Hoi, ik ben ook 31 juli uitgerekend dus nog net op de valreep... De tijd vliegt nu echt! Spannend hoor...
Hier 13 juli uitgerekend! Nog 2 dagen werken en dan heerlijk met verlof. Moet nog wel het een en ander kopen, bed moet nog omhoog enz maar begin het nu wel onwijs spannend te vinden...
Hoi meiden. Ik was 24 juli uitgerekent maar onze ventje dacht er eventjes wat anders over. Hij is geboren met 31+1 op 23 mei Hij doet het super goed! Succes met de laatste loodjes!
Van harte gefeliciteerd!! Neem aan dat je kleine ventje nog wel in het ziekenhuis ligt? Mooi dat alles goed gaat met hem! Geniet lekker van je kindje.
Ik ben 30 juli uitgerekend.En had al last van voorweeen heb weenremmers gehad en longrijping.Ik heb inmiddels 3 cm ontsluiting. Heb dagelijks harde buiken en mensturatiepijn.Dus geen pretje Hoop dat het nog even veilig in mijn buik blijft.
@ess hier word mn zoon volgende week 3 en die slaapt ook niet meer hij ligt er savonds wel om19:00 op dus dan begint mijn rust, hij zit wel een ochtend en een middag op de psz dus dan heb ik een beetej rust alleen als ik 37 weken ben dan begint de vakantie...
Ja mijn dochter gaat ook 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal. Maar dat is nog geen 2,5 uur. Ze slaapt savonds meestal pas rond half 10 dus heb echt weinig tijd voor mezelf haha. Hier begint de vakantie 1 juli, dus heb dan ook nog een paar weekjes te gaan net als jij.
Hier hetzelfde verhaal, alleen nog geen ontsluiting. Ik loop er al vanaf 24 weken mee en de kleine zit er nog steeds Sta er zelf versteld van dat we het al zo lang vol hebben gehouden, hopelijk lukt het jullie ook nog die laatste paar weken! Het begint nu wel raar dichtbij te komen he? Vooral degenen die begin juli uit zijn gerekend, dat is gewoon al bijna! Ik vind het echt heel onwerkelijk.. Het is onze eerste dus alleen al daarom misschien, maar ook vanwege het hele traject dat ik achter de rug heb met vroege weeen etc, leek het zooooo ver! En nu is het opeens al bijna
Hallo dames, Kom net van de gyn. af. Heb weer een groeiecho gehad en de baby loopt nog steeds 2 weken voor. Ben nu 35 weken en 2 dagen en de gyn. heeft ivm weeën en buikpijn en 4 cm ontsluiting gezegd dat als hij niet voor de 37 weken zelf komt ze me gaan helpen. dan mag hij komen. Volgende week nog controle en dan wordt er waarschijnlijk voor de week erop een datum geprikt...spannend en in eens zo dichtbij alhoewel ook weer niet want 2 weken geleden wou meneer al komen maar gelukkig met remmers nog tegen kunnen houden. Omdat hij 2 weken voor ligt is zijn gewicht enz ook al dik in orde dus daar hoef ik me niet druk om te maken.
Hier 4 juli uitgerekend! Gisteren groeiecho gehad en alles was perfect. Volgendeweek mag ik weer terug naar de gyn. Heb het over een inleiding gehad omdat ik het lichamelijk niet meer vol ga houden. Komende dinsdag moet ik de knoop doorhakken wat ik wil: wel of niet inleiden. Spannend, het komt allemaal zo dichtbij opeens!
ik ben 16 juli uitgerekend dus ruim 34 weken nu. morgenavond weer naar vk toe.. ben benieuwd of de baby is ingedaald nu!
Hallo allemaal, 2 juli is mijn uitgerekende datum, dus dat schiet al aardig op! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje, mijn oudste kindje is een jongen van net 3 jaar. Ik vind deze zwangerschap wel wat zwaarder dan mijn 1e zwangerschap, maar ik ben sinds deze week met verlof, dus dat scheelt! Tijdens mijn 1e zwangerschap was ik ook op dit forum te vinden, maar naar een paar maandjes ben ik afgehaakt . Maar heb nu weer wat tijd door mijn verlof, dus ik dacht, ik ga weer eens rondneuzen op het forum! Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe en sterkte met de laatste loodjes! Groetjes!
hey ik trek t vaak ook niet meer, dat mag je toch niet zelf bepalen??? Ik vind deze zwangerschap ook veel zwaarder....en zit er vaak doorheen....pfff
Het is bij mij sowieso de combi met het niet meer lichamelijk trekken en mijn medicijngebruik (anti depressiva). Ik had vooral verwacht dat de gyn zou komen met het verhaal waarom ze juist niet in willen leiden, maar daar en tegen laten ze die keus aan mij! Ik denk wel dat het een ander verhaal was geweest als ik gewoon bij de VK had gelopen.
2 juli en de baby kamer is niet af me dochter dr kamer niet en me zoon zijn kamer niet..hele verbouwing en veel stress heb net heerlijke voor weeen gehad kan niet meer slapen van de zenuwen...slaap lekker allemaal.
Tjee peetjuh, doe je het wel rustig aan dan! Kan me voorstellen dat je er wel van baalt hoor! Moet er nog heel veel gebeuren dan?
Bij mij begint morgen de verbouwingen! Net ledikant bezorgd. Babykamer moet nog geschilderd worden en moet nog een hoop aanschaffen.. Tijd gaat zo ontzettend snel.
Jeetje wat balen zeg dat er bij jullie nog zoveel moet gebeuren. Ik ben echt blij dat ik alles klaar heb. Vanavond alleen nog even de lamp ophangen die ik net heb kunnen ophalen bij babydump en dan is de kamer echt af. Kan me voorstellen dat dat een hoop stress geeft zeg. Succes, hoop dat het snel af is.
Ik ben ook blij dat praktisch alles af is! En sowieso dat mijn zoontje gewend is aan zijn nieuwe grote bed voor de baby er is, dat scheelt volgens mij al best veel. Ik kan echt niet wachten tot hij er is