Wie ook in jan/febr IUI/IVF/ICSI/CRYO?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mari, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Vandaag weer fm gehad. Nog niets echt aan het groeien, allemaal nog <10 mm. Dus gewoon weer verder met dezelfde dosis gonal (had een overstimulatie de 1e keer). Ik heb geen haast meer ;)

Wij hebben het dus alleen tegen mijn moeder, schoonmoeder en wat vrienden verteld. Wij zitten (nog) in het IUI traject en ik kan het goed regelen qua diensten. Ik werk in de zorg in onregelmatige diensten, dus werk alleen maar avond en nachtdiensten zodat ik 's morgens rustig naar de echo's kan. Alleen heb ik dus regelmatig m'n moeder nodig om op te passen. Das wel wat minder, maar gelukkig vind mijn moeder het helemaal niet erg, ook omdat ze weet dat er dan hopelijk nog zo'n kleinkind komt, dus voor een goed doel :)

Denk als we verder moeten met IVF of ICSI dat ik het wel op mijn werk vertel hoor, maar is nu nog niet echt nodig. De oordelen die ik tot nu toe heb gehoord van collega's over andere collega's of mensen die jn de mmm zitten.....pfff....daar heb ik echt geen zin in hoor! Maar goed, hopelijk komt het niet zo ver dat we verder moeten met IVF of ICSI.

2. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    nursy, vervelend dat het zo gelopen is. ik hoop dat deze poging straks raak is. ik ga voor je duimen!

3. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?

Hier aan het wachten tot ik eens ongesteld word, wat duurt het lang dit keer!

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @ badhairday Ik moest de vorige keer ook lang wachten op de ongi en dan was het maar een halve dag dus ik heb de 2e maand maar getempt om hem niet weer te missen.

Hier wordt het met de dag spannender: Ben nog steeds erg moe. Heb af en toe wat kramp in mijn buik (zo'n menstruatie achtige kramp hier heb ik anders nooit last van). Had de zaterdag na de tp (tp was donderdag) heel erge kramp. Heb meer last van maagzuur dan anders. Darm krampen.
    Maar ja of dat goede tekenen zijn . . . . .

5. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Spannend Ddees! Ik duim voor je! Wel altijd lastig dat al die symptomen meerdere betekenissen kunnen hebben.

Hier intussen toch wel ongesteld geworden. Hoop dat het doorzet en niet gaat zoals bij jou toen. Zou graag morgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken :)

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ddeez
    hoe is het nu??

Ik raad iedereen aan na de punctie te beginnen met Pom granaatappelsap.
    Het is volgens mij 100 procent puur sap. Te koop bij oa Dirk en AH.
    Ze zeggen dat het helpt de innesteling te bevorderen.
    Ik heb het ook trouw gedronken.
    Verder heb ik de eerste 3 maanden geen koffie op.
    Maar je mag wel gewoon koffie hoor.

Ik heb de geslachtsbepaling inderdaad gehad.
    Ze denkt 99,9 procent een meisje.

Liefs
    Minnie

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Minnie,

Ik heb ook granaat appelsap gedronken, maar helaas. . . en die van POM en van Healthy people.
    Gefeliciteerd een meisje. Geniet je van je zwangerschap en gaat het goed? ? ?

We gaan in augustus verder met ICSI 3 ook ivm vakantie tussen door. Ze hebben wel al aangegeven dat als deze keer niet gaat lukken dat ze dan waarschijnlijk niet met ons door willen voor een 4e poging. We hebben nog genoeg zaad over dus daar ligt het niet aan, maar we hebben elke keer maar weinig bevruchten eitjes dus is de kans gewoon erg klein om zwanger te worden. (statistieken ) Erg vervelend want wij zouden best nog voor een 4e keer willen gaan. Ik heb ook al een pb gestuurd naar iemand in het DD topic, daar heb ik een hoop info van gekregen, nu zoek ik nog iemand uit de buurt die in Gent ICSI doet. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht.

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @dees
    laat een ander jouw leven niet bepalen he.
    Er zijn ziekenhuizen genoeg die jullie wel willen helpen.
    Geef je droom niet op!!
    Hopelijk is drie keer scheepsrecht!!
    Net als bij ons!
    Liefs Minnie

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ddees
    als het bij ons niet gelukt was bij poging 3 zouden wij ook naar dd gaan.
    Dat zhuis staat erg goed bekend.Ik moest na elke tp weer opnieuw spuiten en een nieuwe punctie ondergaan. Bij mij werd niks ingevroren.
    Maar hopelijk is 3 keer scheepsrecht.....en hoef je niet naar dd.

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @ Minnie
    Had je al info over DD liggen of zou je pas na deze 3e poging actie gaan ondernemen ? ? ?

Gaat je zwangerschap voorspoedig ? ?

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ddees
    Ik heb geen info ontvangen maar ik had een afspraak staan omdat ik dacht dat ik een miskraam had gehad. Een enorme bloeding waarschijnlijk een van de embryo's. Nadat ik de gebeld had bleek ik toch nog zwanger. Ik heb de afspraak in dd laten staan tot de twintig weken echo. Alles was goed dus we blijven nu in Tilburg.

Deel Deze Pagina