@Mari: Fijn dat jullie nu in elk geval meer duidelijkheid hebben. Maar wat maken ze er eigenlijk een potje van. Goede eicellen verknoeien met stilliggend zaad... dat kan ik ook niet begrijpen hoor. Wel goed dat ze het nu anders willen aanpakken. Betekent denk ik ook dat ze de operatie van je man en jou traject op elkaar zullen moeten afstemmen of niet? In welk ziekenhuis lopen jullie eigenlijk. Mijn man heeft een TESE gehad in het Erasmus MC, maar wil (als het ooit nodig is) liever niet opnieuw daar. Veel succes in elk geval!
Ddees, idd op naar de volgende ronde! Gelukkig nog wat in de vriezer dus voorlopig en hopelijk nooit meer een punctie!! Jij vandaag begonnen met de deca. Succes meid! Minnie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ben wel benieuwd naar een foto van de kleine minnie/micky Mari, gelukkig is nu duidelijk wat de rede is geweest dat er geen tp plaats heeft kunnen vinden. Wel raar idd dat ze geen ander buisje dan ontdooien. Gelukkig neemt je arts het mee in het team. Is zeker iets om eens over te vergaderen. Bij een cryo ontdooien ze ook door totdat ze een goede hebben. Hoop dat je man nog een tese kan ondergaan. Dan is er meer kans op een brusje voor jullie zoontje! Hier gaat het wel ok. Voel me opzich goed maar ben npg steeds zo erg moe. Ga morgen even de huisarts bellen, misschien even bloed prikken. Wil wel weer graag fit aan de cryo tp beginnen.
badhairday: wij lopen in het amc. op zich zijn we meestal wel tevreden. degene die daar de tese operaties doet, neemt altijd uitgebreid de tijd voor zn clienten. en we kwamen hem tegen in het amc paar werken geleden en hij wist nog wie we waren! ik hoop voor jullie dat het niet nodig is. djuuzie: ik hoop dat je je straks beter voelt. ik ga duimen dat je cryo poging slaagt
@all Ben gisteren ongi geworden...heb nog wel een test gedaan maar die was natuurlijk negatief....dus helaas heeft de escape iui geen positief resultaat opgeleverd nu op naar 3 april dan hebben we een evalutie gesprek en hopen we weer bij de volgende ongi te kunnen beginnen met de pil en dan op naar icsi poging 1b @badhair hoe voel je je eigen nu? wanneer mag je testen? ik duim voor je.. @mari wat zonde zeg dat ze het 2e buisje ook niet ontdooid hadden of op zn minst met jullie contact hadden opgenomen.... @djuuzie ik zal voor je duimen dat je nooit meer een punctie hoeft te ondergaan en dat het deze keer positief uitpakt.. @minnie hoe voel je je? Bijna over de spannende 1e 3 maanden heen
He vlinder, wat balen! Hopelijk levert het evaluatie gesprek iets op en kan je snel weer beginnen met de ICSI. Duim voor je! x
minnie: Wel een geruststelling dat alles goed gaat, lijkt me heerlijk om het hartje te kunnen zien en horen. Moet je nu lang wachten op de volgende echo? djuuzie:Veel beterschap! Nog iets vreemds ontdekt door de huisarts of had je gewoon een griepje te pakken? mari: klinkt aardig positief zoals het loopt bij het amc, en een fijn gevoel als ze je toch nog herkennen. Hopelijk hoeven wij idd geen tese meer. Voorlopig ziet het er ook naar uit dat het niet nodig is (er zijn nog 5 rietjes), maar je weet maar nooit. vlinder: toch jammer dat die escape-IUI niks opleverde. Op naar de volgende ICSIpoging. Ik duim hard voor een veel betere follikelopbrengst voor je. Morgen moet ik een bloedtest laten doen. Ik hoop dat ik dan 's middags al gebeld wordt met het resultaat. Dan kan ik gelijk vragen of er nou cryo's zijn, want daar weet ik nog niets over
@djuuzie de foto staat op mijn profiel. @vlinder ik ben moe en misselijk en alles is teveel. @badhairday ik moet de verloskundige nog bellen...vergeet ik steeds... Geen idee wanneer ik weer een echo heb.
Ik neem aan met 12 weken Minnie? Gaan jullie ook de combinatietest doen? Want dan moet je toch wel bloed gaan prikken zo nu ongeveer. Heb je de rest van de bloedtesten al gedaan?
Ik heb vier buisjes bloed afgestaan. Masr ik heb geen nekplooimeting gehad. Morgen zouden ze bellen voor de bloeduitslag.
De bloedtest was negatief. Had mezelf al een beetje voorbereid op een teleurstelling, maar het kwam toch nog hard aan. Veel harder dan ik verwacht had. Verder te horen gekregen dat er 3 cryo's zijn, maar dat nieuws kan me voorlopig ook nog niet opbeuren, het heeft enkele dagen nodig denk ik.
Mooie foto minnie! Badhairday, wat een teleurstelling! Een flinke klap in je gezicht al heb je jezelf er wel op voorbereid. Neem de tijd om het te verwerken. En drie cryo's is ook super. Maar kan me voorstellen dat dat je nu niet opbeurt. Hele dikke knuffel!
Hoi meiden, Moest even terug lezen, maar ik lees heel wat teleurstellingen....sterkte meiden! Knuffel..... Ik heb vandaag de inseminatie gehad. Toch wel spannend weer....voelt toch als een overwinning , een stapje dichterbij een zwangerschap. Had best wel wat krampen daarna, maar zou misschien ook eisprong kunnen zijn geweest (ik heb normaal geen eisprong, maar herkende het gevoel van de IUI van mijn zoontje 3 jaar geleden). Moet toch nog wat bizars: mijn vorige cyclus liep dus niet als gepland en werd de poging gestopt ivm teveel follikels. Toen Provera en na 6 dgn wat bruinverlies. Dit bleef alleen bij bruinverlies en toen dit stopte maakte ik me zorgen dat ik dan toch m'n ongi had gemist, dus poli gebeld en moest afwachten + belafspraak voor 26e met gyn (vandaag dus eigenlijk). Ik dus weer balen, moet ik weer een cyclus afwachten, wordt al niet uit mezelf ongi en dan weer een kuur om op te wekken. Uieindelijk dus toch 6 dgn na stoppen Provera Mega ongi.....laat ik nou precies zon cyclus qua dagen en inseminatie hebben als 3 jaar geleden bij de IUI van mijn zoontje?! Vandaag dus 3 jaar geleden ook de inseminatie..... heel bizar toch? Moet dus wel goed gaan Zou natuurlijk wel heel super zijn, alleen is de uitgerekende datum dan dus rond mijn zoontjes verjaardag!
Hallo allemaal, Ik ben er weer een beetje bovenop. Had eigenlijk toch niet verwacht dat het zo'n grote klap zou zijn. Maar ik denk dat ook alle spanning van het hele traject er plots uit kwam. En helaas ook weer een hoop geregel tussen ziekenhuizen waarbij ik van het ene ziekenhuis naar het andere verwezen wordt en weer terug... zucht... vandaag maar weer eens bellen. Heb toch graag de zekerheid dat het allemaal goed loopt voor de 1e cryoterugplaatsing. Wanneer komt die voor jou er eigenlijk aan Djuuzie? En wel heel vreemd ja Nursy, wie weet betekent het wat Ik duim er in elk geval voor
Spannend Nursy ! ! ! Ik ben 18 maart toch weer begonnen met decapeptyl prikken en schrijf nu mee in het maart/april topic. Weer niet echt een menstruatie net als de vorige keer gelukkig heb ik wel getemperatuurd zodat ik weet dat ik nu mijn menstruatie moet hebben. Komende donderdag mag ik wel in het AMC komen voor mijn uitgangsecho. Afwachten maar weer Minnie hoe gaat het nu ? ? ? Heb je al een eigen zwangerschaps topic gemaakt?? Ik zou je dan wel willen volgen daar
Nursy, spannend!!!!!!!!!! Ik duim voor je! Badhairday, gelukkig ben je er weer een beetje bovenop. Wel vervelend al die onduidelijkheid. Ik mag bij mijn volgende menstrustie bellen om me aan te melden voor de cryo tp. Moet dan beginnen met progynova en dmv echo wordt mijn bms gemeten. Is dit dik genoeg word er een cryo ontdooit. Ddees, gelukkig heb je getemperatuurd en weet je zeker dat het je ongi was! Spannend weer een uitgangsecho. Hopelijk is alles goed en kan je beginnen met bijspuiten! Ik ben en blijf erg moe. Heb bloed laten prikken en alles is prima. Mijn hb en nierfunctie zit wel aan de ondergrens maar niet echt te laag dat ik daar de klachten van kan hebben. Nu afwachten, arts denkt dat het een nasleep is van de hormomen. Hopelijk is het snel weg die vermoeidheid!
Meer duidelijkheid intussen. Moet gewoon de eerste cyclusdag bellen voor een afspraak en dan krijg ik verdere instructies. Het leek weer moeilijker dan het was, communicatie tussen twee ziekenhuizen is gewoon lastig. Djuuzie, wat is progynova? Moet je dat ook spuiten? En wat doet het? Hoe gaat het intussen met alle andere dames hier?
@Ddees Het gaat goed. Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger en heb mezelf getrakteerd op een echo. Alles zag er goed uit. Zo leuk om te zien. Degene die de echo deed denkt dat het een jongetje is. Nu is dat te vroeg om te zien, dus we gaan over 3 weken terug, kijken of ze gelijk heeft. Zou wel grappig zijn dat ze het al zo vroeg heeft kunnen zien. Ik weet niet hoe je zo'n topic moet maken....?
@ Minnie Ik denk gewoon in het topic "ik ben zwanger" een nieuw onderwerp starten en daar je ontwikkelingen in plaatsen.
Hey meiden, hoe is het met jullie? Minnie, je bent de twaalf weken al voorbij! Heb je het je omgeving al verteld? Hoe voel je je? Ben benieuwd of de echoscopiste gelijk heeft en het een mannetje is. Badhairday, gelukig meer duidelijkheid dus...... Progynova is een pilletje die ik 2x per dag moet slikken. T is volgens mij te vergelijken met de anticonceptiepil aangezien deze ook een eisprong voorkomt. Ook zorgt deze er voor dat mijn baarmoederslijm dikker wordt. Ddees, wanneer mag je gonal bij gaan spuiten? Hier gaat alles zijn gangetje. Ben aaan t wachten op mijn ongi maar dat zal eind van de week wel komen. Dan gaan we voor de cryo tp. Ben nog wel moe maar verder voel ik me weer ok.
Ik mocht meteen donderdag gaan bij spuiten. Ik spuit menopur ipv Gonal F morgen (woe) FM en dan vrijdag weer. Als alles net zo snel gaat als de vorige keer heb ik zondag al mijn punctie.(1e paasdag eitjes zoeken. . . )