wie ook in juli 2011 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keano11, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    @Luca2504: ja het slapen gaat bij mij ook wisselend, nu goed maar, bijv 2 weken geleden was ik 's-nachts steeds een uurtje of 2 wakker. Heel irritant, zette ik maar weer een dvd'tje op :).

Een bijzonder liefdesverhaal heb jij! Ik heb mijn vriend tijdens carnaval ontmoet, zelfs boven de rivieren :). Knap dat je een nieuw leven in een ander land opbouwt! Het is vast mooi wonen in Corsica.

Maarreh, helaas bij mij nog steeds geen ontwikkelingen op bevalingsgebied.....

2. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Goedemorgen meiden!

Vannacht niet kunnen slapen, sinds gisteren veel last van een zeurderige pijn in mijn onderbuik en 's-avonds laat/'s-nachts een aantal keer per uur een korte pijnlijke scheut/kramp in mijn onderbuik. Denk dat het indalings-/voorweeen zijn. Daarbij 'verlies' ik regelmatig slijm. Maar even afwachten hoe het verder loopt. Ga zo wel even in bad. Wordt vervolgd...

Hoe gaat het met jullie?

3. goedemorgen,

Klinkt inderdaad als voorweeen Groentje. Hopelijk zet het wel snel door nu, eerder had je nergens last van toch? Dat soort gerommel heb ik hier al tijden maar het doet niks meer, beetje jammer :(
    Ik las vandaag nog in 1 van mijn apps dat als je slijmverlies hebt dat dat je slijmprop (in delen) kan zijn, maar dat het niks hoeft te zeggen verder. Daarentegen als je slierten bloederig slijm verliest dan zit je bevalling er waarschijnlijk binnen een paar dagen aan te komen. In hoeverre dat klopt weet ik natuurlijk niet maar hopelijk betekent het voor jou iets nu!

Gister dacht ik dat mijn vliezen waren gebroken omdat ik wat vocht verloor, maar uiteindelijk bleek het vals alarm te zijn, dus het was echt een heeeele lange dag voor me.
    Verder ben ik ook helemaal uitgerust dus in de nacht word ik steeds vaker tussendoor wakker en vanochtend was ik om 8 uur al klaarwakker. Tot een paar weken geleden was dat nog 10 uur, dat is nu al een paar weken 9 uur en nu wordt het dus nog vroeger. Vind het niet erg om vroeg wakker te zijn maar de dagen worden er wel heel lang door :)

Vandaag weer een grens behaald, 38 weken nu. Zowel mijn buik als de kleine lijken nu echt hun limiet te hebben bereikt qua groeien, mijn buik groeit al een week niet meer zichtbaar. Uk daarentegen is wel gewoon doorgegroeid dus ik voel dat het nu echt te krap wordt. Als ze nog 2 weken blijft zitten dan spat ik uit elkaar denk ik :p

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hi girls!

Nou het schiet niet op he? Grappig dat we een beetje dezelfde "klachten" hebben nu :)
    Ook hier constant wisselende harde buiken en voorweeen, ook licht slijmverlies.
    Slapen is hier ook wisselend, of ikslaap niet, of ik slaap wel (met de nodige plaspauzes ed) maar voel me dan totaal niet uitgerust.
    Mn voeten en handen doen nu ook zeer door t vocht wat ik ineens vast hou.. super irritant!
    Ik wacht even tot de uitvoerder van het bouwbedrijf van ons huis is geweest en daarna ga ik even naar mn ma toe denk ik voor een warm bad.

@groentje, Wij hadden ons huis al gekocht voor ik zwanger werd :) en is nieuwbouw dus ja we hadden of de keus een tijd dubbele lasten te betalen en ons kindje in ons gare kleine huurappartement te krijgen.
    Of even keihard doorwerken, stressen en panniekken zodat we snel in dit huis konden ;)
    Gelukkig werkte de voormalige uitvoerder een beetje mee, en
    mocht mijn vriend voor de oplevering al aan de gang met klussen :)

@Luca, gek is dat he? ik dacht dat de kleine nu wel uitgegroeid zou zijn zo vlak voor ze geboren zou worden, maar gister kwam ik tot de conclusie dat mijn navel nu echt bijna geen bestaan meer heeft :D
    Ik voel haar ook steeds duidelijk in de zin dat je precies weet wat jevoelt.. en ze doet me flink zeer af en toe!

5. Iloontje87

5 jan 2011
    24
    0
    0
    Hoi ladies,

Hier ook spannend! Ben 27 juli uitgerekend maar heb al zo'n last van voorweeen.. En dat in mijn rug :( ben de zwangerschap nog niet echt zat maar wel die oververmoeidheid! Voel me er soms wel depri door! Hormoontjes spelen ook weer lekker op :)

Ik heb trouwens ook enorm last van afscheiding, hoe weet ik of het deeltjes van die slijmprop zijn? Volgens mij is het bij mij weer door een schimmelinfectie (grrr..voor de zoveelste keer) het is melkachtig en niet sliertig!???

Succes meiden.. Hoop voor de dames die nu echt tegen het eind lopen dat het snel voorbij is.. Geniet nog wel even van die buik hè!!!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ohhh slapen jullie ook zo bagger?

Ik slaap de afgelopen nachten gewoon nog amper omdat ik om de 10 minuten zo'n pijn in mijn heup krijg dat ik weer moet omdraaien. En ik droom alleen maar van bevallingen en gebroken vliezen, blehhh! Laatst heb ik de hele nacht gedroomd over de rietjesbekers van mijn zoon. Zo saai!! Dan word je ook 10x wakker en elke keer komt die saaie droom terug

7. @ Yotsuba; wel fijn dat het nu op tijd af is lijkt me :D Lekker in bad bij je moeder, hihi geniet ervan. Dat kan ik niet zomaar doen :( Mijn mama is heeeel ver!

@ Iloontje; hier ook weer meer hormonen, ben veel emotioneler merk ik. Als je (delen van) je slijmprop verliest dan is dat vaak heel taai slijm en in klonten, lijkt dus niet echt op normale afscheiding. Als het melkachtig is dan is het denk ik niet je slijmprop maar gewoon afscheiding of inderdaad als het raar ruikt een infectie.

Skatje; haha ik las je berichtje ook al in een ander topic en moest zo hard lachen dat je droomt over de rietjesbekers van je zoon haha :D Ik slaap opzich niet bagger als ik slaap, maar word gewoon veel wakker voor het plassen en van buikpijn of warmte, of jeuk aan mijn muggenbulten :)

Heb net een aflevering van babyboom gekeken uit seizoen 1, waar een vrouw moest bevallen. Nou ik ben gelijk genezen, laat de beeb nog maar zitten :D Haha
    Nou was zij wel een beetje overgevoelig geloof ik want ze begon al te krijsen toen ze getoucheerd werd.. zei ook dat ze daar heel bang voor was. Dat heb ik zelf gelukkig niet :p

Heb net een planning gemaakt voor de hele komende week, per dag wat ik allemaal ga doen. Heb er ook elke ochtend een wandeling bij gezet, want overdag is het daar te warm voor en lekker strandwandeling kan hier makkelijk natuurlijk. Even een uurtje lopen en dat helpt hopelijk ook om sneller te bevallen :D
    Vanmiddag heb ik wel genoeg te doen in ieder geval, dus dat scheelt. En in het weekend is vriendlief thuis dus verveel ik me minder. Zondag is onze anniversary dus we gaan ook wel iets leuks doen nog denk ik, als ik niet beval van het weekend :D

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames ben vanmiddag bevallen om 13:50
    ze heet kayleé noa ze weegt 2360 en is44 cm lang

de rest van mijn verhaal komt nog van de week

9. syboena gefeliciteerd!! Was het een inleiding of toch nog spontaan?

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    was inleiding

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    gefeliciteerd syboena met je meisje geniet er van;)

12. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames!

ik klets ook weer even mee hoor :D
    tis nu 5:00 en lig al een uur te draaien, dan maar ZP opzoeken haha.

Wat fijn om te lezen dat bijna iedereen hier hetzelfde voelt op het moment.

Succes met de laatste loodjes! en ze zijn het zwaarstttt, weet nu eindelijk wat iedereen bedoeld! haha... slaap echt voor geen meterrrr meer! alles doet me zeer, en werkelijk alles kraaaktttt! heel fijn ;)

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Syboena, met je meisje! Wat een mooie namen :)

14. goedemiddag inmiddels allemaal!

Hoe gaat het hier? Groentje ben je al aan het bevallen ;)?
    Hier helemaal niks aan het handje, achja ik geniet lekker van het weekend, gaan zometeen denk ik bij het strand even lunchen en de rest vd dag op het strand hangen een beetje.

Vanmorgen heb ik lekker vroeg een strandwandeling gemaakt in de hoop dat het iets op gang zou brengen :p Maar niet dus :D Wel lekker ontspannen teruggekomen!

15. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd Sybouna! :D

Hi vrouwtjes!

Hier ook nog niets hoor ;) wel steeds pijntjes nogsteeds en pijn in mn rug wordt erger.
    En vanacht kon ik mijn vingers niet meer buigen door het vocht in mijn handen (en voeten) :$
    Ik kan alleen nog maar mijn teenslippers aan, en mijn DC sneakers (waarvan ik de veters rete los heb moeten doen)
    Gisteren in bad geweest bij mijn moeder en dat was wel ff lekker.. Alles ontspande :) maar toen ik eruit kwam was de pijn al gauw weer terug ;)

Heerlijk dat je mooie strandwandelingen kan maken Luca :D

Nou ik ben benieuwd of we vandaag nog bevallingen krijgen :) keep u updated!
    liefsss

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Sybouna gefeliciteerd!!!

Ik ben zoooo zenuwachtig! Ik wil weten wanneer mijn baby komt!

17. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    ik wil ook!!!:D:D:D

18. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Spannend allemaal! Ik hoop zo dat ze nog even blijft zitten. Ik trek het haast niet meer (een peuter met bronchitis, mannetje heeft de griep en zelf aan de antibiotica voor een blaasontsteking :(), maar hoop zo dat ons meisje mee naar huis mag als ze geboren wordt. Nog even spekken de laatste weekjes dus ;)

19. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Halloooooooooooo meiden,

Heb de afgelopen 2 dagen niet meer meegelezen en geschreven, maar dat heeft een goede reden: want ik ben op 9 juli om 04:17 uur bevallen van een mooie gezonde dochter.

Ik vond de (natuurlijke) bevalling erg pittig en een wereld van verschil met de KS van mijn zoon, maar het is het natuurlijk allemaal waard!

Ik ga morgen alles teruglezen, misschien zijn er meer meiden al bevallen, die alvast van harte!

Meiden die nog niet zijn bevallen, veel succes met de laatste loodjes!

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je dochter Groentje!

Deel Deze Pagina