Groentje; Gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met de overige dames? Hier heeft het het hele weekend flink gerommeld met pijnlijke harde buiken en al. Verlies ook sinds vrijdagochtend steeds delen vd slijmprop, wel zodner bloed. Gister dacht ik dat het evt over zou gaan in weeen want bij elke harde buik werd de lucht letterlijk uit mijn longen geperst en moest ik dus wel zuchten. Helaas vannacht weer niks De vk komt om 14.00 weer en ga vragen of ze weer wil voelen, en evt strippen (al denk ik dat ze dat nog niet wil). Als ik volgende week maandag nog niet ben bevallen moet ik mijn gyn weer bellen, die gaat dan denk ik kijken voor een evt inleiding. Hoop gewoon alsnog uit mezelf te bevallen!
Meiden, hier weer even een kort berichtje van mij, dank voor jullie felicitaties! Voor de geinteresseerden, mijn 'verhaal' (heb het ook al in een ander topic gezet, dus misschien heb je het al gelezen): Het begon afgelopen donderdag met menstruatie-achtige krampen in de onderbuik en veel slijmverlies, die nacht niet geslapen en vrijdag werden de krampen onregelmatige weeen maar s-avonds werden ze steeds frequenter, voor de zekerheid onze oudste zoon alvast ter logeren weggebracht en rond 23:00 uur kwamen de weeen om de 5 min, het ZH gebeld en we mochten komen. Om 23:30 uur lag ik de verloskamer/kraamsuite, had 4 cm ontsluiting, om 03:30 uur had ik volledige ontsluiting (ik heb wel wat pijnstilling gehad, met zo'n pompje, daarna braken ze de vliezen, wel heftig die weeen) en om 4:17 uur is onze dochter geboren. Wel heb ik er een inwendige scheur en een knip aan overgehouden, dus ben 'mooi' gehecht....Had wat bloed verloren en daardoor bleef mijn bloeddruk erg laag, dus ik moest ter controle tot aan de middag blijven, maar daarna mocht ik lekker naar huis. Ik vond het heftig, maar zoals ik al schreef, het is het natuurlijk meer dan waard!!! Ga nu ff jullie verhalen nalezen.
dames, van harte gefeliciteerd! Hier nog steeds niks, af en en toe een krampje, steekje, pijntjes en slecht slapen... Verder rest afwachten....
Ik ben 24 juli uitgerekend. Ik hoop dat het eerder komt, of op tijd. Maar ben bang dat het augustus gaat worden. Mijn andere 2 kids waren allebei ook 2 weken over tijd. Wel heb ik al sinds 2 weken regelmatig voorweeen en harde buiken etc. Om dat nog 3,5 weken vol te houden....? pffff..... nog even uitzingen dan maar
hier ook nog niks, ga zo mn zoon wegbrengen omdat ik ook al heel de dag krampen heb... toch maar voor de zekerheid als ik vannacht niet zal slapen...
Ik ook nog niet bevallen helaas Groentje netjes gedaan hoor! Vannacht nauwelijks tot niet geslapen en vandaag een heuuule lange dag gehad dus ben echt kapot. Gister heeft vk me getoucheerd en ondanks de heftige voorweeen geen verandering in ontsluiting dus ik geloof er ook niet meer in nu. Maandag hopelijk strippen bij de gyn.
Meiden, ik blijf meelezen, ik duim voor jullie dat het zeer binnenkort gaat gebeuren! Luca2504, blijven hopen, het kan in ene doorzetten. En het is echt vermoeiend, ik was ook kapot na een 24 uur voorweeen en geen slaap. Booboo22, ja wij hadden onze zoon ook alvast voor de zekerheid weggebracht, een zorgpuntje minder. Ik hoop dat het bij je doorzet!
hoi meiden, ik ben soraya en ben 22 jaar en ben vandaag 38.4 weken zwanger,. en blijf elke dag w8en en w8en ik ben 23 jullie uitgerekend dus nog 10 daagies:d heeel spannend:d hoe voelen jullie zich? ik heb nergens last van eerlijk gezegt heb vorige week wel alleen 2 maal voorweeen gehad en verders paar dagen trug uit het niets zitten overgeven terwijl k nie misselijk ben niks.. heel apart,.. groetjes soraya
Dag dames, Hier eindelijk weer een berichtje van mij! Ik ben 12 juli om 20:27 uur trotse mama geworden van mijn o zo mooie dochter! Het gaat goed met ons, en hopelijk worden we over een paar uurtjes ontslagen uit het ziekenhuis. Uiteraard komt mijn verhaal nog!
@soraya88: heel veel succes met wachten. Voor mij is het wachten gelukkig voorbij, succes met de laatste loodjes! @K1986: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet ervan, hopelijk mag je snel naar huis!
oohh super gefeliciteerd met de geboorte van je dochter tnx groentje wachtte is het waard, duurt alleen zooooo laaannggg hahaha groetjes soraya
Gefeliciteerd! Hier heb ik de nacht van 12 op 13 juli de hele tijd last gehad van pijnlijke harde buiken, maar afgelopen nacht weer geslapen als een prinsesje, dus ik ben benieuwd hoe lang het hier nog gaat duren
K1986 Gefeliciteerd met jullie dochter Ahww Luca nogsteeeeds niet bevallen nog even volhouden meid, duurt niet lang meer! (zei de vrouw die ongeduldig op de bank zit te zijn) Hier gaat t wel goed, wel veel meer last van menstruatie krampen, slijmverlies en onderrug pijn. Net onder de douche vandaag maar de pijn is juist erger als minder maarja, rustig dagje houden vandaag maar en we zullen zien. Succes en sterkte allemaal nog!
Ahh Yotsuba ook nog niet bevallen? Klinkt wel goed die krampen, als het onder de douche erger wordt zeggen ze toch dat het wel eens het echte werk kan zijn Ben benieuwd wanneer je bevalt!! Skatje, ook nog steeds aan het wachten Hier verschilt het ook per nacht, ik geloof pas dat ik beval als ze eruit komt
Hier nu constant een menstruatiepijn die opkomt en weer weg trekt.. Misschien t begin? Wil eigenlijk even mn bed in, of onder de douche maar ziggo kan komen :x en die pippos komen maar niet..
Dag dames, ik lees al een tijdje mee en zit in hetzelfde schuitje. Ik ben vandaag uitgerekend (banner klopt niet en ben te lui om m aan te passen ) Ik had wel verwacht dat ik overtijd zou raken dus mijn geduld is nog niet helemaal op. Bij mijn dochter was ik 9 dagen overtijd, dus het kan ook nog wel even duren. Bij mijn dochter had ik alleen al twee weken voorweeën en nu gebeurt er vrij weinig... Daardoor heb ik het idee dat het nog wel even gaat duren... Ik slaap echt waardeloos; vannacht viel ik pas om 6 uur in slaap, zwaar irritant, vooral omdat er straks ook weer een periode met slaapgebrek aanbreekt.. Nou genoeg geklaagd... Ik wens iedereen heel veel sterkte!