Ik dacht net dan had ik een onbevlekte ontvangenis want we hebben het uhm rond die tijd en 1 week ervoor en erna niet gedaan. Maar zowiezo zou er dan wel een heel groot wonder moeten gebeuren hahahahah.
Lekker een dagje afleiding zoeken. Haha. Iets leuks doen.... Zwemmen met de kleine man Geen idee vind t lastig want ik probeer ook afleiding te zoeken en is ver te vinden haha Maar idd wel grappig op t zelfde moment.
hahahahahahah Tja dat was wel een heel groot wonder dan heh hahahahaha. Zijn vanmorgen al ff weggeweest maar onbewust denk ik er steeds aan hahaha
Kan ik me voorstellen. Ik zit nu echt de dagen af te tellen hoop zo dat t gaat lukken. Ach ja we doen t er maar mee haha Dat wondertje gaat komen!!
Ons ventje doet trouwens mee aan baby van de maand. Bijna helemaal onderaan Als iemand zou willen stemmen op hem natuurlijk
Timon, thanx voor de uitleg! Wat dat betreft ben ik nog een leek. Delia, wat naar! Hopelijk word het deze week beter! Succes! onswondertje, heeft je ongi dansje geholpen? Ik hoop het voor je. Eneh, shoppen werkt altijd om de gedachten eens ergens anders op te zetten. Ik heb gisteren de cortisone spuit in mijn schouder gehad. Pffffffffff wat deed dat zeer! Eerst al bijna 2 uur moeten wachten. Hij liep erg uit. Uiteindelijk heeft een adere arts mij geholpen die bij sprong om de patienten weg te werken. Het doet me nog erg zeer maar het schijnt over een paar dagen beter te gaan worden. Op 16 augusts hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis. Hebben dan voorlichting in een multidisciplinair team. Het is met meerdere stellen en dat vind ik wel vreemd. Maar aan de andere kant snap ik het ook wel. Als het goed is kunnen we dan vanaf de eerstvolgende menstruatie beginnen. En dat is volgens mijn berekeningen 1,5 week na de info-avond.
Ooooooooh djuuzie dat is een pijnlijke spuit brrrrrrrr. Mijn moeder moet die ook vaker voor haar reuma onstekingen Hoop dat ze wel gaat helpen!!! Mijn dansje heeft nog niet geholpen helaas. Maar mijn hoop was dat het morgen wel gaat komen zoals gepland
Jeetje, wat n drukke boel hier vandaag! Gezellig! La femme... Word je al zenuwachtig? En die hoofdpijn bij deca... Dat is een onprettig vooruitzicht. Ik heb snel hoofdpijn. Allen, op vrijdag heb ik altijd repetitie bij een vereniging. Daar zijn alle vrouwen van mijn leeftijd zwanger of net moeder. Letterlijk allemaal, behalve ik. Het kost me wel moeite om nog te gaan. De halve avond gieren de leden het uit dat we zo'n vruchtbaar koor zijn (AU!), of ik toch niet ook zwanger ben (AU!). Overigens zijn niet de zwangeren die het lastigst zijn (een paar zijn ook op de hoogte) maar de andere leden. Ze leggen er voor mijn gevoel steeds de aandacht op. Gelukkig binnenkort zomerstop en in die tijd bevallen er twee. Daarna gaat t natuurlijk over babys maar hoef ik tenminste niet meer tegen die buiken aan te kijken.
Pffffff kanshebber wat zwaar om daar heen te moeten dan Heel zwaar hoor. Doe het rustig aan en als het niet gaat moet je ook aan je eigen denken heh. Hier heeft nog steeds het ongi dansje niet geholpen. Nog niks>.......... Snap er niks van. Man zegt ah paar dagen later maakt toch niks uit maar ik ben bang dat het veel later zal komen hoe kan dat nou?
djuuzie: vervelend zeg die spuit en balen dat je zo lang moest wachten. kanshebber: das inderdaad niet leuk om daar steeds tegen aan te kijken. en dat mensen om je heen allemaal met dikke buiken lopen. wij hadden dat ook in de 4,5 jr mmm. vrienden werden allemaal zwanger. ons wondertje: balen dat je ongi er nog niet is. ik zit ook op de mijne te wachten, moet 1 dezer dagen ook komen want dan begin ik weer aan een nieuwe cyclus en die volgende ongi mag ik dan beginnen. en jij?
@ Wondertje: balen zeg dat je cyclus juist als je het niet wilt, afwijkt. Ik ben ook al een paar dagen aan het wachten (ik heb een dag of vier spelen per cyclus) want ik wil een vakantie met een vriendin plannen maar daarvoor moet ik ongeveer weten hoe mijn komende cyclus loopt. Het begint erop te lijken dat mijn vakantie niet zal doorgaan want volgens mij moet ik precies in mijn vriendins vrije weken richting zh. Jammer, maar dit gaat voor.
Mari ik mag starten deze cyclus daarom duurt het me ook te lang Ik snap het echt niet 3 prachtige cyclussen van 28 en nu
OW, het werkt vaker zo dat als je ongi wilt worden het wegblijft. Ik heb zelfs gehad dat ik de pil al slikte om zeker op tijd met de ICSI te kunnen starten.. kwam 'ie een dag later dan gepland! Uiteindelijk werd die ronde stopgezet ivm ziekte. Maar goed, je snap me vast wel. Ik zal hier zo ook een ongi dansje voor je uitvoeren. Misschien helpt het. Djuuzie, ik ken de spuit niet, maar het lijkt me pijnlijk zat. Sterkte! Kanshebber, nu niet op de hoofdpijn gaan focussen. Het kan je gebeuren met de deca, maar hoeft niet. Balen dat je tegen die dikke buiken aan moet kijken. Erg lastig als iedereen om je heen een kindje gaat hebben/heeft. Zo'n oneerlijk gevoel! Maar goed dat het snel de zomerstop is. Ik zit me net te bedenken dat ik deze maand wel contact met de fa moet hebben wil ik in augustus met de cryo gaan starten.
@ Timon: ja, de MMM hangt van goede planning aan elkaar. Anders ben je zo weer een maand verder! Ja echt irritant al die zwangeren. Maar de meeste vrienden weten het wel van ons, en die houden er rekening mee. Vertellen het voorzichtig als ze zwanger zijn en proberen ook over andere dingen te praten. Maar bij zo'n vereniging... tja ik wil niet dat echt íedereen op de hoogte is. Dus dat is een kwestie van doorbijten. Ik weet zeker dat sommige mensen daar denken dat ik een zakenvrouw ben die carrière laat voorgaan, omdat ik weinig interesse toon voor de zwangerschapspraat.
Laten we wel wezen, er is meer dan alleen babypraat. Niemand is verplicht eraan deel te nemen. En ach, laat ze maar kletsen. Jouw tijd van dikke buik en kindje komt nog.
Ik kom me hier ook maar even aanmelden.... In het mei/juni topic was ik de laatste, maar hoor qua testdatum eigenlijk in Juli. Wij zijn sinds vorige jaar januari bezig voor een broertje of zusje voor Myrthe, ons dochtertje van bijna 2,5. Vorig jaar 3 ICSI pogingen gedaan, maar allemaal mislukt en bij geen enkele poging cryo's, dus dan ben je snel door de behandelingen heen. Besloten zelf een poging te bekostigen en dus heb ik anderhalve week geleden de punctie gehad en heb ik vorige week vrijdag een zeer matig 4-cellige embryo teruggeplaatst gekregen. Verder geen embryo's ontstaan helaas. Heb er dan ook zeer weinig geloof in dat ik zwanger zou zijn. Voel ook helemaal niets en denk dat ik met een dag of 2-3 wel ongi zal worden. Was er gisternacht van overtuigd dat ik ongi was geworden, maar toen ik op het toilet kwam toch niks....komt geloof ik een beetje negatief over als ik het zo teruglees van mezelf, maar is wrs om mezelf alvast te beschermen als het misgaat Officele testdatum is 8 juli, maar als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik me er toch maar eens aan wagen...gewoon om me er alvast op voor te kunnen bereiden. Ben na de 5 andere pogingen nooit later als 14 dagen na de punctie ongi geworden.
Daffie, ondanks jouw negatieve gevoel blijven mijn duimen draaien voor een positieve uitslag. Ik hoop het zo voor je.
Daffie ik duim heel hard voor je hoor!!! Hier net wat beige op mijn wc papiertje gespot dat is het voorteken van bruin en rood dus Yes laat maar snel komen!!
Welkom Daffie! Ik duim voor je... Is jullie dochter ook via Icsi ontstaan? En gaan jullie hierna denk je nog een poging wagen (als het nodig is)?