wie ook in juli 2011 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keano11, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    hoi dames

ik ben nu 34 weken zwanger en ben 17 juli uitgerekend en ben nu echt aan het aftellen elke week wordt het spannender zijn er nog meer mensen die in juli gaan bevallen

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja ik ben 28 juli uitgerekend :D Ik vind het ook erg spannend.

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ik 26 juli.. kan niet wachten haha

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben 1 juli uitgerekend. Loop nu dus echt al op mijn eind, en de babykamer is nog geen eens af. STRESSSSSSSSSSSSSS :$.

5. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ja die moet je dan denk ik tog maar ff gaan afmaken het belangrijkste is dat het bedje er staat toch bij mij was de babykamer al met 25 weken klaar maar bij de eerste was ik 2 weken te vroeg dus dacht doe het nu op tijd

6. Elevi

Elevi Lid

11 okt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 25 juli uitgerekend !! Nog 3 halve dagen werken en dan genieten van mijn verlof (als mijn dochtertje van bijna 4 zich een beetje gedraagt haha)

7. Iloontje87

5 jan 2011
    24
    0
    0
    Ik ben 27 juli uitgerekend, bijna 33 weekjes dus :D!!

Kamertje is klaar, baby ligt al goed ..ik moet alleen de kasten en lades nog vullen!! Alle babyspulletjes moet ik nog kopen :$!! Binnenkort dus inkopen doen!!

Spannend hoor allemaal!

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

31 juli ben ik uitgerekend....denk dat ze in augustus komt!

9. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ja ik moet donderdag weer voor controllen naar de gyn toe dan gaan ze kijken of tie nu wel ingedaald is ben wel heel benieuwd en onze zoontje kan niet wachten tot zijn broertje komt

10. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi meiden,

Ik ben 5 juli uitgerekend en we zijn de laatste decoratie aan het ophangen in de babykamer. Manlief is namelijk ook nog paar maanden bezig geweest een slaapkamer te maken van onze zolder. Dit was een behoorlijke klus en de babykamer stond in 2 dagen klaar haha alleen nog decoreren. Het laatste wasje ga ik straks ophangen en morgen strijken. Morgen ben ik precies 36 weken, spannend spannend.

11. Indiaan

Indiaan Niet meer actief

27 juli uitgerekend, maar ik ga er zomaar vanuit dat het wel wat later zal worden. :) Spannend allemaal!
    We gaan eerst eerst eind juni verhuizen, dus hier nog geen stress over babykamer enzo. Kan toch nog niks doen...

12. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    hier nog eentje 28 juli uitgerekend maar mijn gevoel zegt sterk dat ze eerder komt.. ik hoop en denk rond de 37e week...

13. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 12 juli uitgerekend, van het begin af aan een zwangerschap (bijna) zonder klachten. Tot vorige week, pff, de baby is aan zijn indaling begonnen en dat is niet fijn ;). Verder in korte tijd veel aangekomen, dat valt me zwaar (letterlijk). Kan amper normaal uit de bank komen ;)

14. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hier 9 juli uitgerekend en begin het aardig gehad te hebben....

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    11 juli uitgerekend en ik moet nog van alles doen. Ledikant is er nog niet, kamer moet nog geschilderd worden. Commode en kast staan er wel al en van de week is de kinderwagen bezorgd.
    Denk dat ik volgende week het wiegje alvast neerzet.

Zo te zien ben ik niet de enige die alles op het laatste moment doet..
    Moet nog zoveel inkopen :D Heb gisteren een babyshower gehad en een hoop bonnen gehad.
    Kijk er nu al uit om te shoppen voor de laatste spulletjes.

Van mij mag ze wel nog een tijdje zitten hoor!

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik ben 26 juli uitgerekend en ben dus morgen precies 33 weken.. maar zie dat jij morgen ook 33 weken bent, dan zul je ook de 26e zijn uitgerekend haha.

@ iedereen, hier is de babykamer gelukkig al helemaal klaar. Alleen de lamp moet ik deze maand nog ophalen bij babydump, die is besteld.

17. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 25 juli uitgerekend! Hier alles al zo goed als klaar! Begin t aardig zat te worden af en toe! Erg last van mn bekken, en de hitte af en toe! En natuurlijk speelt mijn nieuwschierigheid ook een grotel rol! Succes met de laatste loodjes allemaal!!!

18. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    ik ben 6 Juli uitgerekend! dus morgen 36 weken

de babykamer hier is gelukkig al wel klaar.

voel me soms behoorlijk HOOGzwanger verder gaat het wel goed
    op de BI na lopen doet gewoon verschrikkelijk zeer en is erg vervelend.

vandag weer naar de VK en morgen een liggings echo om te kijken of de beeb nu goed ligt ze ligt eigelijk de hele zwangerschap al in stuit dus ben benieuwd!

ben benieuwd waneer deze prinses komt
    bij onze oudste heb ik 2 weken over tijd gelopen en ben nog net op de valreep thuis bevallen

iedereen suc6 met de laaste loodjes!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ben 22 juli uitgerekend,
    moetook nog een aantal dingen halen en in orde maken voor de komst van de baby, maarja heb nog ff ...
    hoop ook dat hij rond de 37 weken wilt komen maar geloof er maar niet in mn zoon kwam met 41+5 na ingeleid te zijn.

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ben 30 juli uitgerekend, maar er is een grote kans dat ze al in juni komt. Mag op dit moment genieten van getrappel onder m'n ribben want ze is vorige week gedraait :D

Deel Deze Pagina