In de zorg is zeker genoeg afleiding! Geen dag is het zelfde. Ik kan het weten wat werk namelijk ook in de zorg. Ik werk als begeleider in de psychiatrie......
@Gylaine succes met wachten, en idd als je werkt in de zorg is het wachten zo voorbij. Het is hard en veel werken in de zorg! I know it. Dames, is heb vannacht heerlijk geslapen. Dus niet eerder naar het zkh. Ik wacht gewoon morgen mijn afspraak af. Wel spannend zo'n fm.
Jazeker. Ik werk met dementerende ouderen. En wat doe jij precies in de zorg? Ik ben best een beetje zenuwachtig voor morgen. Het is toch de eerste keer. Kunnen ze dan al iets zien of nog niet??
@Irisje Ik heb morgen ook mijn eerste FM. Tuurlijk kunnen ze dan al iets zien. Ze kijken hoe groot de eiblaasje zijn en hoeveel je er hebt. Bijna elk eiblaasje word opgemeten.En binnen 2-3 dagen moet je weer terugkomen. Bij de foto's van Hanneke(pagina 13) zie je hoe de FM er ongeveer uit ziet morgen. Die ''cirkels'' zijn eiblaasjes. Ik zal aan je denken morgen.In welk ziekenhuis ben je onder behandeling? Groetjes, Minnie
@ Minnimouse In het elisabeth ziekenhuis in tilburg. En welk ziekenhuis jij? Jij ook veel succes morgen!
@Irisje Dan zien we elkaar misschien nog wel...ik neem mijn dochtertje mee van 7. Dus je zal mij wel herkennen dan.Ik heb geen oppas namelijk. Ze zijn heel aardig hoor in het Elisabeth ziekenhuis, dus je hoeft je geen zorgen voor morgen te maken. Komt helemaal goed. Liefs, Minnie
@Irisje, jij ook in de zorg dus! We kunnen wel een zorg clubje oprichten haha. Succes morgen bij je eerste fm! @minnie, jij ook succes morgen! Ik ga morgen voor een weekendje naar duitsland. Samen met manlief en een stel vrienden met hun 2 kids. Even lekker ontspannen voor we weer beginnen aan de ICSI.
@Djuuzie: Fijn weekend!!Geniet ervan. Ik zit niet in de zorg, maar heb een bedrijf in Dakkapellen. Weer eens wat anders. Maar zeker niet minder stress. Groetjes, Minnie
Zeker leuk. Maar ontzettend druk. Ik ben ook nog steeds aan het werk.... Weet iemand hoe je je profielafbeelding er op kan zetten? Ik heb het al zo vaak geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Ik ga dan naar gebruikersinstellingen/handtekening wijzigen en onderaan ''browse''. Of naar profielfoto wijzigen en browse. En dan uiteraard opslaan, maar bij mij staat er nog steeds geen foto. Ik snap er echt he-le-maal niks van. Zo irritant als het niet lukt. Iemand tips?? Groetjes, Minnie
Even een update hier... hier begint de spanning erg toe te slaan! vanmorgen de 2fm gehad en ik krijg maandag de punctie ik heb 22 grote follikels dus er zijn er 7 bijgekomen. De echo's moesten dit keer hellaas in mijn dossier blijven.
@Hanneke88 Ik geloof best dat het nu spannend gat worden. Succes in ieder geval!!!! Ook hier even een update. Ik ben dus net terug van mijn eerste fm. Deze zag er goed uit volgends de arts. In beiede eierstokken een aantal kleine eiblaasjes maar aan iedere kant ook 1 goede. Dus ik moet maandag terugkomen en dan gaan we weer kijken of de 2 goede van vandaag dan ook nog steeds goed zijn. Eentje was vandaag 11mm en de andere was 12 mm. Dus ze mogen nog even doorgroeien!
Het wordt met de dag spannender. . . Ik blijf maar lichte krampjes in mijn buik houden? ? ? Ik had niet gedacht dat het zo spannend zou worden. Alle andere dames veel succes met alles.
@Ddees: Spannend!! Ik zal voor je duimen! Ik hoop het zo voor je! Ik heb vandaag de 1e FM gehad. Ik had 8 eiblaasjes. Dinsdag 2e FM. Groetjes, Minnie