt dat de cryo tp meer geluk brengt. Ikzelf heb nooit een cryo tp gehad. Ik blijf je in de gaten houden hoor! Ik gun het je zo!! @dees de echo was goed. Ons kleintje was 3 cm. Ik kan alleen geen foto plaatsen want mijn man heeft de laptop mee.
badhairday: spannend hoor, suc-6 in de wachtweken. djuuzie: wat ontzettend balen ik hoop dat de cryo poging wel slaagt. minnie: wat fijn dat alles goed is. ik heb hier een gepsrek gehad. alles is duidelijk. er was geen tp omdat: er waren van de 11 eitjes, 8 rijpe. er werd 1 buisje zaad ontdooid, daar bleken nog maar 2 levende zaadcellen in te zitten. ze hebben wel alle 8 ge injecteerd met zaad, ook met de stilliggende zaadcellen. er waren uiteindelijk 2 bevrucht, maar die gingen niet delen. wij vroegen waarom ze dan niet een 2e buisje zaad hebben aangebroken omdat er maar 2 levende waren. het antwoord was, 1 buisje gebruiken is een standaard procedure en is vaak voldoende. wij zeiden dus dat als zoiets weer gebreurd ze altijd aan het echtpaar toestemming moeten vragen om nog een buisje aan te breken en niet zomaar stilliggende zaadjes injecteren in goede eicellen. dat vond de arts een goed punt en ging dit bespreken met het team. nu nog 1 buisje zaad over, maar misschien is de kwalieit niet goed genoeg meer. dus manlief moet nogmaals een tese operatie ondergaan ( zaad weghalen) maar dit keer word het dan niet ingevroren maar meteen vers in de eitjes gedaan. maandag moet manlief echo en bloedprikken, als de uitslagen goed zijn dan mag de operatie doorgaan. Dit is onze allerlaatste poging! meer krijgen we niet vergoed.