wat moet ik hiermee??? ben nu 40 weken in blije verwachting,ik zeg blije verwachting want ik heb echt een droom zwangerschap! voel me tot echt,de dag van vandaag geweldig en heb bijna geen klachten tot nu.....en of dat nou echt een klacht is?! ik heb sinds gister middag,toen ik lekker ging lezen op de bank achter elkaar door harde buiken en dan bedoel ik echt achter elkaar!!! 2min ertussen,3min ertussen en zelfs soms 1 min. Op een gegeven moment ging dit gepaard met lichte krampjes onderin de buik dus ik dacht,ja het is begonnen!!maar had er niet echt "pijn" van dus ging maar achter het fornuis staan om lekker te koken en toen zakte het dus ook af. Totdat ik na het eten en douchen weer terecht kwam op de bank en hetzelfde weer gebeurde,achter elkaar die harde buiken! ruim 2 uur lang en ben toen maar in bed gedoken met een kruik vanuit gaande dat misschien de bevalling vanacht zou gaan beginnen?! kruik hielp,heb licht geslapen en nu weer klaarwakker omdat ik last heb van...je raad het al..HARDE BUIKEN!!! ik word echt gek,kan wel janken!!! wat is dit?????? wat moet ik hiermee????heeft iemand hier ervaring met deze situatie????
Wellicht oefenweeen, niet prettig, maar niet te stoppen... Of toch een beginnetje. Zou je niet druk maken, proberen tr ontspannen en anders even de VK bellen! Succes!
Dat lijken mij nu nog oefenweeën maar zoals jij het nu omschrijft zullen die vlug overgaan in echte weeën hoor! Oefenweeën heb je vaak het meeste last van 's avonds en tegen de morgen zijn die al sterk verminderd. En aangezien jij zegt dat ze deze morgen even erg waren .. lijkt het me wel het begin! Ohja .. ook echte weeën zullen in het begin niet echt pijn doen hoor, eerder een vervelend gevoel en die gaan dan over naar pijnlijke weeën
dank je wel meiden,ik denk dat het inderdaad lichtjes begonnen is. Krampen in onderbuik en onderrug gepaard met harde buik.....nog onregelmatig dus ik ga gewoon mn ding doen en afwachten of dit aanhoud....spannend....
Dit klinkt als voorweeen! Daar heb ik 1,5 week last van gehad erg vervelend! Hopelijk ben je snel een trotse mama, even volhouden nog!
hele dag pijnscheutjes gehad ongeveer om de 5 min dus op gegeven moment toch maar even gebeld. Ben net terug uit het ziekenhuis en ja,voor weeen,1 cm ontsluiting.....pffffff...dus nu proberen te relaxen en afwachten,hopelijk zet t vanavond/vanacht door.......
Heb al sinds week 20 harde buiken, vaak ook iedere 2-3 min... Vervelend maar is niet anders. Bij jou echter lijkt het me een goed teken, hopelijk begint het nu echt voor je. Spannend! Succes