Ik leef met je mee! jij was dus al een keer eerder overtijd geweest, nou ik bij mijn eerste niet, dus weet nu niet wat ik meemaak..... deze heeft gewoon echt geen haast...
Ahwr, ik heb geen geduld! Eerst een paar nachten gerommel en slecht geslapen. En nu heb ik heerlijk geslapen maar is er niets meer te voelen. Gelukkig strakjes nog een groeiecho en controle. Dan heb ik het gevoel dat er nog iets van vooruitgang in zit, haha Zoals Jochem Meijer zingt; 'baren, baren, ik ben aan de beurt!'
Diem heel veel sterkte de laatste weekjes! Hopelijk komt deze er eerder uit dan 9 dagen overtijd, phoe wat een zit lijkt me dat zeg! Haha Denise voor jou moet het ook wel heel raar zijn zo, nu je opeens over de 37 weken bent! Succes op controle, hopelijk is ze lekker gegroeid! Hier ook nog niks, gisteravond dacht ik even dat het begonnen was (ja alweer), maar het is na het in bed stappen weer afgezakt. Ik had besloten dat als het echt weeen waren dat ik dan toch niet in slaap zou vallen of in ieder geval vanzelf wel wakker zou worden. Nou dat is niet gebeurd, heb heerlijk geslapen. Heb het idee dat de laatste week de voorweeen elke dag een stukje erger en pijnlijker worden, maar toch zakt het elke keer weer af. Een soort schommeleffect ofzo, waarbij je elke keer een stukje dichter bij het echte werk komt, maar het nét niet genoeg is om het echte werk in gang te zetten. Heel frustrerend!
Ik denk dat wij een wedstrijdje doen Luca, Ik dacht gister ook even dat t ging gebeuren. Uiteindelijk ook maar mn bedje in gekropen (idd onder t mom als t weeen zijn wordt ik vast wel weer wakker ) maar ook ik lekker geslapen en t zakte af. Nu nog wel zeurige pijn in mn buik, maar denk dus ook voorweeen. Vriendlief denkt zondag
Ohhh Yotsuba wat irritant weer he! Hopen dat het voor jou ook snel doorzet, je bent ook al een week verder dan ik dus het mag ook wel eens! Ik zit te twijfelen of ik de gyn zal bellen. Ze had gezegd na de laatste afspraak; bel me de 18e (maandag) als je na de 14e nog niet bent bevallen. Heb geen idee wat ze wil gaan doen, maar ik denk dat ik eerst weer op controle moet komen, dat ze gaat proberen me te strippen en dat ze daarna als dat niet helpt eens gaat kijken voor evt inleiden. Maar als ik maandag pas bel kan ik waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag langskomen.. En als ik nu al bel misschien maandag al wel. Maar aan de andere kant rommelt het de laatste dagen zo erg dat het nu misschien dit weekend wel vanzelf op gang komt. Lastig
Ik zou dan wachten tot de 18e dat heeft ze tenslotte ook aangegeven en ik hoop voor je dat t dit weekend dan echt zelf komt Zou wel fijn zijn toch?
Ja, ik hoop het echt! Maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd Maarja ik wacht wel tot maandag inderdaad, dan bel ik gewoon lekker vroeg en als zij het nodig vindt kan ik sowieso diezelfde dag nog langskomen, daar is ze nooit zo moeilijk in. Maaarrr ik ben wel heel trots op mijn lief, hij is vandaag aan de Champix begonnen namelijk om te stoppen met roken En hij heeft nog nooit een poging gedaan, had ook nooit behoefte om te stoppen en ik had eerlijk gezegd niet meer gedacht dat ie het nog zou proberen voor de geboorte. Maar gewoon helemaal uit zichzelf is ie naar de dokter geweest, heeft ie een recept gevraagd, is naar de apotheek gegaan en heeft besloten vanochtend zijn eerste pilletje te nemen Vind het heel knap van 'm!
Dag dames, hier ook nog niks hoor... Wel heerlijk geslapen gelukkig vannacht, voor de verandering! Die 9 dagen overtijd vorige keer waren volgens onze eigen berekening, de VK had me 6 dagen teruggezet tijdens de termijnecho, wij hebben echter altijd 'onze eigen' datum in ons achterhoofd gehouden. Na de geboorte bleek er nog maar weinig vruchtwater, placenta was echt op en ons meisje had lange nageltjes. De VK houdt vol dat ik 3 dagen overtijd was, maar wij houden het dus op 9 dagen. Maar daardoor had ik toen niet het idee dat het 9 dagen was. Maar goed het kan maar zo dat ik nu wel zoveel overtijd raak (ik was nu een dag vooruit gezet ) Ik hoop dat iedereen het nog een beetje volhoudt. Dames met de voorweeën ik weet van de vorige zwangerschap hoe dat is; vreselijk je denkt elke dag dat het begonnen is! Maar het is inderdaad waar dat als het echt doorzet je het meteen weet... Hebben jullie nu niks aan, maar ja... Bij mij was het toen zo dat de voorweeën ophielden als ik rond ging lopen, toen de bevalling echt begon was dit absoluut niet zo! Ben benieuwd wie nu als eerste is... Hoe langer het bij mij duurt hoe groter de kans is dat de baby op de verjaardag van ons dochtertje geboren wordt haha.... Zullen we afspreken dat vandaag sowieso één baby geboren gaat worden hier????
Zo pffff hier begon de nacht ook weer heerlijk met weeën, maar na 2.00 werden ze alweer minder en om 2.30 compleet foetsie. Van di op wo had ik ze ook al. Verder nog nooit gehad, bij mijn zoontje gingen ze volgende nacht over in het echte werk en is hij geboren. Helaas gaat deze vlieger dit keer dus niet op.. De 15e hadden mijn vriend en ik een voorgevoel over, maar geloof nooit dat het vandaag nog gaat gebeuren haha! Dus we wachten ook maar weer af.
Booboo22, ik ben bang dat ik je achterna ga. De vorige keer ben ik bevallen met 37 wk, nu dus al bijna 4 wk later en nog steeds aan het wachten. Do weer afspraak gyn om plan te maken... Hopelijk voor donderdag bevallen dus! Rest van de dames, succes met wachten en de pijntjes...
Tjaaa...wachten duurt lang..ik zit al 2,5 week in de voorweeen En nog steeds geen teken van doorzetten... Gisteravond even een moment gehad van chaggie zijn..terwijl ik dit me hele zs helemaal niet eens gehad heb.. Maar me geduld begint nu wel wat op raken...grrr frustratie.. VOlgens mij mag ik nog niet klagen want ik moet nog 1,5 week wachten ong...maar ik ben zo bang dat ik overloop en ik wil niet in het ziekenhuis bevallen... Ik voel me schuldig op de momenten waarop ik dan denk: waarom wil ze niet komen...maar ook omdat me schoonzusje net een miskraam heeft gehad met 26w...dan denk ik van: Muts dat mag je niet denken...wat loop je nou te zeuren!! Maar toch voel ik t zo... Miss had ik dit wel niet gehad als ik niet al zo lang in de voorweeen zat...maar 2,5 week vind ik wel lang... Heb geen blaasontsteking of wat dan ook..ze ligt helemaal voorledig ingedaald..dus waarom zet t nou dan niet door..Ik ben er klaar voor hoor...wellicht zij nog niet dan... Verder met afwachten dan maar.....
Versace Cristal: Dit soort gedachten heb ik al weken... Hoort er volgens mij (en andere moeders die ik ernaar vraag) gewoon bij! Succes met wachten, hopelijk komt je wondertje gauw
hoihoi hier misschien wat beter nieuws.....gisteren inwendig onderzoek gehad, BMM zat nog potdicht, daarna beetje bloed verloren en overgegeven. de rest van de dag buikpijn. Vanmorgen opgestaan met weeën om de 5 min. net weer getoucheerd en BMM is nu week en verstreken, dus het is begonnen, nu afwachten wanneer het erger wordt.....
Ohh spannend Booboo, zet 'm op!! Voor andere dames, nog even geduld! Hier gister een hele rustige avond en nacht gehad, maar vanmorgen begon het wel te rommelen, veel naar het toilet geweest en misselijk wakker geworden. Net had ik even een zenuwinzinking omdat ik er ook helemaal klaar mee ben en omdat ik me druk maak over smoeder die ik niet bij de bevalling wil hebben en dat volgens mij nog niet helemaal begrepen heeft. Word ook gek van alle mensen die steeds vragen hoe het er nu voor staat. Maar nu even een uurtje gedut en dat scheelt weer, heb wel wat krampen en harde buiken. Ik hoop dat het vandaag op gang komt, de beeb is vrij rustig voor haar doen.
Spannend Booboo! hoop echt voor je dat het doorzet... volgens mij ben jij ook het verst van ons allemaal dus het zij je gegund! Andere dames; sterkte, hopelijk worden er dit weekend toch nog wat baby's geboren...