@onswonder: ik laat het ook allemaal lekker op me af komen hoor! maar als ik nu denk ach zal wel meevallen, dan kan het alleen maar tegenvallen haha!.. maar komt goed.. we hebben het er voor over he!
hey lieve meiden, hier gaat alles redelijk goed.. nou ja redelijk.. ik heb al de hele dag pijn in mijn buik.. een pijn wat ik niet zo goed kan omschrijven.. ik denk zelf dat het mijn baarmoeder is..verder ben ik erg negatief.. de hele dag het gevoel het is mislukt om gek van te worden... liefs jacky ps en voor een ieder een dikke digiknuf..
O... Jack... 't is ook niet niks wat we allemaal doormaken. Kan me voorstellen dat je dan soms erg negatief wordt. Dat zegt gelukkig helemaal niets over of het wel of niet lukt! Want je kunt nu alleen maar wachten. De hormonen zitten nog in je lijf en dat werkt ook niet mee. Morgen weer naar je werk? Dan heb je iig afleiding. Kop op! Dikke digiknuf voor jou terug!
Hey meiden! Ik heb er flink de balen in! Werd gisteren gebeld door de fert. arts. Ze had overleg gehad met gyneacoloog en willen bij manlief toch een chromosoom onderzoek doen. Nu is dat opzich wel te begrijpen, want ze gaan dan kijken of het erfelijk is en of het afwijkingen kan veroorzaken bij het kind. En als dat nodig is staan we daar zeker voor open. Alleen duurt het 3 maanden voor de uitslag van het onderzoek binnen is. We kunnen dus niet starten in augustus We hebben nu pas 23 september een afspraak om de uitslag(en) te bespreken. Ik krijg namelijk ook nog een onderzoek. Er wordt gekeken in de baarmoeder. Er hoeft gelukkig geen vloeistoef door on te kijken of de eierstokken wel op en zijn . Dit omdat het toch ICSI gaat worden. Er word dan gekeken naar poliepen oid. Dan op z'n vroegst eind oktober de bijeenkomst met instructies over spuiten en de behandeling en dan pas starten in november. Ik heb er zo de schijt van in dat het nu 3 maanden later pas in gang gezet kan worden. Ik ga jullie hier dan ook verlaten om mezelf niet helemaal gek te maken. Heel veel succes allemaal en wil jullie niet in een later toppic voor iui/ivf/icsi oktober terug zien
Djuuzie... als je dit nog leest in dit topic... sterkte meid! Veel meiden hier weten hoe het is om zo'n tegenslag voor de kiezen te krijgen... nog langer wachten... BALEN! Ik snap dat je nu een ander topic zoekt dat beter bij je past op dit moment. Ik hoop dat het voor jou eind dit jaar allemaal echt van start zal gaan.
Hier slecht nieuws, vanmorgen de uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit, behalve de linker- eierstok.. hier zat een vrij grote cyste in. Dit betekend dat ik zaterdag niet mag starten met de puregon. Donderdag nogmaals een echo, en mocht die weg zijn.. dan die zaterdag starten met de puregon spuit, alles wordt dus verschoven.. Mocht de cyste niet weg zijn, dan moet de behandeling gestopt worden totdat de cyste weg is.. bah ben verdrietig
Ons Wondertje...fijn meid...nu gaat het lekker snel dan...tenminste dat vind ik altijd...zodra het spuiten en de FM`s komen is het zo voorbij... WOW...28 follies...jeetje zeg...de eerste keer had ik er 25...en vind dat overstimulatie of zelfs bijna overstimulatie eigenlijk vaker voorkomt dam het zelden wat de dokters en de bijsluiten zeggen... Kanshebben...heb nooit IUI gehad ( met 2 dichte eileiders heeft dat weinig zin) dus weet het niet precies...ik voel eigenlijk mijn stokjes niet zo snel...dus ben benieuwd morgen... Vlinder....alles over je heen laten komen is de beste optie...met drukmaken bereik je ook niks...en we doen het allemaal voor een goed doel... ow jeetje meid...een cycste...hier heeft dat ook al wel eens de hele zaak een maand verschoven....laten we maar hopen dat hij weg is de volgende week, of in eder geval kleiner aan het worden is... Jackb...die (na)pijn na een punctie is vrij normaal hoor...zelf heb ik zelf ook een aantal dagen pijn, en kan maar met moeite rechtop lopen...ze zijn behoorlijk in de weer geweest daar van binnen, dus doe het maar rustig aan...Was het de eerste keer eigenlijk dat je een punctie hebt gehad?? Dan is alles verwarrend ja...dat herken ik...odnertussen ben ik jamemr genoeg een experte geworden, en weet donders goed wanneer he goed zit, en wanneer er niks aan de hand is...dus doe het maar lekker rustig aan, en sterkte nog op het wachtbankje....vind ik zelf eigenlijk het ergste moment van het hele traject... Djuuzie...weet niet of je het nog leest...maar lieverd wat een tegenslag...ze zouden wachten moeten verbieden...het gaat je zo tegenstaan, en ontzettend op de zenuwen werken... mag ik je nog vragen waarom jullie een chromosomen onderzoek krijgen?? wens jullie in ieder geval heeeel veel sterkte, en probeer zoveel je kunt van de zomer te genieten...nu mag je lekker wel doen en laten waar je zin in hebt, en lekker van alles genieten... zo meiden...bij jullie ook zulk lekker weer...ga dadelijk nog maar eens een blokje fietsen ofzo...
Vlinder wat een tegenvaller meid \Pfff ik hoop zo dat de cyste weg is Donderdag!!! La femme ja het komt idd vaker voor als er gezegd word. Ik kreeg wel te horen toen dat ik een speciaal geval was Er was 2 dagen van te voren nog niet echt wat aan de hand. Op de dag dat de tp zou zijn was ik enorm achteruit gegaan. Had me mijn leven kunnen kosten als we nog later waren geweest. maar dat is alweer 1,5 jaar geleden. Tja normaal gezien zou er maar 1 fm zijn Ben wel vrij nerveus voor mijn bms. Dat was altijd goed , alleen bij de poging van ons ventje minder??? Maar hoe zal het nu zijn
@vlinder, wat vervelend meid hopen dat het er donderdag beter uitziet... En dan was ik vanmorgen nog zo vrolijk... probeer lekker te genieten van je weekendje weg, even op andere gedachten komen. @djuuzie, veel sterkte... @jacky, je kunt nu alleen afwachten, het negatieve gevoel is misschien gewoon de spanning en de hormonen. En de buikpijn... waarschijnlijk ben je nu gewoon veel alerter op wat er met je lichaam gebeurt... @lafemme, wat spannend, morgen dus de punctie???? heeeeel veeeel succes @kanshebber, wat goed! laat die cyclus maar komen of niet Hier alles goed verder, behalve dat ik me nog steeds onzeker voel over mijn kerel... Hij zegt zelf dat ik gek ben ha ha komt dus echt door de hormonen.... Vandaag de uitgangsecho gehad, alles zag er mooi uit aan beide kanten lagen ongeveer 10 eitjes klaar. Dus het kon zijn dat ik de dosis moet gaan minderen voor de puregon. Maar maandag gewoon eerst beginnen met 150 en dan zien we wel verder. Ben wel echt happy vandaag....
hey lieverds, mens wat voel ik me rot zeg.. zo ben ik normaal nooit!! nog steeds behoorlijk buikpijn en zo negatief als wat... borsten zijn giga opgezet en pijnlijk opzich niet erg want ben van een kleine b volgens mij ondertussen naar een volle c gegaan!! ik lijk pamela anderson wel!!! de vorige punctie was ook erg pijnlijk maar niet zo als afgelopen donderdag.. ze konden bij 1 eierstok niet bij dus hebben ze flink op mijn buik moeten duwen om er bij te komen verder had ik een andere arts de vorige was een vrouw en die was wat voorzichtiger.. bij deze vriendelijke mannelijke dokter voelde ik elke prik ik leek wel of ik gerijgd werd aan een mega spies.. ik zat tegen het plafond... en dacht dat ik flauwviel.. machtig... ik hoop en denk dat ik daarom nu nog z'n buikpijn.. als het morgenochtend nog zo is ga ik toch even het ziekenhuis bellen... heb vandaag gewerkt gelukkig doe ik zittend werk.. mens wat wil ik graag testen zeg.. maar volgens mij is dat niet zo slim.. zeg meiden.. wanneer gingen jullie zelf testen?? sorry voor mijn egoisme en dat het over mezelf alleen gaat.. voor jullie allen weer een dikke knuf.. 2011 word ons jaar!!!!! heel veel liefs, jacky
Heh bah meid dat klinkt erg pijnlijk idd Ik hoop dat je buikpijn snel weg zal zijn hoor Ik heb na de cryo tp ( januari 2010) na 10 dagen heeeeeeeeeeeeeel licht positief getest. Maar het is zo verschillend meid
Jacky; idd maar even bellen! Vlinder; ohjee wat een domper. Dikke knuf! @de rest; ik houd het niet meer bij meiden, ik lees wel mee maar kan niet overal op reageren, sorry.. Ook knuffels voor jullie!
ow jeetje zeg Ons Wondertje...klinkt wel heftig...ik heb uiteindelijk ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar zo erg was het niet, gelukkig maar... mimi1983...dat ziet er idd. goed uit...ben benieuwd hoe het verloopt met het spuiten...bij ons beginnen ze eigenlijk juist met wat minder, om dan evt. langer door te gaan... jackb...die borsten is heel herkenbaar, en is mij altijd het geval zodra ik de utro neem...kijk er stiekem alweer naar uit....heb eigenlijk ook een B, maar tijdens de bollen kan ik maar 1-2 BH´s aan, die anders te groot zijn... en geeft niet hoor dat je zo met jezelf bezig bent... eerlijk gezegd kun je volgens mij al een dag of 8-10 na TP testen...als hij dan knalt zit het vrij goed...maar als je meteen zekerheid wilt hebben, zul je toch nog een paar dagen moeten wachten...dag 12-14 na TP moet hij echt wel ++ zijn...krijg je geen bloedtest?? trouwens, als ik jouw verhaal zo hoor, mag ik echt wel blij zijn dat ik narcose krijg... zo meiden...morgen is de gote dag...hopelijk zijn er veel EItjes, maar nog hopelijker... veel goede bevruchtingen, en dat horen we denk ik zondag...
lieverd ik zal voor je duimen...dat er maar een hooop bevrucht mogen worden... nog 1 vraagje hoelang duurt het dat pregnyl uit je lichaam is? dat is toch beinvloedbaar voor eventuele zwangerschapstest? ik kreeg 2 ampullentjes dus volgens mij 10000eenheden.. maar dat weet ik niet meer zeker.. handig he.. liefs jacky
La femme heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag hoor meid!!! Op naar mooie eitjes en bevruchtingen!!!