wie ook in juli 2011 uitgerekend

Discussion in 'Zwangerschap' started by keano11, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazz Gefeliciteerd allemaal!

Jaa yots dezelfde datum, maar mijn exemplaar is van 18:14 :D
    Mooie naam!!

2. versace cristal

versace cristal Actief lid

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Haai..

Ik zie weer bevallingen!! :D how nice Gefeliciteerd...

Ik behoor nu echt tot de laatsten volgens mij...hoeveel zitten er nog meer in afwachting...vandaag mijn uitgerekende datum maar ons meisie heeft t er nog niet aan toe :p
    Worden jullie ook zo bezaaid met smsjes en telefoontjes elke keer om te vragen of t nog rustig is etc?? :x
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat best heeeel irritant vind hoor..ik ben totaal niet zenuwachtig ofzo..maar mijn omgeving wel...
    Ik wacht nog gwoon ff rustig af...ze kondigt zich vanzelf wel aan...;)
    En reageer gwoon niet meer op de tel en smsjes..hihi ze horen t vanzelf wel hoor..pfff..

Suc6 voor degenen die ook nog mogen!! ;)

3. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Om 14.15 zijn mijn vliezen gebroken dus binnen nu en een uurtje of 45 moet onze kleine uk er zijn :D
    Wel een erg raar idee vind ik, vooral m'n vriend vind het maar raar en is erg zenuwachtig.

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Alle nieuwe baby's: welkom! En mama's: GEFELICITEERD!!

De rest: succes met wachten ;)

Even een foto van mijn ventje spammen:
    Kleine man zit nu nog 50 gram onder zijn geboortegewicht, dus hij doet het super! (Mama heeft slagroom :D)

5. ah Skatje wat een liefje!

Aline zit nu nog 60 gram onder haar geboortegewicht, ben echt blij :D In de afgelopen 4 dagen is ze gemiddeld 34 gram per dag aangekomen!

Ik ook even spammen :D Kroelen met oma :)

6. versace cristal

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    ooow wat een scheeties zeg :D
    IK WIL OOOK!!! :(

Nog steeds niets...ik voel me wel anders..had de vraag ook al bij bevallingen geplaatst maar wie weet dat iemand hier ook hetzelfde heeft gehad..

Ik heb t gevoel sinds gister dat ik ziek ben..maar ben niet ziek..
    Raar gevoel op de maag...wat trillerig buikpijn harde buiken..gevoel dat je zweverig bent..rugpijn...en zit geen ritme in..moet eerder zeggen dat t continu is...begin wat spierpijnachtig gevoel te krijgen..voel me loom...druk in me muts en anus...en het rommeld wat in me buik..(veel maagzuur ook)...t zelfde als je maag knort zeg maar...of je darmen opzetten...
    Ik heb verder geen koorts...en ik voel me kindjes ook nog goed..

Ik ben vandaag 40 + 1 ..zou dit nou eindelijk het echte werk zijn..of wordt ik straks gwoon echt ziek :(
    Moet ik hiervoor nou de vlos bellen..of gwoon maar afwachten..
    Ze is de vorige keer ook al voor niets geweest dus dat wil ik niet weer...maar er ook niet heel druk over verder maar was wel even benieuwd of iemand dit herkent..;)

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    @ versace cristal: ik doe mee; IK WIL OOK!!

Het kan dat je ziek wordt, maar het lijkt me eerder dat je lichaam zich aan het opmaken is voor de strijd. Heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een vrouw griep had toen ze moest gaan bevallen, maar je kunt natuurlijk altijd even je vlos bellen. Wie weet wil ze wel even voelen of er al wat aan de gang is.

Hoop igg dat je met wat uitrusten je wat beter voelt en snel aan 't baren gaat ;)

8. Iloontje87

Jan 5, 2011
    24
    0
    0
    Hoi ladies,

Ik was niet zo actief op het forum maar wel veel meegelezen en met jullie meegeleefd! Ik ben 23 juli bevallen van een prachtige zoon, Tobias! Helaas liep de bevalling niet zoals gedacht... Het begon allemaal vrijdagavond en verliep relaxt tot de 4/5 cm, eenmaal in het ziekenhuis aangekomen had ik al flinke druk van onder en al snel op de 7 cm.. Perfect dus! Verder puffen onder de douche met flinke rugweeen, maar na anderhalf uur nog steeds 7 cm.. Uiteindelijk medicatie gekregen maar helaas 3,5 uur later nog steeds 7 cm, wel persdrang!!! Ik was uitgeput, ik kon niet meer :( uiteindelijk is besloten om een keizersnee te doen.. De ontsluiting vorderde gewoon niet! Even schrikken! Maar wat een bevrijding die ruggenprik,,, en daar wad hij, onze prins!

Vandaag, bijna week later zit ons monster al 50 Gr. Boven geboortegewicht, borstvoeding loopt perfect! Nu herstellen maar...

Meiden, wat is het genieten hè!!
    Dames die nog moeten, succes!!

9. versace cristal

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hebben dr nog weer bevallingen plaats gevonden??? :D
    Hier nog steeds niets...;)

10. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Vandaag 41 weken. Ik had gisteravond een paar uur lang weeen om de 5 min, de verloskundige was er om 22.45 maar alles zat nog helemaal dicht,had nog niet eens 1 cm :(
    Vanmorgen naar de vk geweest, wel 1 cm ontsluiting dus ze heeft me gestript. Maar tot nu toe nergens last van :x
    Moet donderdag naar het ziekenhuis naar de gyn voor ctg en echo en standaardcontroles en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen maar als er dan nog niks is word ik waarschijnlijk pas dinsdag met 42 weken ingeleid

11. versace cristal

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hahaha

Hier dezelfde frustratie :x
    Ook nog steeds niets...morgen na t ziekenhuis ctg en echo...
    Vreselijk dat wachten...begin er af en toe wel kippig tegen te worden...waarom wil de baby dr nou niet uit!!
    Ws al wel ontsluiting en ook wel krampen..maar niets byzonders nog...
    Hmmmm

Ik grrrrr :x met je mee!!!

suc6 voor ons!! ;)

12. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Haha dan ggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrren we samen ;) En suc6 voor ons morgen in het ziekenhuis haha zal wel weer standaard zijn hihi

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Ik mag me eindelijk melden! Gisteren om 17.44 bevallen van een kerngezonde dochter; Fiona.
    Na een heftige inleiding en een kwartier persen is ons meisje geboren met een gewicht van wel 3290 gram. Heel de groeiachterstand ingehaald dus. Wat zijn we trots :D

14. Groentje

Groentje Bekend lid

Jul 6, 2007
    641
    4
    18
    @versace cristal en Rowenavb: ik blijf meelezen en leef met jullie mee, wat vervelend voor jullie dat wachten, ik weet wat het inhoudt! Hopelijk duurt het nu echt niet al te lang meer!

@Denise K: gefelicteerd met de geboorte van je dochtertje Fiona, hoop dat alles goed met jullie gaat?!

15. Jaa Denise gefeliciteerd met je dochter!!!
    Wat een prachtig gewicht na die achterstand zeg!!

Nu genieten :)

Aan de laatste dames; succes!

16. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Nou de baby zit nog lekker warm bij mama haha alles was goed dus als de kleine niet meer uit zichzelf komt word ik dinsdag 9 augustus met precies 42 weken ingeleid pffff wou dit keer zo graag vanzelf bevallen.. Maja 1 ding is zeker volgende week krijgt Selena een broertje of zusje :D

Vanmiddag wil de vk nog een keer proberen te strippen en anders morgen

17. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Rowena: heel veel succes, hoop dat het strippen gaat werken!

Denise: eindelijk! Gefeliciteerd met jullie dochter!

18. versace cristal

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Eey Denise

Van harte!!! Eindelijk!! :D

Hier nog steeds!!!!! niets...:x
    Alles was supergoed in het ziekenhuis..moeten van t weekend weer :( en aangezien ons kind dr toch niet uit wil komen zal ze dan volgende week wel gehaald worden...
    Ben echt ENORM teleurgesteld elke dag...Ik wil zo NIET na t ziekenhuis...:x Ik wil gwoon lekker thuis...Heb trauma's van die stomme Gynecologen...En onze vaste VK heeft nog maar dienst tot zaterdag!!!:x die had ik zoooo graag drbij gewild!!
    Ik ga zo me tas maar vast beneden zetten met de maxicosi...en verder met chagarijnen!!!
    Ik zal het hele huis maar weer eens voor 100.000ste keer schoonmaken...:(

Heb al bitterlemon gehad en gadver wat is dat smerig zeg ...heb al een hobbelige weg genomen..trap op en neer...vette sex!!!;) maar het helpt gwoon niets!!! :x
    Tis al meeeer dan volledig ingedaald..(konden t hoofdje al voelen)
    Snap er niets van...Blijkbaar moet ik weer door een hel ....

Ga weer verder met mijn heerlijke hormonenmonster!!
    De rest Suc6 ;)

19. versace cristal

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    HALLO!!!

Ben ik nou werkelijk de enige nog?? :(
    De septembermeiden zijn straks nog eeder bevallen dan ik :x
    Gadverdarrie wat is dit irritant zeg!!!
    Waarom wil mijn kind dr niet uit!!! :$

20. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Nou dames daar ben ik weer :D
    Ik zou afgelopen dinsdag ingeleid worden maar ik ben zondagmorgen met 41+5 weken om 05.50 bevallen van een dochter Rosanne!
    Was zaterdagmiddag voor de 3e x gestript.

Voor de dames die nog gek worden van het wachten,heeeeel veel sucees meiden!!!

Share This Page