wie ook in juli 2011 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keano11, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    ben niet de enige die aan het wachten is dus...

2. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    @syboena: ja, dat het einde in zicht is, dat geeft 'de burger weer moed'. Kan mij voorstellen dat je na 2 heftige zwangerschappen niet staat te springen om een derde zwangerschap, eerst straks maar lekker genieten van je baby en de rest van je gezin! Waarschijnlijk komt er bij ons geen 3e kindje, vooralsnog lijkt mij 2 kindjes compleet genoeg, maar goed, eerst maar eens de bevalling afwachten...

@firstone, nee je bent zeker niet de enige die aan het wachten is! Ik wacht alleen al wat langer :)

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Syboena.. Heftig verhaal en succes. Het duurt niet lang meer!

@Groentje.. Nog geen tekens? Je zal wel aan het wachten zijn zo te zien al 3 dagen overtijd.

@firstone.. Ben ook zo benieuwd wanneer deze kleine zich meldt.

Ik voel haar ook heel weinig. Wel aanwezig hoor, de voetjes en af en toe even heen en weer bewegen maar ze is al volledig ingedaald met 26 weken en dus sindsdien niet meer veranderd van positie..

4. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    Allemaal zijn we denk ik hier aan het afwachten tot onze beebs geboren worden..

Syboena je bent tog iets eerder dan ik:p vandaag op controle geweest de groei en vruchtwater waren toegenomen;)

ze woog 2 weken geleden 1850 en nu 2250 dus 200 in de week aan gekomen netjes tog.. en het vruchtwater was ook gewoon weer normaal.. ik ben blij... maar... omdat ik dus savonds weinig slaap en het kindje nu wel goed aankomt moet ik woensdag komen en gaan ze inwendig kijken welke mogelijkheden erzijn voor inleiding en dus donderdag of vrijdag wordt in geleid:) ben zoo blij eindelijk het einde echt in zicht...

hoe staat het verder hier met de girls??

5. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    @ Groentje: ik heb met je te doen, aangezien ik het wachten zelf al behoorlijk zat ben! Zet 'm op, hopelijk duurt het niet lang meer....

@ MissX: leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend!

De rest van de wachtende dames, succes!

6. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    @Miss X: nee, helaas geen voortekenen en idd overtijd!! Morgen middag weer naar de gyn, ben benieuwd hoe de baby er voor ligt en wat de gyn zal voorstellen.

@MiRowsu: fijn dat de groei en het vruchtwater is toegenomen, goed nieuws! En het einde is nu voor jou ook in zicht, lekker hoor!

@firstone, bedankt! Mijn zoontje is met 41 weken via een KS (ivm stuitligging) ter wereld gekomen, heb geen (voorweeen) gehad, wel ontsluiting, we gaan nu voor een natuurlijke bevalling, maar ik vind dat dus superspannend, geen idee wat ik kan verwachten.

Gezellig met z'n allen afwachten :).

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heb net de maxicosi compleet gemaakt, en haar tasje ingepakt. Spannend.. (was aan de late kant)

Vorige keer toen we dit deden was ze diezelfde nacht geboren, wie weet!

Slaap lekker allemaal. Ik slaap sinds kort met voedingskussen en is echt ideaal

8. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Morning allemaal!

Heb een rustige nacht gehad, lekker geslapen, alleen een beetje vroeg wakker.

@MIss X: de maxicosi en de vluchttas staan hier sinds een week of 2 gereed, maar helaas :). Hopelijk kun jij hier eerder gebruik van maken, misschien vannacht wel?

9. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    en... Hier niks gebeurd behalve 100 keer plassen...

10. Dag dames, kom ook weer eens spieken maar zie dat er nog niet echt veel gebeurd is hier!

Wel wat inleidingen, succes dames!

Ben nu 37+5 maar had echt gedacht allang bevallen te zijn inmiddels. Ik zit dus de dagen en uren ongeduldig af te tellen. Hopelijk beval ik wel uit mezelf voor de 18e. Daarna moet ik weer naar de gyn en dan wil ze me uiterlijk op mijn ue date inleiden (22-7). Aan de ene kant wel fijn aan de adere kant beval ik liever uit mezelf!

Heb echt al van alles uitgeprobeerd van bitter Lemon en ananas tot tepelstimulatie, maar nog altijd geen actie :(

Zit niks anders op dan afwachten dus!

11. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hi girls!

Tijdje niets meer gepost ivm verhuizing ed maar hier was ik dan weer ;)
    Hier gaat t wel goed, af en toe voorweeen en steekjes en honderduizend keer moeten plassen snachts.
    vannacht bijna niet geslapen, en dat is ook 1 van de weinige redenen waarom ze voor mij nu wel mag komen.
    Verder weinig energie.

hey Luca, ben je toch weer terug gezet? want je was eerder naar voren gehaald toch? want je liepgelijk met mij?

Hier staat alles ook al zo goed als klaar.. de babykamer moet nog afgeschilderd worden maar dat heeft geen haast omdat ze de eerste tijd nog bij ons op de kamer in de wieg ligt.
    de slaapkamer is nu wel af, en dat geeft wel veel rust, behalve watkasten die gemaakt moeten worden moeten we alleen nog de grote lampen op hangen in de woonkamer en in de slaapkamer.
    Maar ook dit is niet noodzakelijk doordat er wel verhuisfittingen nu inzitten en we veel tafellampen hebben.

Maar girls.. echt ga NOOIT verhuizen als je hoogzwanger bent.. mijn god.

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook nog niks. Ik ga zelfs nog even met mijn zoontje naar het zwembad, voel me nog goed zat :D

Ik verwacht sowieso niet dat hij voor 39+? komt, dus ik heb nog heel effe :p

Groentje; oohh al 4 dagen overtijd!

13. Yotsuba, ja ze liep wat achter met de groei dus vandaar dat ik nu mijn oorspronkelijke datum weer aanhoud. Niet dat het nu verder nog iets uitmaakt, verder dan de 22e kom ik toch niet waarschijnlijk :D

Haha jee wat een gedoe een verhuizing zo op het laatst! Aan de andere kant, wij hebben nu alles klaar en ik heb gewoon echt niks meer te doen, verveel me te pletter! Slapen heb je op een gegeven moment ook genoeg gedaan dus ik word nu ook steeds vroeger wakker. En dan is er weer zo'n lange wachtdag voor de boeg! Zit vooral series te kijken enzo. Nesteldrang is ook voorbij dus schoonmaken doe ik gewoon 2x per week en dan is et mooi. Had liever nog wat te doen gehad haha :p

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hai ik ben bevallen vannacht om 3.37 totaal bevalling
    Was drie kwartier.. Verhaal komt nog! X

15. Wow drie kwartier!! Gefeliciteerd!!!

Ben benieuwd naar je verhaal, die zal wel kort zijn met zo een turbobevalling haha.

16. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    waaauw turbo turbo :D Gefeliciteerd miss X!

17. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    MIssX: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws, hoop dat het goed met jullie gaat?! Je had gewoon eerder de Maxicosi klaar moeten zetten :).

@Yotsuba: wij hebben er over nagedacht om een ander huis tijdens mijn zwangerschap te kopen, maar dat hebben wij toch maar niet gedaan, dat zag ik echt niet zitten.
    Fijn dat bij jullie het meeste dan toch af is. Onze baby willen wij ook een paar weekjes in een wiegje op onze kamer laten slapen.

@Skatje, lekker gezwommen nog?

@Luca2504, vervelend he dat wachten... Ik kan erover meepraten, op een gegeven moment heb je het thuis wel gezien. Ik ben mijn Friends dvd box opnieuw aan het kijken en als het nog lang duurt, ga ik de SATC en Gooische Vrouwen boxen van mijn zusjes lenen :).

Vanochtend ben ik denk ik de slijmprop verloren en vanmiddag ben ik naar de gyn geweest. Ik heb al wel wat ontsluiting, maar het zet gewoon nog niet door. Als deze week de bevalling niet uit zichzelf op gang komt, dan word ik volgende week ingeleid. Dus ik hoop dat het toch snel uitzichzelf gaat beginnen...

18. Groentje; spannend hoor! Slijmprop verliezen is iig al iets! Hier had ik drie weken geleden een verweekte boel en 1cm ontsluiting. Dacht dus nou dat komt mooi uit want het rommelt al tijden en dan doet het tenminste iets. Het rommelt nog steeds maar maandag werd ik getoucheerd en er was gewoon nog niks veranderd :( Dus al dat gerommel doet kennelijk ook niks meer! Nu maar de echte weeen afwachten dan, en hopen dat het snel gaat ;)

In ieder geval kom je niet meer aan al die series toe als je volgende week al ingeleid word!

Hier maar aan de frambozenbladthee, schijnt goed te zijn voor een snelle ontsluiting en sneller herstel na de bevalling.

Hopelijk slapen jullie allemaal een beetje vannacht! Wordt hier ook steeds moeilijker helaas :(

19. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Morning, ik meld mij maar weer even :). Nog niks aan het handje, het blijft rustig! En de laatste paar nachten kan ik trouwens goed doorslapen, hoogstens 1 a 2 keer naar het toilet, maar daarna val ik weer goed in slaap.

@Luca2504, balen he, als de boel 'stagneert'. Ik zie dat je in Corsica woont, woon je daar al lang? Heb je een buitenlandse partner?

20. Groentje; is het bij jou ook zo wisselend? Soms doe ik nachtenlang geen oog dicht, en dan opeens een paar dagen helemaal niks meer. Ik slaap de laatste paar nachten ook redelijk, hoef er maar 2 keer uit om te plassen en val direct weer in slaap. Wel even lekker zo af en toe :) Maarja ook weer teken dat het rustig is natuurlijk. Morgen alweer 38 weken :$ Jij bent alweer bijna een week overtijd zeg, jee dat lijkt me zo erg :) Hier word je gelukkig bij uiterlijk 41wk ingeleid.

Ik woon nu een jaar op Corsica, mijn vriend is inderdaad frans :) Heb hem leren kennen toen ik als au pair werkte bij een vriendin van hem en ben nooit meer weggegaan ;)

Deel Deze Pagina