Wie ook in jan/febr IUI/IVF/ICSI/CRYO?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mari, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ddees, succes met wachten!

@Minniemouse, ik heb je niet gezien want ik was al veel eerder aan de beurt, de afspraak voor mij kwam niet opdagen. Dus ik mocht eerder. Welke arts had jij? Ik Dr Bernards. Ik moet maandag alweer terug en jij?
    Liefs Iris

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje
    Ik had H.anneke.(ik weet namelijk niet of je namen mag noemen) Ik was om 14.35 aan de beurt, en ik stond in recordtempo weer buiten.
    Dinsdag weer terug om 11 uur. Word nu wel spannend...

3. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wie hanneke is, ik ken geen voornamen alleen achternamen. Ik zal dinsdag voor je duimen. Ik moet maandag om 9.50 uur er weer zijn en heb dan mijn eigen gyn.

4. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weten jullie hoe ik en banner kan plaatsen??

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Een banner en een leuke foto. Iemand tips??
    Ik krijg het namelijk ook niet voor elkaar.

@Irisje:
    Ben je wel bij fertiliteit geweest??Want ze stellen zich voor met hun voornaam. Donker lang haar heeft ze. Zal denk ik wel dezelfde geweest zijn als ik had vandaag. Maar goed maakt niet uit. Ik heb je helaas niet gezien.

Groetjes,
    Minnie

6. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Minnie,
    Tja, waar zal ik beginnen. Wij zijn afgelopen zomer voor het eerst in het zkh terecht gekomen en ik ben steeds naar een gyn geweest. Nu voor de iui behandeling, de uitgangecho's en de fm heb ik steeds een andere. Maar voor mijn 'vaste' afspraken heb ik dan steeds dezelfde. Volgends mij is zij dan een gyn. Of misschien dan een fert. arts. Nu maak je me een beetje in de war en weet ik het eigenlijk niet meer zo goed.

Maar inderdaad jammer dat ik je niet gezien heb, hadden we even kennis kunnen maken. Ik merk toch wel dat ik het erg prettig vind dat ik hier mijn ervaringen en meningen over dingen kan delen. Dus ja, ik had het wel fijn gevonden om je te zien. Maar helaas, misschien volgende keer beter en anders hebben we dit forum nog! ;)

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje
    Bij de afdeling Fertiliteit in het Elisabeth ziekenhuis kan je je niet melden. Je kan in de gang gaan zitten of in de wachtkamer.
    Bij de afdeling gynaecologie lopen zwangere vrouwen. En daar is het vaak wat drukker. Vanaf de hoofdingang is dat bij de trap naar links. En de fertiliteit is dan nog een keer de hoek om naar rechts.

Ik moet het echt ook af en toe kunnen delen met iemand.
    Mijn man werkt zo'n beetje dag en nacht, die heeft het heel erg druk, dus niet altijd tijd om alles door te nemen. Hij is natuurlijk wel erg benieuwd, maar typisch een man he, de feiten, en alles er om heen is niet zo belangrijk.Hij kon vandaag ook niet mee naar Tilburg. Voor het eerst probeer ik het niet te delen met mijn omgeving. Niet op hyves, niet op facebook. Alleen mijn moeder weet er van en mijn eigen kinderen. Maar soms zou je het van de daken willen schreeuwen, en dan loop je klem. Wat dat betreft ben ik blij met zwangerschapspagina.

Liefs,
    Minnie

8. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Minnie
    Nu snap ik wat je bedoelt. Daar ben ik ook al vaker geweest maar de dames verhuizen ook vaak van plek. Nu zei ze vanmiddag tegen mij dat de nieuwe fertiliteit afdeling bijna klaar is en die komt achter in het ziekenhuis vlak bij het lab. Dus dat hoeven we ons niet meer te pijnigen en tussen al die zwangeren door te hoeven lopen.

Voor iedereen alvast een fijn weekend,
    Voor mij is het mijn werkweekend.
    Liefs iris

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje
    Ja dat klopt, eerst was het boven.
    Ja ik zag ook een zwangere vrouw vanmiddag, pff, niet echt leuk.
    Maar je kan ook omlopen, maar dan weet ik niet zo goed de weg. Mijn man wel, die weet overal de weg,maar die was er niet bij vandaag.Maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan....

Jij ook een fijn weekend!!
    Hopelijk is de FM dinsdag ook goed. Denk het wel hoor. Spannend volgende week dan!

Liefs,
    Minnie

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje; hoe zet je die foto er op??
    Het lukte mij niet.

11. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @minnie
    Ik zal dat nog even vlug proberen uit te leggen aangezien ik al in bed lig om er morgen heel vroeg uit te moeten ;)
    Ik was straks aan het neuzen in mijn profiel om de privacy aan te passen. En daar staat ook ergens 'avatar' dus daar heb ik eens op geklikt en dan staan daar heel veel plaatjes van baby's. ALs je een paar pagina's verder klikt komen er andere te staan en onder de plaatjes staan een nummer. Die heb ik aangeklikt en dan onderaan dan klikken op aanpassingen wijzigen.Dus eigenlijk is het bij mij gelukt gewoon door te proberen.
    Succes!!!

Liefs Iris

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Irisje

Geweldig!! Dank je wel. Ziet er al een stuk gezelliger uit zo.

Welterusten.
    En nogmaals bedankt!!

Liefs,
    Minnie

13. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @ Irisje : Ik werk in de thuiszorg. Goed nieuws, ga voor je duimen dat ze maandag mooi door gegroeid zijn!

@ Djuuzie :we kunnen zeker wel een zorgclubje oprichten hihi. Geniet van je weekendje weg, effe lekker opladen voor de volgende icsi

@ Hanneke88 : Gefeliciteerd met je mooie aantal follikels! Spannend maandag, ik ga voor je duimen!

@ Ddees70 : Spannend hoop zo dat je die positieve test in je handen hebt de 17e!

@ Miniemouse1974 : Ga voor je duimen dat er dinsdag nog meer follikels te zien zijn & ze mooi zijn gegroeid!

@ all : Hier gaat alles niet zo lekker vooral 's ochtends en in het begin van de middag ben ik heel misselijk en moet ik spugen. Nu ben ik ziek thuis omdat ik afgelopen week een behandeling heb gehad voor mijn darmen en me nu zo slap als een vaatdoek voel omdat ik ook mede door de injectie ovitrelle van afgelopen zondag niks binnen kan houden :(. Ik kan heel moeilijk toegeven dat ik niet kan werken maar na het geprobeerd te hebben heb ik toch toe moeten geven aan mijn lichaam :(

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Gylaine: Dank je wel. Ik hoop echt dat er meer zijn, niet teveel hoor, pff dan word de punctie weer erg pijnlijk, en dat vind ik ook niks.
    Een stuk of tien tot twaalf had de arts is gedachten..ik ben benieuwd.

Gylaine, neem het er van, goed voor je zelf zorgen, jezelf lekker verwennen. Als je je niet lekker voelt moet je niks forceren hoor. Werken kan altijd nog. Mijn moeder zei altijd; op je werk ben je vervangbaar, en dat is ook wel zo. Als ik me niet lekker voel ben ik toch echt het liefste lekker thuis.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Liefs Minnie

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @Gylaine: Beterschap

16. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Gylaine beterschap!!!

Voor de rest van alle dames zal ik eens hard gaan duimen!

17. chakie

chakie Lid

3 jan 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gylaine Beterschap!

@Hanneke Het klinkt goed! Hopen dat er wat moois uitkomt.

@Ddees wat spannend! Nog 3 dagen duimendraaien....

@ Naomi Hoe staat het bij jou?

@all ik ben enorm aan het hopen dat ik spontaan zwanger ben:) We hebben toch braaf om de dag geklust.... Ik denk de hele tijd dat ik dingen voel wat uiteraard als ik realistisch nadenk helemaal niet kan maar als je eenmaal begonnen bent met de hormonen en de rest van het traject, heb je toch meer hoop dan de jaren hiervoor.

18. Samba80

Samba80 Lid

15 jan 2012
    47
    34
    18
    Vrouw
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ik vroeg me af of ik mee mag schrijven hier. Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig voor een 1e (Zie mijn onderschrift voor mijn verhaal.) Ben 31 jaar en bijna 5 jaar getrouwd. Heb gisteren IUI 3 gehad en voelde gzd eindelijk mijn eisprong op deze dag. Had een mooie follikel zitten dus alles was goed. Nu weer op het wachtbankje. Ik merk dat het af en toe fijn is om verhalen van anderen te lezen. Er zijn zoveel stellen waarbij het niet vanzelf gaat allemaal. Ik wil jullie ook in ieder geval een hart onder de riem steken. Ik heb zo het vermoeden dat jullie elkaar al een tijdje kennen. Wat is jullie verhaal?

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
  20. chakie

chakie Lid

3 jan 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samba Welkom! Mijn verhaal is tot op zekere hoogte wel een beetje te vergelijken met dat van jou. Ook twee jaar bezig en in november een kijkoperatie gehad. Begonnen met Clomid in december en ik had mijn eerste iui moeten krijgen in de afgelopen week. Helaas ondanks al het testen heb ik mijn eisprong gemist en mocht ik weer naar huis. Wachten op de volgende maand. Wachten is de boodschap... Ook bij jou dus. Succes!

@irisje succes morgen! Ik hoop dat het er goed uit ziet.

Deel Deze Pagina