wie ook in juli/augustus'11 iui/ ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, May 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Jacky; kreeg je 2 van 10:000? Je moet het per dag door de helft delen en aftellen naar beneden.
    Dag 1: 20.000
    Dag 2: 10.000
    Dag 3: 5.000
    Dag 4: 2500
    Dag 5: 1250
    etc etc.

Een zwangerschapstest is positief wanneer het hcg rond de 25 is meen ik, dus als je qua tellen onder de 20 zit en hij dan positief test zit je volgens mij goed. Het duurt echt wel een paar dagen voor het helemaal uit je lijf is. Hoop dat je hier wat mee kan. (ik hield alles altijd bij in een notitieboek, kan straks wel een boek schrijven)

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hey meiden,

Sorry ik kan het ook niet bijhouden, nog steeds mega druk op me werk en als ik eenmaal thuis ben, lig ik op de bank en kom er niet meer vanaf .... ik vermoed dat het door de deca komt.

Ik wil iedereen succes wensen en de meiden die het nodig hebben een hele dikke knuffel geven !

Liefs !

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    van de deca kun je idd erg moe worden! Lekker rusten meid!

4. jackb

jackb Actief lid

Mar 30, 2011
    118
    0
    16
    hey meiden,
    vanmorgen even ziekenhuis gebeld...moest gelijk langskomen..
    bloed prikken en echo.. in 1 eierstok zit vocht.. conclussie overstimulatie... wat te doen: algehele rust!!! werk af bellen en opzoek naar oppas voor dochterlief..voor volgende week en ff niks doen... jee wat is dat moeilijk voor mij zeg.
    ik had afgelopen week absoluut rustiger aan moeten doen en niet mogen werken en fietsen doe ik continu want heb geen auto en moest het hele dorp door omdat mijn wasmachine kapot was..achteraf.. veeelste veel gedaan.. balen...
    1 postitief iets.. volgens de arts kan het ook wel degelijk klachten zijn van een eventuele zwangerschap... dus we blijven positief denken.. voor een ieder sucses en liefs jacky

5. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ik dacht ook al aan overstimulatie. Echt rustig aan doen meid en veel drinken!

6. jackb

jackb Actief lid

Mar 30, 2011
    118
    0
    16
    dank je wel voor de uitleg..
    tja en nu maar even eerlijk opbiechten
    ik heb gisteravond een test gedaan (had er nog 1thuis liggen en die loerden me continu aan ik dacht test doen kan ik daarna niet meer twijfelen om te testen wan dan heb ik ze niet meer in huis) en die was dus positief!!!
    ik heb zo ff zitten rekenen
    ik heb 10.000 eenheden pregnyl moeten spuiten vorige week dindag de 28ste juni als ik het zo bereken kom ik uit op donderdag 7juli op 19.53 ik heb de kruitvat test gedaan!!
    ik baal dat ik een test heb gedaan want het maakt je alleen maar nog gekker!!!
    DUS WIE WEET!!
    liefs jacky

7. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Nou dat klinkt heel spannend Jacky!!! Ik duim voor je dat het een plakkert is en lekker bij je mag blijven! was het een verse tp?

Je weet zeker dat je 10:000 hebt gespoten??

8. jackb

jackb Actief lid

Mar 30, 2011
    118
    0
    16
    verse terugplaatsing van een 8cellige toppertje.. en ja ik weet zeker van de waarde 2keer 5000 eenheden..
    o meid ik word nu helemaal hyper.. help..

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Oh jacky wat spannend en heftig tegelijk!!
    Hier in het zh hoorde ik dus net andersom NIET te veel vocht drinken.
    Al het vocht sijpelt je buik in en je krijgt nog meer last van de overstimulatie.
    Wel heel veel rusten en ik heb toen protifar moeten nemen.
    Dat zijn eiwitten en die verlies je nu net veel.
    Laat je man die halen en drink dat.

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik had juist wel weer veel drinken gehoord...
    Jackb, overstimulatie komt vaker voor als zwanger bent geraakt dan als dat niet zo is, dus ik heb goede hoop! Hebben ze bij het bloedprikken niet gelijk op zwangeschap getest? Nog even geduld, de tekenen zijn goed maar ze zeggen nog niet alles...
    Je hebt me trouwens wel bang gemaakt voor de punctie (en ik ben er al zo nerveus onder), zijn er hier ook vrouwen bij wie de punctie meeviel? Die verhalen hoor ik ook graag!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Drinken!! Bij overstimulatie dan he.... Ik lag EN aan het infuus en moest min 3liter drinken p/d. Het vocht wat in je buik komt, komt vanuit je lekkende eierstokken, niet dat wat je drinkt. Met vocht verdrijf je vocht.

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Zie je hoe verschillend de adviezen zijn heh:p:D

Ik mocht echt niks meer drinken ik verdronk langzamerhand in mijn eigen vocht.
    Had wel extra een infuus in.

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Kanshebber het is zoooooo verschillend per zh idd.
    Bij mij was het maar goed zoals je hierboven las.
    Ik had overigens al ernstige overstimulatie ( binnen 2 dagen tijd) voor de tp.

14. jackb

jackb Actief lid

Mar 30, 2011
    118
    0
    16
    hey meiden,
    ik ben het nu al zat in mijn bed...maar goed tis voor een goed doel.. ik moet inderdaad veel drinken en dan doe ik dus maar.. verder worden mijn borsten steeds groter zelfs mijn zwangerschapsbh van vorige zwangerschap zit erg krap.. bij mijn vorige terugplaatsing had ik het niet zo erg..ik heb continu het idee dat ik zwanger ben.. en ben erg postitief nu..dat is dan weer lekker..verder is de pijn zo goed als weg maar dat komt ook omdat ik om de 4uur 2paracetamollen moet nemen...
    hoe is het verder met jullie?
    dikke knuf van mij

15. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Jackb laat je man echt protifar halen!
    Ik heb met deze tip al heel veel meiden vorig jaar kunnen helpen met hun overstimulatie.
    Je verliest nu zoveel eiwitten dit zorgt dat je die weer goed binnenkrijgt.

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Jack: Fijn dat je nu zoveel positiever bent dan een paar dagen geleden; ik hoop dat je dat gevoel 9 maanden mag vasthouden! (En daarna natuurlijk ook)

17. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    He meiden,

Hebben jullie ook wel eens gehad dat de ongi langer op zich liet wachten..??
    Had woensdag ongi moeten worden.. vervelend dat wachten als je eindelijk mag beginnen...

18. Liesje82

Liesje82 Lid

May 10, 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firefly: zit in hetzelfde schuitje. Had gister ongi moeten worden maar vandaag nog steeds niet. Mag pas van start bij cyclusdag 1.... Misschien de spanning??

19. Manon26

Manon26 Actief lid

Dec 4, 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    hallo,
    ik mag me er bijvoegen! na 4 mislukte IUI mag ik 4 Augustus eindelijk beginnen met de IVF hormoonspuiten. Op dit moment moet ik nog even mij ongi afwachten zodat ik aan de pil kan. :)

20. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @ liesje, vervelend he.. wacht al 4 dagen. Ik mag op cd 2 starten met gonal-f..
    we blijven nog wachten..

Share This Page