wie ook in juli 2011 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keano11, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    mijn dochter kwam ook 12 dagen te laat.. nou hoop echt dat deze eerder komt hoor. zie het niet zitten om nog zo lang te moeten. Ik heb ook BI dus ben het eigenlijk ook al zat.
    Terwijl ik van te voren zei, nou leuk weer zwanger zijn en lekker in de zomer etc.. nu kan ik niet wachten tot ze er is, alleen al om de pijn enzo. en natuurlijk omdat ik zo benieuwd ben of ze op haar grote zus lijkt:)

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik heb gister een 2de groeiecho gehad ivm stuitligging, en hij was uit zichzelf gedraaid en ingedaald!

Verder ben ik bij mn oudste op de uitgerekende datum bevallen, dus hoop nu weerop tijd!

3. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik ben 26 Juli uitgerekend :D
    Heb sinds gister alles klaar heerlijk!! Alleen nog m'n ziekenhuis tas inpakken.
    Voel me nu ook al hoogzwanger, alles doet pijn en ben moe haha maar nog ff volhouden.... Ben zooo benieuwd of het een j/m is whaaaa

Spannend meiden!!!

4. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Ben 11 juli uitgeteld, maar hij wou al met 33 weken en 3 dagen komen...
    Heb weeënremmers gehad en als het nu doorzet houden ze hem niet meer tegen.
    Hoop dat hij tot de 37 weken blijft zitten dat is nog 2 weekjes en als ik dat heb gehaald gaan ze me een handje helpen, loop met weeën die weer wegzakken elke keer en flinke buikpijnen waardoor ik niet eens meer kan lopen, niet handig met een kindje van bijna 3 jaar in huis...
    spannend!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen dames,

Hier nog iemand die uitgerekend is in juli, 26e om precies te zijn. Komt wel erg dicht bij hoor :D na deze week nog 2 x 3 dagen werken en dan verlof.. wel aan toe!!

6. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    nou dat is wel vroeg idd nou maar hopen dat je de 37 weken haal ik wens je heel veel succes
    en ik weet hoe het is om een 3 jarige in huis te hebben ;)
    het is niet makkelijk vooral als je op het einde loopt

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier precies het zelfde ben het eigenlijk ook beu terwijl ik niet kon wachten om weer zwanger te zijn , tis toch wel zwaarder een 2e zwangerschap!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hopelijk blijft de kleine nog ff zitten !!
    heb je geen oppas voor je andere kindje?

9. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Ik ben 3 juli uitgerekend en heb al flink lat van rugpijn. Weet soms niet hoe ik moet zitten of liggen. Heb dan ook korte nachten. De babykamer is zo goed als klaar. Alleen de rolgordijnen moeten we nog ophangen.

10. ik ben 22 juli uitgerekend, maar naar verwachting komt ze eerder. We hopen het nog vol te houden tot minstens eind juni met veel rust :D Gelukkig hebben we (bijna) alles al klaar voor de kleine!

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Ik ben 6 juli uitgerekend en vind het nu best zwaar worden heb ook erge last van mn rug
    Ik ben overgedragen aan de gyn ivm zw suiker
    Bij mn zoontje had ik ook zw suiker
    Morgen naar de gyn ben benieuwd wat hij gaat zeggen

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier de 18e uitgerekend! :D

Nog effkes dus!

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Er is trouwens ook een juli-mama's topic bij het bevallingslijsten forum, maar daar wordt teveel gekletst voor mij ;)

Hier is al wel af, moet alleen de babykamer nog even een sopje geven, het bedje opmaken en het hemeltje ophangen. En natuurlijk mijn koffer inpakken.

Dat ga ik lekker allemaal vrijdag doen, want dan is mijn allerliefste peutertje op het kdv ;)

Ik ben zo superbenieuwd hoe hij de baby gaat vinden! Hij weet dat de baby in mijn buik zit en op de zwangerkalender wijst hij ook steeds naar de baby en zegt 'bibi!'

Maar of hij het écht snapt, dat denk ik niet.

14. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Nee heb geen oppas, gelukkig kan hij goed alleen spelen, maar ja je hebt van die dagen...ppffff ;)

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En hier nog eentje die 26 juli is uitgerekend :)
    De babykamer is helemaal af, moet alleen alle kleertjes nog wassen en de kamer soppen zal ik nog wel een aantal keer doen.

Nu zit ik na te denken over de ziekenhuistas, maar ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk eng om die te gaan pakken.. dan is het opeens wel heul erg dichtbij.. :)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha hier precies hetzelfde, kamertje af moet alleen nog een keer soppen en de kleertjes wassen maar dat doen we wel als ik met verlof ben... ziekenhuis tas... neuh hier ook nog maar niet, struisvogelpolitiek :D

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog
    ja precies, als je er al eentje hebt rondlopen is het gewoon zwaarder. En mijn dochter (3 jaar) slaapt niet overdag en savonds eigenlijk ook niet haha, dus heb nooit eens een uurtje voor mezelf ofzo.

@ iedereen, zijn trouwens best veel die ook de 26e zijn uitgerekend :)

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Vind sowieso dat er veel Juli mama's zijn.

19. Jasnoo

Jasnoo Lid

9 nov 2010
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 19 juli uitgerekend van ons derde kindje. Heb alles al klaar, behalve mijn ziekenhuiskoffertje ;) . De kinderen kunnen niet wachten, en vragen elke ochtend of de baby al geboren is!
    Helaas zit deze zwangerschap voor mij niet mee; heb problemen met de schildklier en slik medicijnen voor een hoge bloeddruk. Daarnaast heb ik flinke bloedarmoede ... en dit alles had ik niet bij de vorige zwangerschappen :(. Nou ja, het komt wel goed .... hoop ik!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    hier ook 26 juli uitgerekend! haha
    maar ukkie komt zowiezo 2 weken eerder omdat ik dan ingeleid word.

Deel Deze Pagina